Memphis, Willems, Paal, Berghuis, Bazoer...SOOOWWWquote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef Cavaliers het volgende:
Van Osch, weer een supertalent uit de PSV school.
Berghuis?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Memphis, Willems, Paal, Berghuis, Bazoer...SOOOWWW
Bergwijn Hansquote:Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Memphis, Willems, Paal, Berghuis, Bazoer...SOOOWWW
Topshowtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 11-01-2015 om 18:47:58PSV wint 30e Torneo Internacional de Maspalomas. De 251 kilo zware beker, miniatuur vd vuurtoren, gaat mee naar Brabant. reageer retweet
Die is alweer terug naar Vites. Kon de druk van een topclub niet aan.quote:
Valt meetwitter:thijsslegers twitterde op zondag 11-01-2015 om 18:59:32Bescheiden nieuwe cup, tot grote vreugde van de PSV-directie. Besparing van honderden euro's kosten voor ov... https://t.co/oTIoucG9pp reageer retweet
Maar wat een lelijk cheap ass geval.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valt meetwitter:thijsslegers twitterde op zondag 11-01-2015 om 18:59:32Bescheiden nieuwe cup, tot grote vreugde van de PSV-directie. Besparing van honderden euro's kosten voor ov... https://t.co/oTIoucG9pp reageer retweet
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)et-twijfelachtig.htmquote:Hendrix niet tegen Vitesse, Zoet twijfelachtig
Phillip Cocu weet nog niet of zijn eerste keeper Jeroen Zoet zaterdag in Arnhem tegen Vitesse kan spelen. De goalie liep afgelopen week in Maspalomas een duimblessure op.
'Het gaat iedere dag beter, maar hij heeft nog niet alles kunnen doen op de trainingen', zegt Cocu. 'Ik denk dat hij dinsdag ook niet alles kan doen. Het is de bedoeling dat hij donderdag weer volledig aanhaakt. Als hij dat goed doorstaat, dan zie ik geen problemen.'
Die zijn er wel voor Jorrit Hendrix. Hij kreeg in het oefenduel met Sparta Praag (5-2) wederom last van de aanhechting tussen de lies en een buikspier en viel geblesseerd uit. 'Het trekt wel weg, maar met zoiets moeten we toch voorzichtig zijn', aldus Cocu.
quote:PSV zoekt doelman voor anderhalf jaar
Door de ernst van de blessure bij derde doelman Nigel Bertrams (foto) gaat PSV op zoek naar een keeper die voor anderhalf jaar wil tekenen bij de Eindhovense club.
De doelman uit de jeugd zal waarschijnlijk wederom aan een schouder geopereerd moeten worden en zal dan ook de start van de nieuwe competitie moeten missen.
'Onze voorkeur gaat daarom uit naar een doelman die voor anderhalf jaar tekent', zegt technisch manager Marcel Brands, die blijkbaar geen aanleiding ziet om een van de Jong PSV-keepers Jesse Bertrams of Zeus de la Paz door te schuiven. 'Of het lukt wat willen is even afwachten. We hebben wat opties.'
http://www.vi.nl/nieuws/psv-zoekt-doelman-voor-anderhalf-jaar.htm
quote:
Die moet te vinden zijn. Beter geen keeper uit de jeugd; die vind ik over het algemeen tegenvallen. Zoet is geen uitzondering. Modale keeper, hopelijk volgend seizoen Tũton.quote:
ze spelen dan ook op andere positiesquote:
Het is of de een of de ander.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze spelen dan ook op andere posities
Hij kan het gewoon niet hebben dat we dit seizoen kampioen wordenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:50 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Is dat een fijne obsessie wat je daar met je meesjouwt?
Maar dan hangt het nog wel af van tegen wie je speelt, welk systeem en hoe je de spelers neerzet. Dan kan een speler die net iets minder is toch de voorkeur krijgenquote:
madquote:Op zondag 11 januari 2015 22:50 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Is dat een fijne obsessie wat je daar met je meesjouwt?
Elke keer die 'cliffhangers'quote:Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef stoeltafel het volgende:
'Er gaan heel wat vooruitstrevende dingen gebeuren bij PSV'
Wat dan Thijsssssssssssssssss
http://www.vi.nl/radio/er(...)gebeuren-bij-psv.htm
Dat over die zelfreflectie is wel een vooruitgang. Jaren terug hadden we een selectie die zichzelf zo verschrikkelijk goed vond maar er weinig van baktequote:Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef stoeltafel het volgende:
'Er gaan heel wat vooruitstrevende dingen gebeuren bij PSV'
Wat dan Thijsssssssssssssssss
http://www.vi.nl/radio/er(...)gebeuren-bij-psv.htm
Vorig jaar bedoel je?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat over die zelfreflectie is wel een vooruitgang. Jaren terug hadden we een selectie die zichzelf zo verschrikkelijk goed vond maar er weinig van bakte
Voor wie was je zaterdag?quote:
Support your local club. PSV dus.quote:
in het veld was het gisteren ook weer hoor. Gearriveerd vedette gedrag tot ze met 2-0 achterkwamen. Dat vechten komt steeds tot uiting na een achterstand.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat over die zelfreflectie is wel een vooruitgang. Jaren terug hadden we een selectie die zichzelf zo verschrikkelijk goed vond maar er weinig van bakte
Dat klopt maar ik vind PSV niet slechter spelen met Maher in het team.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar dan hangt het nog wel af van tegen wie je speelt, welk systeem en hoe je de spelers neerzet. Dan kan een speler die net iets minder is toch de voorkeur krijgen
Nadeel van Maher opstellen is dat Guardado vaak in verdedigendere rol komt wat jammer isquote:Op maandag 12 januari 2015 19:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik vind PSV niet slechter spelen met Maher in het team.
Nadeel voor Maher is dat Hendrix natuurlijk nog beter gaat worden, nog piepjong, en als Maher zelf niet ontwikkelt deze discussie in de toekomst wellicht minder noodzakelijk is.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nadeel van Maher opstellen is dat Guardado vaak in verdedigendere rol komt wat jammer is
Dikke kans dat Guardado en Wijnaldum na het seizoen weg zijn, dan praten we al over een heel ander middenveldquote:Op maandag 12 januari 2015 19:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nadeel voor Maher is dat Hendrix natuurlijk nog beter gaat worden, nog piepjong, en als Maher zelf niet ontwikkelt deze discussie in de toekomst wellicht minder noodzakelijk is.
Guardado niet die blijft lekker.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dikke kans dat Guardado en Wijnaldum na het seizoen weg zijn, dan praten we al over een heel ander middenveld
zulke lelijke shirts maken ze toch niet meer?quote:
Ik zou het een wonder vindenquote:
die intentie moet ook te betalen zijn, ook aan de kant van Valenciaquote:Op maandag 12 januari 2015 19:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik niet, genoeg aanwijzingen dat hij blijft, vooral zijn eigen intentie.
De coach die hem liet gaan heeft 2 seizoenen bijgetekend, het salarisplafond bij PSV is geen keihard plafond (je ziet het, één speler die normaal gesproken daar doorheen breekt en meteen een fantastisch resultaat, zo kan het ook), en mocht jij je er toch aan willen houden kan hier altijd flexibel mee worden omgegaan door tekengeld, bonussen, en premies. Ik verwacht dat het salaris nog de minste zorg is.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die intentie moet ook te betalen zijn, ook aan de kant van Valencia
In het ergste geval houden we alleen Bruma overquote:Op maandag 12 januari 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgend jaar gewoon Guardado, Maher en Hendrix op het middenveld.
Verdediging wordt een groter probleem ben ik bang, net als een nieuwe linksvoor.
In Brands we trust. Toch?quote:
als het Brands echt lukt Guardado een meerjarig contract te laten tekenen dan ga ik hem hoogstpersoonlijk een taart langs brengenquote:
Mocht je kampioen worden en zeker zijn van CL dan sluit ik het niet uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het Brands echt lukt Guardado een meerjarig contract te laten tekenen dan ga ik hem hoogstpersoonlijk een taart langs brengen
Maher is vaak dissonant. Team is veel beter in balans met Guardado, Hendrix en Wijnaldem.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik vind PSV niet slechter spelen met Maher in het team.
Ga ik met je mee. Knallen we hem een taart in zijn gezicht.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het Brands echt lukt Guardado een meerjarig contract te laten tekenen dan ga ik hem hoogstpersoonlijk een taart langs brengen
Iddquote:Op maandag 12 januari 2015 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maher is vaak dissonant. Team is veel beter in balans met Guardado, Hendrix en Wijnaldem.
Het ligt heus niet alleen aan de kwaliteit van onze verdedigers, al is die inderdaad wel heel belangrijk. Maar het middenveld staat beter. Meer naar achter en dat is vanzelfsprekend makkelijker te verdedigen. Je zag tegen Feyenoord dat Rutten heel handig onze 2 Centralen uit het centrum weglokte waardoor dat ineens heel kwetsbaar was. Pas nadat Cocu ingreep werd het opgelost.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In het ergste geval houden we alleen Bruma overen goede verdedigers liggen niet voor t oprapen
Die kan er niet zoveel van.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd
Ik denk dat zelfs Hiljemarkvoor meer balans zorgt dan Maher.
volgens mij bleek juist dat Maher bij heel veel aanvallen/goals betrokken isquote:Op maandag 12 januari 2015 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maher is vaak dissonant. Team is veel beter in balans met Guardado, Hendrix en Wijnaldem.
Daar ben ik het niet mee eens maar we zullen zien, Maher mag wel beter en constanter spelen, dat vind ik ook dus wat dat betreft zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maher was met name goed toen Wijnaldum heel even absent was en hij min of meer op 10 stond. Samen met Wijnaldum loopt het minder. Dat kan ook aan Guardado en Hendrix liggen die allebei linksbenig zijn en sneller naar rechts opengedraaid staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij bleek juist dat Maher bij heel veel aanvallen/goals betrokken is
Ik zal eens iets gewaagds zeggen. Gooi Paal er lekker in. Ik wist dat 'ie goed was, maar tegen Celtic verraste hij mij toch zekerquote:Op maandag 12 januari 2015 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maher was met name goed toen Wijnaldum heel even absent was en hij min of meer op 10 stond. Samen met Wijnaldum loopt het minder. Dat kan ook aan Guardado en Hendrix liggen die allebei linksbenig zijn en sneller naar rechts opengedraaid staan.
Waar Narsingh verl aan de zijkant blijft heeft Wijnaldum plek om te draven. Die wisselwerking is goed. En die is bij Depay en Maher wel minder. Depay komt vaak uit op de plek van Maher.
Die Paal speelt wel het beste als rechtermiddenvelder. Die speelde trouwens wel een erg goede eerste helft inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zal eens iets gewaagds zeggen. Gooi Paal er lekker in. Ik wist dat 'ie goed was, maar tegen Celtic verraste hij mij toch zeker
Nee, maar even zonder gekheid.. Hendrix rendeert natuurlijk een stuk beter op dit middenveld dan Maher. Vooral tegen Vitesse zie ik het niet zo zitten met Maher.. Maargoed, we zullen zien..
Het is een beetje een onzichtbare maar toch vrij nuttige speler. Waar ik Maher nog wel eens verdenk van mensen laten lopen, heb ik dat gevoel bij Hiljemark minder. Qua inzet verdient Hiljemark altijd een voldoende. Qua inzicht en techiek is het net ff wat minder allemaal. Maar zeker bij een middenveld met Wijnaldum en Guardado, zou Hiljemark niet misstaan denk ik.quote:
Hard werken verslaat talent, wanneer talent niet hard werkt.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is een beetje een onzichtbare maar toch vrij nuttige speler. Waar ik Maher nog wel eens verdenk van mensen laten lopen, heb ik dat gevoel bij Hiljemark minder. Qua inzet verdient Hiljemark altijd een voldoende. Qua inzicht en techiek is het net ff wat minder allemaal. Maar zeker bij een middenveld met Wijnaldum en Guardado, zou Hiljemark niet misstaan denk ik.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 18:01:07Brands en Cocu herhalen op nieuwjaarsreceptie dat Afellay een interessante speler is en dat deur voor hem (komende zomer) openstaat #PSV reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 18:03:59PSV wil Luc Nilis langer aan de club binden en komt bovendien met een geheel eigen vrouwenteam. reageer retweet
twitter:PSV twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 18:12:19Nieuwjaarsbijeenkomst: Stichting @SpierenvSpieren krijgt van PSV een speciale box in het Philips Stadion beschikbaar gesteld. #psv reageer retweet
twitter:1913Transfer twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 18:17:47Wijnaldum: "Dit hoeft niet perse mijn laatste jaar bij PSV te zijn." #psv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 17:39:17Nieuwjaarbijeenkomst: PSV lanceert deze maand een geheel nieuwe website en nieuwe PSV app, is net gemeld. http://t.co/FnKkMCVdB7 #psv reageer retweet
Dus niet verKocht.quote:
Wie o wie zal het worden..quote:PSV in gesprek met Nederlandse keeper
13 januari 2015
PSV is inmiddels in gesprek met een kandidaat voor de positie van derde doelman van PSV. Marcel Brands liet tijdens de nieuwjaarsreceptie weten inmiddels een Nederlandse keeper voor die rol gepolst te hebben. Hij zou voor anderhalf jaar aan de slag kunnen bij PSV.
PSV Netwerk
Nadat duidelijk werd dat Nigel Bertrams minimaal zes maanden uit de roulatie is besloot de club direct door te schakelen en op zoek te gaan naar een vervanger.
Patrick Lodewijks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wie o wie zal het worden..
Joop Hielequote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Erwin Mulder?quote:
Laten we het hopen. Er moet ook iemand het pispaaltje zijn in zo een groep.quote:
Cillessenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |