Wat die man op tv net zei, een statement afleggen aan de media als eis zou een logische zijn. Dan de gijzelaar vrijlaten en dan is het venir a moi bro! en shootout.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snap niet zo goed dat als ze een martelaarsdood willlen dat ze dan nog steeds aan het onderhandelen zijn. Waarover? Of zijn ze die raket aan het klaarzetten en tijd rekken?
Die hebben ze niet. Ze gaan gepakt worden, dood of levend. Ze zijn omsingeld en 1 gijzelaar is collateral damage.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou dom zijn, geven ze hun voordeelspositie op.
Dat zou wel naïef van ze zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze zullen wel eisen hebben, een vrijlating ofzo
de enige kant die ze nog op kunnen is naar benedenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef Collide het volgende:
Zal mij niet eens verbazen als deze gasten gewoon weten te ontsnappen.
Ja idd, maar dan worden ze zelf ook meteen doodgeschoten. Zoveel zin heeft dat ook niet toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kan de redenatie wel volgen, als ze dat echt zo graag willen dan kappen ze de onderhandeling wel af, lopen ze naar buiten en beginnen gewoon te schieten.
Ben benieuwd waarover de onderhandelingen gaan, afgezien van dat de politie wil dat de gegijzelde word vrijgelaten.
Ze zijn niet in burger of wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen burgers doden. Agenten zijn geen burgers
is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:23 schreef deedeetee het volgende:
Is het al zeker of de eigenaar van de drukkerij idd de gijzelaar is ?
Als ze naar buiten rennen blijft het eventueel bij 1 dode gegijzelde. Als ze binnen blijven kunnen ze nog wat politieagenten meenemen. Als ze zo redeneren, that is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die hebben ze niet. Ze gaan gepakt worden, dood of levend. Ze zijn omsingeld en 1 gijzelaar is collateral damage.
Die kans is best wel groot. Zie mijn post een stukkie terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:23 schreef deedeetee het volgende:
Is het al zeker of de eigenaar van de drukkerij idd de gijzelaar is ?
Hopelijk word er dan ook een cartoon van gemaakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat mij betreft worden deze varkens levend gepakt en publiekelijk gemarteld.
Lijkt mij heerlijk om te zien! Popcorn en een biertje erbij
Ze hebben een RPG-achtig geweer... Schietend naar buiten komen = een hoop doden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze naar buiten rennen blijft het eventueel bij 1 dode gegijzelde. Als ze binnen blijven kunnen ze nog wat politieagenten meenemen. Als ze zo redeneren, that is.
Nou..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat mij betreft worden deze varkens levend gepakt en publiekelijk gemarteld.
Lijkt mij heerlijk om te zien! Popcorn en een biertje erbij
Zou nog het mooiste zijn ook jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef Collide het volgende:
[..]
Hopelijk word er dan ook een cartoon van gemaakt.
Meh, denk dat op elke uitgang wel een paar snipers gericht staan. Die gaan niet eens een schot lossen dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben een RPG-achtig geweer... Schietend naar buiten komen = een hoop doden.
Is al 10duizend keer gemeld en staat overal constant in beeld. Niet alles is live want momenteel gebeurt er niet heel veel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef -0- het volgende:
Wat zien we nou precies op die live tv beelden op nos\cnn\bcc? Een mistig veldje en wat huizen maar waar gebeurd het precies?
Oja, en naderhand met het hoofd op een houtblok en de hakbijl eroverheenquote:
Zal het ze doorgeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:26 schreef Collide het volgende:
Waarom zijn dit soort mensen altijd zo dom. Zodra je gezocht word moet je er voor zorgen dat je verdwijnt en niet dat je de volgende dag weer mensen gaat gijzelen.
Nee, dat denk ik dus ook de hele tijd..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ben ik enige die elk moment telkens verwacht dat er bericht binnenkomt van een aanval elders in Frankrijk aangezien iedereen zich op het gebied richt.
Die schutter van gisteren ochtend loopt ook nog ergens rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |