Ken je klassiekers.quote:
Gewoon trainen dat ze alleen op knoflook geur afgaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met het risico dat ze het kuitbeen van een gegijzelde afbijten?²
Ze willen het nog beetje spannend houdenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:27 schreef Saekerhett het volgende:
Tijd dat deze heli zich er mee gaat bemoeien:
[ afbeelding ]
Kan ook aan de tolk liggen hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef jpjedi het volgende:
Wat een nietszeggend slap lulverhaal van de Franse zak hooi
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heren hebben jullie nog wat foto's van SWAT mannen in actie
Zeg dan niksquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef eenjongen... het volgende:
Ik ben er net pas dus weet niet of het al genoemd is, maar rtl komt met het nieuws dat de gegijzelde een vrouw is.
Zijn nog in de VS.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef eenjongen... het volgende:
Ik ben er net pas dus weet niet of het al genoemd is, maar rtl komt met het nieuws dat de gegijzelde een vrouw is.
Je mag wel een foto van fokkers in actiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Helikopters vlogen in de nacht van donderdag op vrijdag urenlang rond boven het zoekgebied in de regio's Aisne en Oise, ten noordoosten van Parijs. In dat gebied zouden de broers Chérif (32) en Saïd (34) Kouachi donderdag een tankstation hebben overvallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Kan ik ergens lezen hoe de verdachten weer in het vizier zijn gekomen en waar ze daarvoor nou zaten (in het bos?)? Ik heb een paar uur gemist en de nieuwsberichten zijn er niet zo duidelijk over.
Of hoe heette die andere pannenkoek die eigenhandig een vliegtuig had gered van een schoenbomterrorist?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef Re het volgende:
zouden ze regilio al opgeroepen hebben voor een interventie?
Terwijl er eerst een paar f16's overvliegen en de boel beschieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Een hand vol scherpschutters in de bossen en velden om het pand heen leggen en die gasten finaal aan reepjes schieten, in de hoop dat de gijzelaar niks overkomt
Die zijn dan toch wel erg zeldzaam...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Je mag wel een foto van fokkers in actie
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan ook aan de tolk liggen he.
Je weet wat je te doen staat als je ze achter je aan wil.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nee dankje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Je mag wel een foto van fokkers in actie
Donderdag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Helikopters vlogen in de nacht van donderdag op vrijdag urenlang rond boven het zoekgebied in de regio's Aisne en Oise, ten noordoosten van Parijs. In dat gebied zouden de broers Chérif (32) en Saïd (34) Kouachi donderdag een tankstation hebben overvallen.
Begrijp ik nu dat je je persoonlijk aangevallen voelt door een karikatuur?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal niet als generaliserend. Dat is dus meteen het punt - waar je niet aansluit op mijn redenering.
Los daarvan geldt dat als ik mij persoonlijk aangesproken voel ik wel degelijk kan spreken van laster. Immers, iemand dicht mij dan uiterst negatieve eigenschappen toe die alles behalve waar zijn.
Jeroen groen ofzo toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of hoe heette die andere pannenkoek die eigenhandig een vliegtuig had gered van een schoenbomterrorist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |