Zeiden ze om 11 uur ook alquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef RingBewoner het volgende:
Politie bereidt een bestorming voor op het gebouw waar de twee verdachten nu een gijzeling houden.
80000quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef Caland het volgende:
Kunnen die 8000 man zich mooi opsplitsen.
Stel je bent die gijzelaar, echt een kutdag, zou zo een film kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef RingBewoner het volgende:
Politie bereidt een bestorming voor op het gebouw waar de twee verdachten nu een gijzeling houden.
Er is maar één tankquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef Caland het volgende:
Kunnen die 8000 man zich mooi opsplitsen.
Nu zit ik me af te vragen wat de WHO in hemelsnaam gezegd heeft dat belangrijk genoeg is om "breaking news" te halen...quote:
stond een kleintje bijquote:
Ga eens naar Disneyland dan kom je ook eerst allerlei militairen met mitrailleurs tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef Max-Westerman het volgende:
In Parijs woont toch ook alleen maar tuig?
Ik ben 1x in Parijs geweest en toen liepen daar militairen met geweren rond op Gare du nord, gezellige boel daar
Maakt niet uit, maar het gaat dus niet echt snelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Excuus, zag het net pas onderin beeld.
Moet er niet aan denken. Vraag mij af in hoeverre hij ook weet dat ze geen "burgers΅ doden en in hoeverre ze zich daar aan houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Stel je bent die gijzelaar, echt een kutdag, zou zo een film kunnen zijn.
Sta je dan midden op de snelwegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:33 schreef DonRaja het volgende:
Zag trouwens een bericht van een Belgische trucker die in dat gebied zit. Zijn vrachtwagen wordt gebruikt door snipers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |