Tenzij dit pas echt het begin is..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over een maand geef je geen ene neuk meer om dit nieuws kan ik je vertellen
Fijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef LTVDK het volgende:
ISIS kondigt extra aanslagen aan
Terreurorganisatie ISIS claimt de verantwoordelijkheid van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo. Volgens ISIS is de aanslag van slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS. 'Morgen zijn GB, de VS en andere aan de beurt.'
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463128
Tweede gijzeling in Parijs ja hierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waar is dit? Net gebeurd?
Ik heb dit gemist.
Onze taal en Wikipedia hebben gelijk. Zie ook de Van Dale.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:13 schreef RingBewoner het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/gijzelaar-gegijzelde
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gijzelaar
Wat is het nou want op de RTLZ hebben ze het nu weer over dat ze de gijzelaar in de drukkerij vrij willen hebben, ik ben de draad kwijt.
Ja die anderhalve moslim uit jouw persoonlijke kring steunt de terroristen ja?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom niet? veel van hun meningen omtrent deze aanslagen zijn exact hetzelfde als van moslims in mijn persoonlijke kring, al wel minder.
Maar over het algemeen is het: Ze vroegen erom , fuck aboutaleb de verkaaste Mocro, niet mijn probleem, Palestina? en complot van zionisten/Amerika.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:13 schreef Ketchupcurry het volgende:
@News_Executive: Hostage taker reportedly said that he will keep the hostages as long as his friends are being under police siege at the printing company
Dat is altijd met nieuws, die gijzeling in Australië ben je ondertussen ook alweer vergeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over een maand geef je geen ene neuk meer om dit nieuws kan ik je vertellen
Fijn, dan kan de conventie van Geneve ook de prullenbak in w.b.t de aanpak.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Oorlog is nog altijd in onderlinge afspraak tussen twee erkende staten. Zelfs een grootschalig conflict tussen extermisten en de westerse wereld zou juridisch geen oorlog zijn.
Terrorismedeskundige zijn net zoals Socialmediadeskundigequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weer een terrorismedeskundige, kijken of deze eens iets nieuws te melden heeft
Ja ik volg Sky News, maar was net een driekwartier van school naar huis. Inmiddels weer een gijzeling, zelfde groep neem ik aan?quote:
Net als mh17 eerst even huilie doen en vervolgens horen we er niks meer vanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke kant het nu opgaat.
Agente was net 2 weken in dienst. Dat maakt het extra erg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Inolvidable het volgende:
"Franse politie bevestigt dat de gijzelnemer in de supermarkt in Parijs dezelfde man is die donderdag in de Franse hoofdstad een agente doodschoot. Hij is een bekende van de twee broers die de aanslag op Charlie Hebdo pleegden."
En een gewonde bij de gijzeling in de supermarkt, ook bevestigd. Nu.nl
.
Als de terroristen staatloos verklaard kunnen worden vervallen hun rechten toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Oorlog is nog altijd in onderlinge afspraak tussen twee erkende staten. Zelfs een grootschalig conflict tussen extermisten en de westerse wereld zou juridisch geen oorlog zijn.
Op france24 zie je beelden bij de gijzeling bij de supermarkt die nu gaande is. Op RTL 7 ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja ik volg Sky News, maar was net een driekwartier van school naar huis. Inmiddels weer een gijzeling, zelfde groep neem ik aan?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Terrorismedeskundige zijn net zoals Socialmediadeskundige______________!
Nu kopen, als dit ten einde is dan stijgt het wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:16 schreef eenjongen... het volgende:
De beurs daalt flink, behalve Randstad, terwijl zij juist groot zijn in Frankrijk
Dan krijg je wel even een verkeerschaos, vrees ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:16 schreef hmmmz het volgende:
'NAUWELIJKS MEER BIJ TE HOUDEN'
En de périphérique is afgesloten, twittert onze correspondent Peter Vermaas.
Twitter avatar
petervermaas Peter Vermaas
Dit is allemaal nauwelijks meer bij te houden. Tweede gijzeling dus, nu bij Vincennes. Périphérique is afgesloten
Een agent bij Charlie Hebdo had eem baby van een jaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Agente was net 2 weken in dienst. Dat maakt het extra erg.
"Er is een kans dat er nog meer aanslagen komen"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weer een terrorismedeskundige, kijken of deze eens iets nieuws te melden heeft
1.5quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja die anderhalve moslim uit jouw persoonlijke kring steunt de terroristen ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |