Elke keer die 'cliffhangers'quote:Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef stoeltafel het volgende:
'Er gaan heel wat vooruitstrevende dingen gebeuren bij PSV'
Wat dan Thijsssssssssssssssss
http://www.vi.nl/radio/er(...)gebeuren-bij-psv.htm
Dat over die zelfreflectie is wel een vooruitgang. Jaren terug hadden we een selectie die zichzelf zo verschrikkelijk goed vond maar er weinig van baktequote:Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef stoeltafel het volgende:
'Er gaan heel wat vooruitstrevende dingen gebeuren bij PSV'
Wat dan Thijsssssssssssssssss
http://www.vi.nl/radio/er(...)gebeuren-bij-psv.htm
Vorig jaar bedoel je?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat over die zelfreflectie is wel een vooruitgang. Jaren terug hadden we een selectie die zichzelf zo verschrikkelijk goed vond maar er weinig van bakte
Voor wie was je zaterdag?quote:
Support your local club. PSV dus.quote:
in het veld was het gisteren ook weer hoor. Gearriveerd vedette gedrag tot ze met 2-0 achterkwamen. Dat vechten komt steeds tot uiting na een achterstand.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat over die zelfreflectie is wel een vooruitgang. Jaren terug hadden we een selectie die zichzelf zo verschrikkelijk goed vond maar er weinig van bakte
Dat klopt maar ik vind PSV niet slechter spelen met Maher in het team.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar dan hangt het nog wel af van tegen wie je speelt, welk systeem en hoe je de spelers neerzet. Dan kan een speler die net iets minder is toch de voorkeur krijgen
Nadeel van Maher opstellen is dat Guardado vaak in verdedigendere rol komt wat jammer isquote:Op maandag 12 januari 2015 19:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik vind PSV niet slechter spelen met Maher in het team.
Nadeel voor Maher is dat Hendrix natuurlijk nog beter gaat worden, nog piepjong, en als Maher zelf niet ontwikkelt deze discussie in de toekomst wellicht minder noodzakelijk is.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nadeel van Maher opstellen is dat Guardado vaak in verdedigendere rol komt wat jammer is
Dikke kans dat Guardado en Wijnaldum na het seizoen weg zijn, dan praten we al over een heel ander middenveldquote:Op maandag 12 januari 2015 19:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nadeel voor Maher is dat Hendrix natuurlijk nog beter gaat worden, nog piepjong, en als Maher zelf niet ontwikkelt deze discussie in de toekomst wellicht minder noodzakelijk is.
Guardado niet die blijft lekker.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dikke kans dat Guardado en Wijnaldum na het seizoen weg zijn, dan praten we al over een heel ander middenveld
zulke lelijke shirts maken ze toch niet meer?quote:
Ik zou het een wonder vindenquote:
die intentie moet ook te betalen zijn, ook aan de kant van Valenciaquote:Op maandag 12 januari 2015 19:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik niet, genoeg aanwijzingen dat hij blijft, vooral zijn eigen intentie.
De coach die hem liet gaan heeft 2 seizoenen bijgetekend, het salarisplafond bij PSV is geen keihard plafond (je ziet het, één speler die normaal gesproken daar doorheen breekt en meteen een fantastisch resultaat, zo kan het ook), en mocht jij je er toch aan willen houden kan hier altijd flexibel mee worden omgegaan door tekengeld, bonussen, en premies. Ik verwacht dat het salaris nog de minste zorg is.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die intentie moet ook te betalen zijn, ook aan de kant van Valencia
In het ergste geval houden we alleen Bruma overquote:Op maandag 12 januari 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgend jaar gewoon Guardado, Maher en Hendrix op het middenveld.
Verdediging wordt een groter probleem ben ik bang, net als een nieuwe linksvoor.
In Brands we trust. Toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |