ze zitten vlakbij een vliegveld.. denk dat ze dreigen om nog meer doden te maken om zo weg te kunnen vliegenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe dan ook, ze hebben dit lang voorbereid dus ze laten zich niet zomaar inrekenen.
nou wat denk je, als ze nog zware wapens bij zich hebben lijkt me uitschakeling op een gegeven moment eminentquote:
Unthinkable.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:38 schreef Nober het volgende:
Komen er dit weekend ook gerelateerde films op tv zoals 44 Minutes: The North Hollywood Shoot-Out, Se7en en Dog Day Afternoon?
Sommige kranten zeggen 1, anderen zeggen meerdere mensen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:38 schreef Momo... het volgende:
Enig idee hoeveel mensen daar binnen zijn met de gijzelaars?
Misschien niet, maar na herhaaldelijk verzoek maar weg te blijven met zijn bagger druk ik soms wat sneller op de delete knop.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn laatste post was toch niets mis mee?
Schijnbaar snapt hij het nette niet. Dan maar zo, misschien snapt hij Aboutalebquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Netter taalgebruik mag wel ipv 'rot op' in je edits.
Nou lache manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef Blistering het volgende:
Ze hebben toch ook een raketwerper? Zou wel een flinke stunt zijn als die helikopter uit de lucht geschoten wordt.
ik heb net gebeld. .. 5 manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:38 schreef Momo... het volgende:
Enig idee hoeveel mensen daar binnen zijn met de gijzelaars?
Welk vliegtuig?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ze zitten vlakbij een vliegveld.. denk dat ze dreigen om nog meer doden te maken om zo weg te kunnen vliegen
denk daarom ook dat er gijzelaars meegenomen worden in het vliegtuig
http://news.sky.com/interactive/1345361/watch-sky-news-livequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef richolio het volgende:
Heeft iemand wellicht een stream voor me?
http://go.sky.com/vod/page/tvListing.doquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef richolio het volgende:
Zoiets dacht ik ook. Ze zullen dit bedrijf ook van tevoren uitgeplozen hebben, misschien wisten ze dat er veel mensen zaten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ze zitten vlakbij een vliegveld.. denk dat ze dreigen om nog meer doden te maken om zo weg te kunnen vliegen
denk daarom ook dat er gijzelaars meegenomen worden in het vliegtuig
Zieke geest als je daarom kan lachen.quote:
Ze zeggen van welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef richolio het volgende:
Zijn de gijzelaars ook de daders van de aanslag?
Ja echt een flinke stunt huehuehuehuequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef Blistering het volgende:
Ze hebben toch ook een raketwerper? Zou wel een flinke stunt zijn als die helikopter uit de lucht geschoten wordt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://news.sky.com/interactive/1345361/watch-sky-news-live
Thanks!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
http://go.sky.com/vod/page/tvListing.do
Gijzelnemers neem ik aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef richolio het volgende:
Ja ze hebben zichzelf gegijzeldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef richolio het volgende:
Frappant dat modjes nooit als eerste naar FB gaan maar altijd de users vragen om naar FB te komenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef Frutsel het volgende:
Schijnbaar snapt hij het nette niet. Dan maar zo, misschien snapt hij Aboutaleb
Maar goed, dit is wat voor FB, ontopic maar aub
http://news.sky.com/watch-livequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef richolio het volgende:
Nee, de gijzelnemers waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef richolio het volgende:
Denk het niet manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef richolio het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja ze hebben zichzelf gegijzeld
Dan hebben ze hun zin... gestorven als martelaars, 72 maagden en friends for live met mohamed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat ze het eind van de dag niet halen met een kloppend hart.
quote:
Dat bedoel ik, hehehquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja ze hebben zichzelf gegijzeld
Sarcasme, overduidelijk. Leer het!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zieke geest als je daarom kan lachen.
Ja, ze gijzelen zichzelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef richolio het volgende:
het forum FB lees ik eigenlijk nooit, maar klachten over moderatie of users horen in TR of NWS-FB (die bedoelde ik) om het topic niet te 'vervuilen' omdat andere users er (zoals nu) ook over beginnen. Daar dus aubquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Frappant dat modjes nooit als eerste naar FB gaan maar altijd de users vragen om naar FB te komen
Ze zijn lopend dat gebouw in gevlucht met de gegijzelde (van de auto die ze gekaapt hadden) omdat ze op een wegblokkade gestuit waren. Lijkt dus niet op een geplande gijzeling dat verloopt zoals gepland wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:39 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook. Ze zullen dit bedrijf ook van tevoren uitgeplozen hebben, misschien wisten ze dat er veel mensen zaten.
Welke film is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:40 schreef xFriendx het volgende:
Enige wat nog voor flinke verwarring kan zorgen is als ze (onwaarschijnlijk) een politieauto weten te pakken en er over de radio's van tig honderd wagen daar gaat: de verdachten rijden in een politieauto.
Leuke plottwist.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:40 schreef xFriendx het volgende:
Enige wat nog voor flinke verwarring kan zorgen is als ze (onwaarschijnlijk) een politieauto weten te pakken en er over de radio's van tig honderd wagen daar gaat: de verdachten rijden in een politieauto.
jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iedereen tijd om dit te blijven volgen?
Ik heb een maand vrij, dus ik heb nog wel even.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tijd heb je niet, tijd maak je.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wajong!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |