En ze blijft gewoon prachtig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom zeikt iedereen Dionne zo af? Dit is het eerste grote nieuwsitem dat zij live presenteert.
Zullen vast wel wat overuren gedraaid hebben ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef crv het volgende:
[..]
en die gasten hebben er waarschijnlijk ook al behoorlijk wat uurtjes op zitten
Ja. Want alle moslims zijn gelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Moslims die moslims overvallen.... tenminste hier werken er alleen maar moslims.
Uhm... Beeldvorming? Je vreet wanneer je wat te pakken kan krijgen en dan is beeldvorming wel het laatste waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, volledig eens. Maar doe dat uit zicht van de camera's. Beeldvorming gaat belangrijk zijn in de komende dagen.
quote:Franse media: De gijzelnemer in Parijs eist een vrijgeleide van de twee broers die buiten Parijs in een drukkerij verschanst zitten.
Heeft ze daar net zoals hier live-verslag van gedaan? Ik zat toen in het buitenland dus heb dat niet zo gevolgd.quote:
wtf cares, laat die gastenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal; ME busjes hebben nauwelijks ramen, ga dan ff het busje in.
moslimextremistenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Want alle moslims zijn gelijk.
Laten we idd spreken over moslims ipv extremisten.
Dan moeten ze van hun post af. Ben je serieus zo dom?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal; ME busjes hebben nauwelijks ramen, ga dan ff het busje in.
AL HET ETEN HET LAND UIT!!11!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
JA ECHT BELACHELIJK DAT MENSEN MOETEN ETEN
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:47:58#BREAKING Israel concerned over 'terror offensive' in France: Lieberman reageer retweet
Ja, bingo!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef Re het volgende:
nu nog een suicide bomber tijdens de rally en we hebben complete oorlog
Dan gaan we pas stof happen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef Re het volgende:
Genoeg man daar, gewoon plek wisselenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan moeten ze van hun post af. Ben je serieus zo dom?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat heb jij op brood?
[ afbeelding ]
Het blijven moslims hoor, de één is een brave moslim de andere niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dionne.quote:
Agent 1: 'Joodse worst'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat heb jij op brood?
[ afbeelding ]
vast een koosjer stuk worstquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat heb jij op brood?
[ afbeelding ]
Vind je dat zo ondenkbaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef Proximo het volgende:
Ah daar gaan we weer op RTL, het zijn losstaande incidenten...
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef Strani het volgende:
Wat veel erger is, is dat de media alle politiebewegingen laten zien. Niet dat die agenten tussen de bedrijven door ook even moeten eten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Agent 1: 'Joodse worst'
Agent 2: Waar heb je die vandaan?
Agent 1: 'Aan de overkant'
Groepsgevoelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dionne.
Ik snap wel dat ze eten maar waarom eigenlijk allemaal tegelijk?
Jodenkoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Agent 1: 'Joodse worst'
Agent 2: Waar heb je die vandaan?
Agent 1: 'Aan de overkant'
parijs is maar 7 uur rijden voo reen nedermoslim die dit leest!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef Re het volgende:
Welke stream?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Op livestream gaat politie het pand in!
Het is volgens mij al bekend dat deze man en de 2 broers elkaar kennen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind je dat zo ondenkbaar?
Ik kan me prima voorstellen dat de supermarktman 'het licht zag' door de aanslag van gisteren.
Er zitten daar zo'n drie miljoen agenten hoor, niks allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dionne.
Ik snap wel dat ze eten maar waarom eigenlijk allemaal tegelijk?
Stel je niet aan manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het eten is geen afgang, de beeldvorming van "relaxed een bammetje eten, ipv de gijzeling beëindigen" wel. Had uit het zicht gegeten
Dat zijn ze ook: er is geen direct verband, als in een link gevonden, tussen de daders van de verschillende incidenten. Ze kennen elkaar niet. Het is niet samen georganiseerd, voor zover ze weten. Dat wordt ermee bedoeld. Niet dat het allebei niets met islamfundementalisten te maken heeft. denk na.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef Proximo het volgende:
Ah daar gaan we weer op RTL, het zijn losstaande incidenten...
Welke? Ik heb Sky maar zie niets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Op livestream gaat politie het pand in!
Hoe de neuk is dit breaking?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef LTVDK het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:47:58#BREAKING Israel concerned over 'terror offensive' in France: Lieberman reageer retweet
France24 ook nietsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Welke? Ik heb Sky maar zie niets.
quote:@lucasmenget @itele say link between #CharlieHebdo and Pte de Vincennes attacks, suspects met in prison and are Al Qaida #IamCharlie
Vraag het aan het AFP, ik zet het alleen maar doorquote:
Gewoon rustig blijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu gaat Israel vergeldingsbommen gooien op Palestijnen en nog een stukje Gaza inlijven. Dit is zeker wel breaking!quote:
Ik zag het niet....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nee bij dat hyper cacher, maar dionne heeft het niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |