Ik mag toch hopen op slechts een paar incidenten toevallig in 3 dagen tijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef Mr.Ping het volgende:
Is dit nou oorlog, of nog steeds een incident?
Indicentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef Mr.Ping het volgende:
Echt he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op internet stikt het sowieso van de gekken, kijk alleen hier al.
Tja..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463128
Tweede gijzeling inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:13 schreef HulkHeld het volgende:
Huh, is er nu weer een andere locatie??
Eerste. Morgen buiten verzamelen met knuppels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef Mr.Ping het volgende:
Andermans aanslag opeisen, die kerels hebben echt geen eergevoel...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463128
Dan heb je ook nog van die henkies die schreeuwenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op internet stikt het sowieso van de gekken, kijk alleen hier al.
Over een maand geef je geen ene neuk meer om dit nieuws kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
alsof iemand nu met zijn hoofd bij ander nieuws is
Dat liet Timotthy McVeigh ook al zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee oké, maar dat laat zien dat het wel mogelijk is.
Ook dit laat zien dat er totaal geen verband is, aldus de politiek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:13 schreef Ketchupcurry het volgende:
@News_Executive: Hostage taker reportedly said that he will keep the hostages as long as his friends are being under police siege at the printing company
Waarom niet? veel van hun meningen omtrent deze aanslagen zijn exact hetzelfde als van moslims in mijn persoonlijke kring, al wel minder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Die moet je dan juist weer niet serieus nemen.
Hangt ervan af welke kant het nu opgaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over een maand geef je geen ene neuk meer om dit nieuws kan ik je vertellen
Pff en dan... ook de martelaarsdood sterven? Hopelijk neemt hij niet zijn gegijzelden meequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:13 schreef Ketchupcurry het volgende:
@News_Executive: Hostage taker reportedly said that he will keep the hostages as long as his friends are being under police siege at the printing company
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waar is dit? Net gebeurd?
Ik heb dit gemist.
Oorlog is nog altijd in onderlinge afspraak tussen twee erkende staten. Zelfs een grootschalig conflict tussen extermisten en de westerse wereld zou juridisch geen oorlog zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:12 schreef Mr.Ping het volgende:
quote:#charliehebdo official at Dammartin says all 150 children in infant and primary school 500m from print work siege have been evacuated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |