Nee, was een bekende van de politie, maar was nog niet opgepakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik meende hier ergens gelezen te hebben dat die man al opgepakt was.
blijkbaar niet dus
Was te verwachten, domino effect met de 12 doden als startpunt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://nos.nl/liveblog/2012414-live-gijzeling-in-frankrijk.html
dat wil nog niet zeggen dat het positief isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
#jesuisahmed was behoorlijk trending volgens mij gisteren.
Ja, dat zeg ik. In die banlieues daar zit alles bij elkaar. Aan integratie hebben ze sowieso nooit gedaan, ook vanuit overheidskant niet. Dan krijg je uiteindelijk wel gezeik. Maar dat mag dan weer niet in dit topic ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik kom er 2 keer per jaar en die militairen lopen overal. Eifeltoren, Arc de Triomphe etc.
Vergeet niet dat Parijs al vanaf de jaren '80 met islamterreur te maken heeft
Nee, juist bewondering:quote:
Jeps.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
Sky had het over een terroristische cel die nu actief zou zijn?
Zou tijd worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef RingBewoner het volgende:
Politie bereidt een bestorming voor op het gebouw waar de twee verdachten nu een gijzeling houden.
Eerder negatief als je 't mij vraagtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat het positief is
Ik neem aan twee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:35 schreef Gruisman het volgende:
In dat dorp zit dus ook een Nederlander op huwelijksreis
Ja klopt, meestal zijn die gezamenlijke solidariteittweets altijd wel positief vandaar dat ik het me afvroeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat het positief is
Nee, volgens mij positief.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Eerder negatief als je 't mij vraagt
Dan had ik het toch goed gehoord.quote:
dat woordje "disrespected me" maakt het een dubbelzinnig berichtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, juist bewondering:
Ik ben het niet eens met die cartoons, maar ik verdedig jouw recht om ze te maken.
twitter:lammert twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:38:29Gijzelaar koshere winkel in Oost-Parijs zou kogelwerend vest dragen en mogelijk zelfde man zijn die gisteren 27-jarige agente doodde. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |