Popcorn voor niks gemaakt nu.quote:
Loekie1, altijd emogifquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:34 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien hebben ze een vliegbevret en willen ze met gijzelaars en al een vliegtuig.
Ja dat klinkt als een eis die ingewilligd gaat worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:34 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien hebben ze een vliegbevret en willen ze met gijzelaars en al een vliegtuig.
Is gewoon burgemeesterstaal hoor..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Netter taalgebruik mag wel ipv 'rot op' in je edits.
Ban die lui dan even een uurtje of 12-24.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee omdat tegen die tijd 16 man de troll weer heeft gequote ipv heeft genegeerd.
Just another day in the officequote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ook dat kan soms minuten, uren duren...
en er zelf ook om vragen kan er ook één opleveren
Ik vraag nergens omquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ook dat kan soms minuten, uren duren...
en er zelf ook om vragen kan er ook één opleveren
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe dan ook, ze hebben dit lang voorbereid dus ze laten zich niet zomaar inrekenen.
Mwa, ik denk dat ze nu wel in het nauw zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe dan ook, ze hebben dit lang voorbereid dus ze laten zich niet zomaar inrekenen.
ik denk dat ze het eind van de dag niet halen met een kloppend hart.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
In welke zin?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef Re het volgende:
een gijzelaar, dat moet toch een beslissing worden mocht het out of control gaan
Johquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |