Onderbroekbom toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of hoe heette die andere pannenkoek die eigenhandig een vliegtuig had gered van een schoenbomterrorist?
Ik luister in fransquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan ook aan de tolk liggen he.
Ik snap dat dan wel weer dat ze die gasten het liefst levend in de boeien slaan...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Een hand vol scherpschutters in de bossen en velden om het pand heen leggen en die gasten finaal aan reepjes schieten, in de hoop dat de gijzelaar niks overkomt
En op de Volkskrantsite lees ik: "De twee broers hebben vanmorgen vermoedelijk een auto gestolen. De politie zette de achtervolging in op een Peugeot 206."quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Helikopters vlogen in de nacht van donderdag op vrijdag urenlang rond boven het zoekgebied in de regio's Aisne en Oise, ten noordoosten van Parijs. In dat gebied zouden de broers Chérif (32) en Saïd (34) Kouachi donderdag een tankstation hebben overvallen.
Ja leukquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
Charlie Hebdo is benoemd tot ereburger van de Franse hoofdstad. Het stadsbestuur van Parijs stemde zojuist tijdens een bijzondere raadszitting unaniem in met het besluit het satirische weekblad deze eer te verlenen.
Op de Arc de Triomphe wordt op instigatie van burgemeester Anne Hidalgo in gigantische letters de boodschap 'Paris est Charlie' afgebeeld. Om 19.00 uur vanavond moet het lichtspektakel beginne
En die andere 11 dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
Charlie Hebdo is benoemd tot ereburger van de Franse hoofdstad. Het stadsbestuur van Parijs stemde zojuist tijdens een bijzondere raadszitting unaniem in met het besluit het satirische weekblad deze eer te verlenen.
Op de Arc de Triomphe wordt op instigatie van burgemeester Anne Hidalgo in gigantische letters de boodschap 'Paris est Charlie' afgebeeld. Om 19.00 uur vanavond moet het lichtspektakel beginne
mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
Doen ze nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als ze zelfmoord plegen, krijgen ze dan nog hun maagden in het hiernamaals?
Heey, welterusten he. Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:31 schreef HighVolume het volgende:
Als die gasten nu nog weten te ontkomen is dat wel legendarisch natuurlijk.
Wat wil je nog van ze weten dan? Twee gekkies die naar het buitenland zijn gegaan, wat hebben getraind en nu hier mayhem komen zaaien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik snap dat dan wel weer dat ze die gasten het liefst levend in de boeien slaan...
Informatie is lastig te extraheren uit dooie.
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat compenseren ze door wereldwijd TV5 gratis uit te zenden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:31 schreef Caland het volgende:
Verbazingwekkend trouwens dat france24 een Engelstalige zender heeft. Dat is wel het laatste wat ik had verwacht van dat volk.
wil ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik geloof dat wel. Ze doden mensen die iets 'negatiefs' over de profeet/Islam hebben gemaakt. En dan de politieagenten etc om überhaupt binnen te komen. Zieke lui.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:26 schreef Montagui het volgende:
En ook:
[..]
Waren die van Charlie Habdo dan geen burgers?
mag niet, ook gedood worden door een vrouw blokkeert de weg naar de maagdenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
TV5quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat compenseren ze door wereldwijd TV5 gratis uit te zenden.
dan hebben ze in een klap al m'n respectquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:31 schreef HighVolume het volgende:
Als die gasten nu nog weten te ontkomen is dat wel legendarisch natuurlijk.
Nope en ook niet als ze door een vrouwelijke agent worden gedood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat compenseren ze door wereldwijd TV5 gratis uit te zenden.
bedankt hansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens The Guardian:
"France Info radio has obtained an extraordinary account from a salesman who said he shook one of the suspect’s hands when they arrived at the printing business at 8.30am this morning, writes Angelique Chrisafis in Paris."
vrije aftocht naar verwegistanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef richolio het volgende:
onderhandelingen begonnen
vraag me af wat ze zullen eisen
Dan zou ik het pand door vrouwen laten bestormen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope en ook niet als ze door een vrouwelijke agent worden gedood.
Laat ik het anders formuleren. Volgens hun geloof niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, ben je er geweest ofzo?
Ja maar jezelf ergens opblazen is toch ook gewoon zelfmoord? Hoe krijgen ze die dan zo ver?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
mag niet, ook gedood worden door een vrouw blokkeert de weg naar de maagden
Ik zie geen lijkwagen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is gewoon een soccer mom die haar kinderen komt ophalen heur
Maar dan kunnen ze dus nog de gegijzelde wat aan doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Knieschijfjes, heupjes en schoudertjes raken kann je probleem trouwens oplossen
hmmmmm tsja hypocriet zijn ze welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja maar jezelf ergens opblazen is toch ook gewoon zelfmoord? Hoe krijgen ze die dan zo ver?
Kom maar naar buiten jongens! Alles in orde!quote:
quote:
Dank.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
mag niet, ook gedood worden door een vrouw blokkeert de weg naar de maagden
Op Sky News hebben we dit nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Caland het volgende:
Die rooie heeft wel iets geils
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |