Ga eens naar Disneyland dan kom je ook eerst allerlei militairen met mitrailleurs tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef Max-Westerman het volgende:
In Parijs woont toch ook alleen maar tuig?
Ik ben 1x in Parijs geweest en toen liepen daar militairen met geweren rond op Gare du nord, gezellige boel daar
Maakt niet uit, maar het gaat dus niet echt snelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Excuus, zag het net pas onderin beeld.
Moet er niet aan denken. Vraag mij af in hoeverre hij ook weet dat ze geen "burgers΅ doden en in hoeverre ze zich daar aan houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Stel je bent die gijzelaar, echt een kutdag, zou zo een film kunnen zijn.
Sta je dan midden op de snelwegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:33 schreef DonRaja het volgende:
Zag trouwens een bericht van een Belgische trucker die in dat gebied zit. Zijn vrachtwagen wordt gebruikt door snipers.
Ja daar ben ik dus vorig jaar geweestquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:33 schreef Collide het volgende:
[..]
Ga eens naar Disneyland dan kom je ook eerst allerlei militairen met mitrailleurs tegen.
Tja, lijkt mij ook niet dat ze het bedenken en dan gelijk uitvoeren. Zal wel even onderzocht worden wat de beste tactiek is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar het gaat dus niet echt snel
http://nos.nl/liveblog/2012414-live-gijzeling-in-frankrijk.htmlquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef nattermann het volgende:
bron van die gijzeling in supermarkt?
Meen ooit bij een gijzeling in een Russisch theater. was geen succes. Veel doden door dat gas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:29 schreef Raraweth het volgende:
Is het gebruik van een gas waarmee mensen tijdelijk hun bewustzijn verliezen geen optie tijdens een langdurige gijzeling? Ik begrijp dat dit veel werk kost dus is vraag me af of dit uberhaupt ooit wel eens gedaan? Vraag het me gewoon af. Iemand een idee?
Het is dan ook oorlog.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Weer schietpartij in parijs op joodse markt
Bij die 2de gijzeling ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:35 schreef crv het volgende:
ik lees een bericht van franse ministerie dat men "zegt" nog niet te weten "of" en als "hoeveel" gijzelaars er zijn
Gaat lekker daar in Parijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://nos.nl/liveblog/2012414-live-gijzeling-in-frankrijk.html
ik meende hier ergens gelezen te hebben dat die man al opgepakt was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
Franse media melden dat de gijzeling in het oosten van Parijs door dezelfde man wordt uitgevoerd als de persoon die donderdag in Parijs een agente doodschoot.
Ik kom er 2 keer per jaar en die militairen lopen overal. Eifeltoren, Arc de Triomphe etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef Max-Westerman het volgende:
In Parijs woont toch ook alleen maar tuig?
Ik ben 1x in Parijs geweest en toen liepen daar militairen met geweren rond op Gare du nord, gezellige boel daar
quote:13.30 uur. Stand tot nu toe
Rond 13.00 uur een schietpartij in Joodse supermarkt in Parijs;
Schutter zou dezelfde zijn als degene die op twee agenten schoot in Montrouge;
Schutter Montrouge bekende van de terreurbroers: hij zat met de twee broers in 2004/2005de terreurgroep Buttes-Chaumont. Doel van de groep was om naar Irak te reizen.
Terreurbroers bevinden zich nu al hele ochtend in een drukkerij in Dammartin-en-Goële;
Ze zouden één gijzelaar hebben;
Operatie wordt geleid door Denis Favier, directeur generaal van de politie.
Autoriteiten zouden onderhandelen met de broers;
De broers, aanhangers van Al-Qaeda in Jemen, zouden willen sterven als martelaren;
Ziekenhuizen zijn in staat van paraatheid;
Naast ambulances worden er lijkwagens gestuurd;
Ook pantservoertuig/tank richting drukkerij;
Vanochtend zou schietpartij hebben plaatsgevonden, waarbij 20 gewonden zouden zijn gevallen; Politie ontkent dat er doden zijn gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |