Maar dan hou je toch de kans dat er wat gijzelaars een kogel krijgen voordat ze ko gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:29 schreef Raraweth het volgende:
Is het gebruik van een gas waarmee mensen tijdelijk hun bewustzijn verliezen geen optie tijdens een langdurige gijzeling? Ik begrijp dat dit veel werk kost dus is vraag me af of dit uberhaupt ooit wel eens gedaan? Vraag het me gewoon af. Iemand een idee?
Tjah, maar het gebeurt natuurlijk daar elke dag wel een paar keer. Nu word alles meteen erbij betrokken. (Hoop dan maar dat het niet zo is )quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Alweer in Parijs een schietpartijGeen nadere info nog
F24 meldt gijzeling in een koshere supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, maar het gebeurt natuurlijk daar elke dag wel een paar keer. Nu word alles meteen erbij betrokken. (Hoop dan maar dat het niet zo is )
Laten we maar hopen dat het er niets mee te maken heeft. En elke dag een paar keer is wel erg overdreven lijkt me.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, maar het gebeurt natuurlijk daar elke dag wel een paar keer. Nu word alles meteen erbij betrokken. (Hoop dan maar dat het niet zo is )
Waarschijnlijk gerelateerd aan schietpartij gisteren waar agente bij om het leven kwam.quote:
Lees het net ja, kolerequote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gerelateerd aan schietpartij gisteren waar agente bij om het leven kwam.
Snap ook niet dat die gasten terug mogen komenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het wordt nog dweilen met de kraan open met al die kamikaze terroristen die terugkeren uit Syrië.
Over een paar jaar zijn er geen klopjachten meer voor dit soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |