quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef Proximo het volgende:
twitter:euronews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:03:16Police sources in dommartin tell @euronews special forces flying out to two new security situations in Versailles and Montpellier. reageer retweet
die hele zaak ging vol met cctv dus denk niet dat het op waarheid berustquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoe de fuck ontsnap je daar, man, terwijl de hele wereld er bovenop zit.
Dit trouwens ook. Snap het niet helemaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Of je overvalt een tankstation met een ak in je handen. Volgens mij heeft deze actie hen de nek omgedaan.
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoe de fuck ontsnap je daar, man, terwijl de hele wereld er bovenop zit.
Ik heb geen auto's in helikopters zien vliegen?quote:
Trainenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Wat doen deze speciale forces agentjes als er niets te special forcen is dan? Serieuze vraag.
De daders zou je niet eens als slachtoffers mogen bestempelenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef Strani het volgende:
Dus het totale aantal slachtoffers sinds woensdag is nu zeker 17, exclusief daders.
Ik ben dan ook zeer teleurgesteld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen auto's in helikopters zien vliegen?
thuis een takkie rokenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Wat doen deze speciale forces agentjes als er niets te special forcen is dan? Serieuze vraag.
Wat is daar vreemd aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:05 schreef AF_ het volgende:
Ik snap die broers niet. Je bent op de vlucht en jat een auto?
Ja, op het moment van het jatten van de auto. Voordat het nieuws is en iedereen de auto zoekt ben je wel halfuur verder, kan je op z'n best toch 60 kilometer ver komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef AF_ het volgende:
[..]
En dan weet iedereen waar je zit. Juist ja
Trainen gok ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
serieus antwoord: biljarten en rummikub.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Trainen en wachten tot er wel wat te doen is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Trainen en proberen hun bestaansrecht te rechtvaardigen tegen linkse verraders die hun willen wegbezuinigen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Patience spelen. Trainen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Volgens de comments zeggen ze op de Franse tv dat ze er niet eens bij was in de super.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:05 schreef Starm het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer, alle omliggende straten zijn afgesloten daar
Trainen, ingezet worden in conflictgebieden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Mooi baantje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Trainen en wachten tot er wel wat te doen is.
Zeker niet, maar sommigen doen dat helaas wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De daders zou je niet eens als slachtoffers mogen bestempelen
de verzetshelden werden door de duitsers ook terroristen genoemd..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De daders zou je niet eens als slachtoffers mogen bestempelen
Ze waren voorbereid om te sterven, ik denk niet dat het dan boeit wat je na je aanslag overvalt of wat je vervoer is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Of je overvalt een tankstation met een ak in je handen. Volgens mij heeft deze actie hen de nek omgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |