Ik zeg: TOPPPquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Even tussendoor: het zou best kunnen dat het kabinet valt vanwege het MH17-nieuws en dan krijgen we dus betrekkelijk kort na deze gebeurtenissen verkiezingen in Nederland. Dat zal me een uitslag opleveren...
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:11:46#UPDATE: Four critically wounded in Paris supermarket hostage drama, says security source reageer retweet
Oh jee! PANIEK!!! Gelukkig hebben we jou nogquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:10 schreef RingBewoner het volgende:
Op RTL gaat het weer even mis met gijzelaar en gijzelnemer.
Brave New Worldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Even tussendoor: het zou best kunnen dat het kabinet valt vanwege het MH17-nieuws en dan krijgen we dus betrekkelijk kort na deze gebeurtenissen verkiezingen in Nederland. Dat zal me een uitslag opleveren...
Ik mag hopen dat we dan net als België ruim een jaar zonder kabinet zitten, want dat ga ik niet trekken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Ach, dat snapt het RTL volk toch niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:10 schreef RingBewoner het volgende:
Op RTL gaat het weer even mis met gijzelaar en gijzelnemer.
Goed punt maar nieuwe verkiezingen zouden dan pas over een paar maanden plaatsvinden, hopelijk is dan alles weer wat kalmer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Geen idee. Meer dan de helft heeft vandaag ook helemaal niks gedaan. Beetje met een wapen in de stand staan lullen. Ze zijn echt niet met duizend man ingevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Wat doen deze speciale forces agentjes als er niets te special forcen is dan? Serieuze vraag.
10 minuten geleden dit al:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:11:46#UPDATE: Four critically wounded in Paris supermarket hostage drama, says security source reageer retweet
Dus ook nog 4 zwaargewonden?twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:01:50#BREAKING Five dead, including gunman, in Paris supermarket hostage drama: security source reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)bij-terroristen-dood
Filmpje bij 17:13
Stefan met zijn opmerking "Ik niet"
Bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:09 schreef Buitendam het volgende:
Iemand stiekem in de drukkerij die de politie op de hoogte hield zonder dat de broers het wisten.
Laat het waar zijn.
Ze liet haar mooie tieten zien en rende weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Er staan daar 1000 agenten omheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |