Ik bedoel je zin.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Fok! bestaat voor een aanzienlijk deel uit Wajong en en ander uitkeringsgerechtigden. Dan ben je toch afhankelijk van het systeem?
Wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want als werknemer ben je niet afhankelijk van het systeem.
Als je dat zeker weet ben ik bereid het van je aan te nemen. Puur om goodwill te kweken. Niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fijn, maar ze hadden hem toch echt mee in die C3
Touchéquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Liever slaaf van het systeem dan afhankelijk van het systeem.
Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef Maanvis het volgende:
De Franse aanklager spreekt eerdere berichten over twee doden tegen. De Franse aanklager spreekt eerdere berichten over twee doden tegen. De Franse aanklager spreekt eerdere berichten over twee doden tegen. De Franse aanklager spreekt eerdere berichten over twee doden tegen.
Studeren.quote:
sorry mijn V hingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen. Fijn om vier keer dezelfde zin te lezen.
Ehm, nou moet ik je nog gelijk geven ook, maar mijn punt is duidelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik bedoel je zin.
Je zegt beter een slaaf dan afhankelijk.
Slaaf is per definitie het kutst.
Meldt zich vanmiddag weer bij het UWV heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:50 schreef Mr.Ping het volgende:
Zal de derde dader vandaag weer gewoon op school zitten?
2015quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Als dit afgerond is, hebben we dus de eerste aanval van de Syrie terugkeerders gehad. Dat belooft nog wat...
quote:
Die gast zal toch nooit meer een baan vinden. Als je zijn naam Googled is het meteen raak. Misschien wel zielig als hij écht onschuldig blijkt te zijn in deze hele assemblageprocedure.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:50 schreef Mr.Ping het volgende:
Zal de derde dader vandaag weer gewoon op school zitten?
Zeker, zou de deur niet meer uitgaan als ik jou was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Als dit afgerond is, hebben we dus de eerste aanval van de Syrie terugkeerders gehad. Dat belooft nog wat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |