dan hebben ze in een klap al m'n respectquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:31 schreef HighVolume het volgende:
Als die gasten nu nog weten te ontkomen is dat wel legendarisch natuurlijk.
Nope en ook niet als ze door een vrouwelijke agent worden gedood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als ze zelfmoord plegen, krijgen ze dan nog hun maagden in het hiernamaals?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat compenseren ze door wereldwijd TV5 gratis uit te zenden.
bedankt hansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens The Guardian:
"France Info radio has obtained an extraordinary account from a salesman who said he shook one of the suspect’s hands when they arrived at the printing business at 8.30am this morning, writes Angelique Chrisafis in Paris."
vrije aftocht naar verwegistanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef richolio het volgende:
onderhandelingen begonnen
vraag me af wat ze zullen eisen
Dan zou ik het pand door vrouwen laten bestormen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope en ook niet als ze door een vrouwelijke agent worden gedood.
Laat ik het anders formuleren. Volgens hun geloof niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, ben je er geweest ofzo?
Ja maar jezelf ergens opblazen is toch ook gewoon zelfmoord? Hoe krijgen ze die dan zo ver?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
mag niet, ook gedood worden door een vrouw blokkeert de weg naar de maagden
Ik zie geen lijkwagen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is gewoon een soccer mom die haar kinderen komt ophalen heur
Maar dan kunnen ze dus nog de gegijzelde wat aan doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:32 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Knieschijfjes, heupjes en schoudertjes raken kann je probleem trouwens oplossen
hmmmmm tsja hypocriet zijn ze welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja maar jezelf ergens opblazen is toch ook gewoon zelfmoord? Hoe krijgen ze die dan zo ver?
Kom maar naar buiten jongens! Alles in orde!quote:
quote:
Dank.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
mag niet, ook gedood worden door een vrouw blokkeert de weg naar de maagden
Op Sky News hebben we dit nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Caland het volgende:
Die rooie heeft wel iets geils
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |