Ik vrees dat dit pas het begin is...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef RingBewoner het volgende:
Spanning loopt wel lekker op nu, kookpunt is in zicht.
Gaat eindigen met een grote knal?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef RingBewoner het volgende:
Spanning loopt wel lekker op nu, kookpunt is in zicht.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit pas het begin is...
Het gaat in ieder geval niet nog tot morgen duren zoals sommigen hier denken.quote:
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:40 schreef Accursius het volgende:
Radio 1 zegt dat die man uit joodse supermarkt is overmeesterd.
Radio 1 is eerder dan Sky?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:40 schreef Accursius het volgende:
Dat is ook weer zo. Ach ja, Nederlanders zijn overal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Hij kan ook met een Fransman / Française getrouwd zijn toch?
Gijzelnemer neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:lammert twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 13:38:29Gijzelaar koshere winkel in Oost-Parijs zou kogelwerend vest dragen en mogelijk zelfde man zijn die gisteren 27-jarige agente doodde. reageer retweet
Het gaat uiteindelijk om de laatste zin, ongeacht hoe hij zich persoonlijk voelde. Ik zie het in elk geval als een positief bericht, of in elk geval een poging daartoe.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef crv het volgende:
[..]
dat woordje "disrespected me" maakt het een dubbelzinnig bericht
het schijnt dezelfde vent te zijn als die gisteren op 2 politieagenten schootquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
En er zou weer geschoten zijn met een kalasjnikov, in de Joodse supermarkt. Sjezus.
Zou mooi zijn... die lui zijn nu zo in het nieuws dat elke Fransoos hopelijk ook beseft dat hij zijn leven niet zeker is en mogelijk een aanval in zet op de gijzelnemer...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:40 schreef Accursius het volgende:
Ben je nog wel met z'n tweeën.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet per se, die Nederlander kan niet met een Française zijn getrouwd?
Is niet zo, F24 laat nu live beelden zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn... die lui zijn nu zo in het nieuws dat elke Fransoos hopelijk ook beseft dat hij zijn leven niet zeker is en mogelijk een aanval in zet op de gijzelnemer...
In elk geval één gewonde aldus Reuters, maar nergens nog de bevestiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |