Stop toch eens met je gehuil man. Je kan ook een dm sturen naar de moderators.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:39 schreef RingBewoner het volgende:
Zullen we de TT onderhand eens aanpassen?!
quote:De politie heeft alle Joodse winkels in de wijk waarin de gijzeling plaatsvindt opgedragen om de deuren te sluiten.
Ja. McDonalds bezorgd daar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef davedavy het volgende:
Lol @ livestream. Politie luncht langs de supermarkt?
Die zitten er lekker bij ja, lunchpauze!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef RvLaak het volgende:
Die agenten op F24 lijken lekker relaxed daar te zitten
Als je schreeuwen praten noemt, dan praten mijn buren ook bijna elke avond....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tering, als je hier al bang voor bent moet je nooit in Rotterdam of Den Haag komen. Ze praten alleen een beetje nou nou nou.
Die zijn al druk zat met hier alles te verwijderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop toch eens met je gehuil man. Je kan ook een dm sturen naar de moderators.
vanochtend waren er geen 2 doden, nu wel.. daar komt de verwarring vandaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Re het volgende:
[..]
ah vandaar dat daar in beeld staat dat er 2 doden zijn
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:38 schreef crv het volgende:
[..]
bij france 24 is al lang gemeld dat dat niet zo is
Schaften!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zitten er lekker bij ja, lunchpauze!
twitter:StephaneArnaud_ twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:34:25Special forces evacuate local residents in Saint-Mande, near Porte de Vincennes in Paris. Photo @MartinBureau1 #AFP http://t.co/ngaAVAtwFw reageer retweet
Die verlenen genoeg service.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef S15 het volgende:
[..]
Die zijn al druk zat met hier alles te verwijderen.
Toch wel het beste nieuws van de dagquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk niet meer dat er nog wat gebeurd bij daglicht.
JA ECHT BELACHELIJK DAT MENSEN MOETEN ETENquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Deze gaat 4ever viral. Wat een afgang.
krijg nou de fxck de live ticker is aangepast daar had ik de berichten uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef Re het volgende:
[..]
ah vandaar dat daar in beeld staat dat er 2 doden zijn
Jij hebt liever hongerige agenten? Die mannen moeten straks geconcentreerd te werk kunnen gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou geen boterham eten langs een supermarkt waar een gijzeling gebeurt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
JA ECHT BELACHELIJK DAT MENSEN MOETEN ETEN
Doe het dan in je gepantserde busje en niet recht voor de lenzen van de wereldpers.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
quote:#CharlieHebdo - Armed police arrest young people on a scooter as they arrive near kosher store Via @Breaking911
Ja, ze zijn waarschijnlijk pas 3 dagen volle bak in de weer, ze zullen eens een keer etenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Zeur niet. Met trillende handjes van de honger ga je niet raak schieten. Als er toch effe niks gaat gebeuren moet er gewoon gegeten wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Het eten is geen afgang, de beeldvorming van "relaxed een bammetje eten, ipv de gijzeling beëindigen" wel. Had uit het zicht gegetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Prima actie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geljik je geweer trekken omdat er een scooterrijdertje aan komt.
Alsof die gasten de enige zijn die die supermarkt in de gaten houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef davedavy het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou geen boterham eten langs een supermarkt waar een gijzeling gebeurt.
Dit was niet schreeuwen, hoor. Gewoon een verhitte discussie. Is toch logischquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Als je schreeuwen praten noemt, dan praten mijn buren ook bijna elke avond....
Jack Bauer at ook nooit en dat was realtimequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. De wereld moet maar gewoon accepteren dat agenten ook gewoon mensen zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Doe het dan in je gepantserde busje en niet recht voor de lenzen van de wereldpers.
nu weer weg trouwensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef crv het volgende:
[..]
krijg nou de fxck de live ticker is aangepast daar had ik de berichten uit
Als je niet eet en dat te lang niet doet dan kun je je werk ook niet goed doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het eten is geen afgang, de beeldvorming van "relaxed een bammetje eten, ipv de gijzeling beëindigen" wel. Had uit het zicht gegeten
Wel perfecte moment om hem te peren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die grappig doen over het feit dat de politie ook even wat willen eten enz
Uit het zicht? Ze zijn omsingeld door persquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het eten is geen afgang, de beeldvorming van "relaxed een bammetje eten, ipv de gijzeling beëindigen" wel. Had uit het zicht gegeten
Ze zijn gespannen en komt er zo'n idioot voorbij met misschien wel "grappige" teksten. Zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geljik je geweer trekken omdat er een scooterrijdertje aan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |