Maanvis en moderatie.... Daar ga je toch niet uit komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het forum FB lees ik eigenlijk nooit, maar klachten over moderatie of users horen in TR of NWS-FB (die bedoelde ik) om het topic niet te 'vervuilen' omdat andere users er (zoals nu) ook over beginnen. Daar dus aub![]()
Ze zijn nu een witte auto aan het bestickeren in de drukkerij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:40 schreef xFriendx het volgende:
Enige wat nog voor flinke verwarring kan zorgen is als ze (onwaarschijnlijk) een politieauto weten te pakken en er over de radio's van tig honderd wagen daar gaat: de verdachten rijden in een politieauto.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iedereen tijd om dit te blijven volgen?
met politiestrepenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ze zijn nu een witte auto aan het bestickeren in de drukkerij.
Maanvis, dit soort topics gaan te snel om uitgebreid na te gaan denken over het wel of niet verwijderen van die of die posts. Mods proberen het zo ontopic mogelijk te houden, dat is al bijna niet te doen, dus laten we er niet zo'n probleem van maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:40 schreef Maanvis het volgende:
Frappant dat modjes nooit als eerste naar FB gaan maar altijd de users vragen om naar FB te komen
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef xminator het volgende:
Zou wat zijn als Said en Chérif Kouachi erin geluisd zijn. Dat ze daar nu als gijzelaars aanwezig zijn en dat de gijzelnemers zich voordoen als gijzelaar en zo wegkomen.
De pay en spray shop. Ze mogen tien seconden geen politiecar aanraken of een voetganger omver rijden anders hebben ze weer wanted level 6.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ze zijn nu een witte auto aan het bestickeren in de drukkerij.
Hoe meer ik er in duik des te meer ik aan hun vakmanschap twijfel. Het lijkt wel alsof die agenten maar wat doen. Als die boy's niet dom hadden geschoten, gegijzeld of een tankstation hadden beroofd waren ze waarschijnlijk niet eens gevonden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Nober het volgende:
Maar ze zaten toch in een 13000 hectare bos?
dan blazen ze zichzelf nog eerder op volgens mij. ..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Re het volgende:
die gaan zich echt niet overgeven natuurlijk...
Nee, dit wordt een gewelddadig einde, hoe dan ook. Ze kunnen ze niet laten gaan en overgeven doen ze zichzelf echt niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Re het volgende:
die gaan zich echt niet overgeven natuurlijk...
iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]![]()
Wat hoop ik toch dat ze een kogel in hun knieschijven krijgen. Niks dood, lekker proces en levenslang in een EBI.
Dagje thuiswerken dus kan het redelijk blijven volgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:43 schreef S15 het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan sporten, maar ben toch wel benieuwd hoe het afloopt..
Vermoedelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef jamesdeen het volgende:
Hebben ze die raketwerper vermoedelijk nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |