En ze blijft gewoon prachtig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom zeikt iedereen Dionne zo af? Dit is het eerste grote nieuwsitem dat zij live presenteert.
Zullen vast wel wat overuren gedraaid hebben ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef crv het volgende:
[..]
en die gasten hebben er waarschijnlijk ook al behoorlijk wat uurtjes op zitten
Ja. Want alle moslims zijn gelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Moslims die moslims overvallen.... tenminste hier werken er alleen maar moslims.
Uhm... Beeldvorming? Je vreet wanneer je wat te pakken kan krijgen en dan is beeldvorming wel het laatste waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, volledig eens. Maar doe dat uit zicht van de camera's. Beeldvorming gaat belangrijk zijn in de komende dagen.
quote:Franse media: De gijzelnemer in Parijs eist een vrijgeleide van de twee broers die buiten Parijs in een drukkerij verschanst zitten.
Heeft ze daar net zoals hier live-verslag van gedaan? Ik zat toen in het buitenland dus heb dat niet zo gevolgd.quote:
wtf cares, laat die gastenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal; ME busjes hebben nauwelijks ramen, ga dan ff het busje in.
moslimextremistenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Want alle moslims zijn gelijk.
Laten we idd spreken over moslims ipv extremisten.
Dan moeten ze van hun post af. Ben je serieus zo dom?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal; ME busjes hebben nauwelijks ramen, ga dan ff het busje in.
AL HET ETEN HET LAND UIT!!11!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
JA ECHT BELACHELIJK DAT MENSEN MOETEN ETEN
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:47:58#BREAKING Israel concerned over 'terror offensive' in France: Lieberman reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |