Er staan nog 70000 agenten in de rest van het land paraat hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ben ik enige die elk moment telkens verwacht dat er bericht binnenkomt van een aanval elders in Frankrijk aangezien iedereen zich op het gebied richt.
Die schutter van gisteren ochtend loopt ook nog ergens rond.
Ja lijkt me echt pracht-tv waar je met een biertje en een borrelnootje van zal genieten...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oja, en naderhand met het hoofd op een houtblok en de hakbijl eroverheen
Ik ben er ook bang voor. Zo sneu voor de man en zijn familie en vrienden.....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:24 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die kans is best wel groot. Zie mijn post een stukkie terug.
quote:Anders dan eerder werd gemeld zou de gijzelaar ook een man kunnen zijn. De familie van de eigenaar van de drukkerij, Michel Catalano, zegt hem niet te kunnen bereiken. De familie is bang dat hij de gijzelaar is. Dat meldt de krant 20minutes.
Hahaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt pracht-tv waar je met een biertje en een borrelnootje van zal genieten...
Ze lopen altijd gauw tegen de lamp of sterven kort na hun aanval.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:26 schreef Collide het volgende:
Waarom zijn dit soort mensen altijd zo dom. Zodra je gezocht word moet je er voor zorgen dat je verdwijnt en niet dat je de volgende dag weer mensen gaat gijzelen.
Die kans is nog best groot ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ben ik enige die elk moment telkens verwacht dat er bericht binnenkomt van een aanval elders in Frankrijk aangezien iedereen zich op het gebied richt.
Die schutter van gisteren ochtend loopt ook nog ergens rond.
Ja dat kan wel wezen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er staan nog 70000 agenten in de rest van het land paraat hoor
Ze zijn nog ergens anders aan het oefenen?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:28 schreef RipMcPants het volgende:
Volgens Skynews zijn er berichten over een schietpartij in Parijs?
Een drukkerij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:28 schreef nils7 het volgende:
Is het "een" drukkerij of de drukkerij van Charlie Hebdo?
Voor zover bekend 'een' drukkerij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:28 schreef nils7 het volgende:
Is het "een" drukkerij of de drukkerij van Charlie Hebdo?
Lullig als je 112 wil bellen omdat er een enge man met een geweer in je huis zitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:27 schreef agter het volgende:
Ziekenhuizen in Dammartin opgeschaald. Alle telefoonlijnen in Dammartin afgesloten.
Onbekend, F24 meldde de schoten, locatie kon ik niet verstaan (spreek geen Frans), maar wel "even buiten Parijs". "More details to come"quote:
Dat maakt dan ondertussen drie dagen op een rij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:28 schreef RipMcPants het volgende:
Volgens Skynews zijn er berichten over een schietpartij in Parijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |