Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef jamesdeen het volgende:
Hebben ze die raketwerper vermoedelijk nog?
Ben zelf gewoon op werk maar ik volg het ook op de voet.. werk kan straks ook nog.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dagje thuiswerken dus kan het redelijk blijven volgen.
Nee de politie moet ze doden dan zijn het martelaars en kunnen ze hun maagden innen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
dan blazen ze zichzelf nog eerder op volgens mij. ..
Ik zit het nu op mijn werk te volgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dagje thuiswerken dus kan het redelijk blijven volgen.
Volgens skynews welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef jamesdeen het volgende:
Hebben ze die raketwerper vermoedelijk nog?
Daders van aanslag bij marathon Boston werden ook pas na 2 dagen en na een vuurgevecht eentje gedood en eentje gevlucht, pas volgende dag bij toeval gevonden. Zo makkelijk is het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe meer ik er in duik des te meer ik aan hun vakmanschap twijfel. Het lijkt wel alsof die agenten maar wat doen. Als die boy's niet dom hadden geschoten, gegijzeld of een tankstation hadden beroofd waren ze waarschijnlijk niet eens gevonden.²
Ik zal ze even bellen, nu weten ze eindelijk hoe ze het moeten oplossen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:45 schreef Vlassie1980 het volgende:
Flashbang granaten gebruiken, dan schakel je ze uit zonder dat ze zichzelf of de gijzelnemer van kunt kunnen maken. Maar dat is wel easier said then done...
En anders zijn ze maandag weer de eerstequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ben zelf gewoon op werk maar ik volg het ook op de voet.. werk kan straks ook nog.
Preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:45 schreef Re het volgende:
die raketwerper is volgens mij maar hear-say, maar lastig om daar rekening mee te houden
Lijkt me sterk. Ze zijn de actie begonnen in een Citroen C3. ik heb zelf zo'n ding gehad en daar past echt niet zoveel in. Daarnaast zijn ze als ik het goed begrepen heb een aantal keer van auto gewisseld. Steeds wapens overtillen ziet er verdacht uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:45 schreef Re het volgende:
die raketwerper is volgens mij maar hear-say, maar lastig om daar rekening mee te houden
Ik zal ze eens vragen of ze bereid zijn om een livestream via jwplayer of Twitch te opzettenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:46 schreef Nober het volgende:
Is er ook nog een stream door de verdachten online gezet dat we daar ook wat van zien?
Ik kom uit de nachtdienst en val zowat om, maar ik kan echt niet slapen zo.quote:
Want als werknemer ben je niet afhankelijk van het systeem.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Liever slaaf van het systeem dan afhankelijk van het systeem.
Heb jij een RPG gehadquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ze zijn de actie begonnen in een Citroen C3. ik heb zelf zo'n ding gehad en daar past echt niet zoveel in. Daarnaast zijn ze als ik het goed begrepen heb een aantal keer van auto gewisseld. Steeds wapens overtillen ziet er verdacht uit.²
Ik ben aan het multitasken. Werken én volgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want als werknemer ben je niet afhankelijk van het systeem.
Hij speelde op jonge leeftijd al Dungeons & Dragons jaquote:
Lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef agter het volgende:
Zijn dat overigens MP5's die de politie heeft?
Fok! bestaat voor een aanzienlijk deel uit Wajong en en ander uitkeringsgerechtigden. Dan ben je toch afhankelijk van het systeem?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit klinkt echt bijzonder ondoordacht.
Paar kopjes koffie, Red Bull'tje?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik kom uit de nachtdienst en val zowat om, maar ik kan echt niet slapen zo.
Fijn, maar ze hadden hem toch echt mee in die C3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ze zijn de actie begonnen in een Citroen C3. ik heb zelf zo'n ding gehad en daar past echt niet zoveel in. Daarnaast zijn ze als ik het goed begrepen heb een aantal keer van auto gewisseld. Steeds wapens overtillen ziet er verdacht uit.²
Gewoon even twitteren? Tis immers 2015.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal ze eens vragen of ze bereid zijn om een livestream via jwplayer of Twitch te opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |