het gebouw waar het gebeurt zie je nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar op de rest van de streams zie je iniedergeval het gebouw.
En daar hebben ze het weer over een vrouw bij het AD. Hoewel dat al een bericht is van anderhalf uur geleden.quote:
Ja het zijn echt mensen met principes...ahum.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ze hadden veel meer slachtoffers kunnen maken, maar dat hebben ze dus uit principe geweigerd
De politie is aan het rekken, niet de gijzelnemers.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snap niet zo goed dat als ze een martelaarsdood willlen dat ze dan nog steeds aan het onderhandelen zijn. Waarover? Of zijn ze die raket aan het klaarzetten en tijd rekken?
Tijdrekken en rpg op politie afvurenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snap niet zo goed dat als ze een martelaarsdood willlen dat ze dan nog steeds aan het onderhandelen zijn. Waarover? Of zijn ze die raket aan het klaarzetten en tijd rekken?
zoveel mogelijk aandacht. alle ogen van de wereld op ze gerichtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Als ze echt willen, rennen ze schietend naar buiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De politie is aan het rekken, niet de gijzelnemers.
Die zitten daar ook maar te wachten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom rekt de politie ook tijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ze echt willen, rennen ze schietend naar buiten.
Dit is gewoon onderhandelen in de zin van wij gaan ze even compleet uitputten en geen rust gunnen. Gijzelnemers gaan dan vanzelf fouten maken en HOPPA, de politie slaat toe. Gebeurd vaak op deze manier en is ook de meest succesvolle manierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ik kan de redenatie wel volgen, als ze dat echt zo graag willen dan kappen ze de onderhandeling wel af, lopen ze naar buiten en beginnen gewoon te schieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou dom zijn, geven ze hun voordeelspositie op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ze echt willen, rennen ze schietend naar buiten.
Mij wel, hele dorp is afgezet en overal is politie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef Collide het volgende:
Zal mij niet eens verbazen als deze gasten gewoon weten te ontsnappen.
En??quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Anders Behring Breivik (Oslo, 13 februari 1979) is de dader van de aanslagen in Noorwegen in 2011, waarbij in totaal 77 mensen om het leven kwamen.
In elk geval niet genadeloos.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je zal bijna denken dat het goede jongens zijn...
Ze zullen wel eisen hebben, een vrijlating ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kan de redenatie wel volgen, als ze dat echt zo graag willen dan kappen ze de onderhandeling wel af, lopen ze naar buiten en beginnen gewoon te schieten.
Ben benieuwd waarover de onderhandelingen gaan, afgezien van dat de politie wil dat de gegijzelde word vrijgelaten.
Mij wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef Collide het volgende:
Knap werk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:22 schreef Collide het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |