Fijn, maar ze hadden hem toch echt mee in die C3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ze zijn de actie begonnen in een Citroen C3. ik heb zelf zo'n ding gehad en daar past echt niet zoveel in. Daarnaast zijn ze als ik het goed begrepen heb een aantal keer van auto gewisseld. Steeds wapens overtillen ziet er verdacht uit.²
Gewoon even twitteren? Tis immers 2015.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal ze eens vragen of ze bereid zijn om een livestream via jwplayer of Twitch te opzetten
Ik bedoel je zin.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Fok! bestaat voor een aanzienlijk deel uit Wajong en en ander uitkeringsgerechtigden. Dan ben je toch afhankelijk van het systeem?
Wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want als werknemer ben je niet afhankelijk van het systeem.
Als je dat zeker weet ben ik bereid het van je aan te nemen. Puur om goodwill te kweken. Niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fijn, maar ze hadden hem toch echt mee in die C3
Touchéquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Liever slaaf van het systeem dan afhankelijk van het systeem.
Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef Maanvis het volgende:
De Franse aanklager spreekt eerdere berichten over twee doden tegen. De Franse aanklager spreekt eerdere berichten over twee doden tegen. De Franse aanklager spreekt eerdere berichten over twee doden tegen. De Franse aanklager spreekt eerdere berichten over twee doden tegen.
Studeren.quote:
sorry mijn V hingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen.
Ehm, nou moet ik je nog gelijk geven ook, maar mijn punt is duidelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik bedoel je zin.
Je zegt beter een slaaf dan afhankelijk.
Slaaf is per definitie het kutst.
Meldt zich vanmiddag weer bij het UWV heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:50 schreef Mr.Ping het volgende:
Zal de derde dader vandaag weer gewoon op school zitten?
2015quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Als dit afgerond is, hebben we dus de eerste aanval van de Syrie terugkeerders gehad. Dat belooft nog wat...
quote:
Die gast zal toch nooit meer een baan vinden. Als je zijn naam Googled is het meteen raak. Misschien wel zielig als hij écht onschuldig blijkt te zijn in deze hele assemblageprocedure.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:50 schreef Mr.Ping het volgende:
Zal de derde dader vandaag weer gewoon op school zitten?
Zeker, zou de deur niet meer uitgaan als ik jou was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Als dit afgerond is, hebben we dus de eerste aanval van de Syrie terugkeerders gehad. Dat belooft nog wat...
quote:#OpCharlieHebdo
Anonymous #francophone // #OpCharlieHebdo 01/07/2015
Never attack the media
Message to the enemy of the freedom of speech.
January 7, 2015, freedom of speech has suffered an inhuman assault. Terrorists broke into the premises of the "Charlie Hebdo" newspaper and shot in cold blood several satirical cartoon artists, journalists and two policemen. The killers are still at large. Disgusted and also shocked, we can not fall to our knees. It is our responsibility to react.
First, we wish to express our condolences to the families of the victims of this cowardly and despicable act. We are all affected by the death of Cabu, Charb, Tignous and Wolinski, great artists that marked their talent throughout the history of the press and died for freedom. We do not forget the other victims killed and injured in the attack that were the targets of these murderers.
It is clear that some people do not want, in a free world, this inviolable and sacred right to express in any way one's opinions. Anonymous will never leave this right violated by obscurantism and mysticism. We will fight always and everywhere the enemies of freedom of speech. Charlie Hebdo, historical figure of satirical journalism has now been targeted. Anonymous must remind every citizen that the freedom of the press is a fundamental principle of democratic countries. Freedom of opinion, speech and to publish articles without any threat, and stress is a right "inalienable." Anonymous has always fought the slayers of these rights and will never allow a person to be shot down radically for publishing an article, a drawing, an opinion ...
Freedom of speech and opinion is a non-negotiable thing, to tackle it is to attack democracy. Expect a massive frontal reaction from us because the struggle for the defense of those freedoms is the foundation of our movement.
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us!
IRC: irc.anonops.com Port: 6667 Port SSL: 6697 #francophone & #OpCharlieHebdo // https://webchat.anonops.com/
Twitter: @OpCharlieHebdo // #JeSuisCharlie
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:50 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Uiteindelijk zal jij toch ook echt een slaaf moeten worden
Ik ook trouwens
Rip
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe ben je dan geen slaaf van het systeem?
Details.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Om dan vervolgens ook slaaf van het systeem te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |