Ze beseffen zelf dat de kans niet gering is dat hij nog weet te ontkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:37 schreef Re het volgende:
waarom eigenlijk een opsporingsbericht als ze al weten dat hij de gijzelnemer is, dan weet je toch waar hij is?
Ze willen dit zo lang mogelijk treffen lijkt mij zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:37 schreef venomsnake het volgende:
dagelijks leven.
Ondertussen is het live op elke grote zender, weet ik hoeveel soldaten/agenten etc op de been, talkshows houden er maar niet over op...
Kortom, die terroristen krijgen weer precies wat ze willen
quote:
Ja. Maakt hem inene erg aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:37 schreef PinkLow het volgende:
En toch vind ik het leuk dit nog een keer te zien rtl7, hij is echt niet bang ofzo
Ja, er is er een bijgekomen in een Joodse supermarkt in Parijs, 5-6 gegijzeldenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben ff 2 uur niet online en opeens is er weer een shitload aan de hand. Wat gebeurd er allemaal in frankrijk nu? 2 gijzelingen?
Tering, als je hier al bang voor bent moet je nooit in Rotterdam of Den Haag komen. Ze praten alleen een beetje nou nou nou.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:37 schreef PinkLow het volgende:
En toch vind ik het leuk dit nog een keer te zien rtl7, hij is echt niet bang ofzo
Nu hebben ze een live afleveringquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
Belg heeft nu wel extra nieuws. Normaliter zou nu de serie hostages zijn... Had toch wel uitgezonden kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |