Omdat ik niet henk heet.quote:
Geen idee, vind dat hele strafrecht maar niets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ja exact, alleen twijfel ik dus of er bij doen plegen sprake is van een schulduitsluitingsgrond of rechtvaardigingsgrond. Als het bijvoorbeeld het eerste is dan zou dit de schuld wegnemen en stuk lopen bij vraag 1. (Indien schuld bestanddeel is)
Dat is ook weer zo, dat zou dus betekenen dat het alleen vrijspraak wordt indien schuld een bestanddeel is. Bij een element zou het ovar worden. Correct?quote:
Ik zeg niks. Ik had 9 kansen nodig om een strafrecht tentamen te halenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:38 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, dat zou dus betekenen dat het alleen vrijspraak wordt indien schuld een bestanddeel is. Bij een element zou het ovar worden. Correct?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ik had 9 kansen nodig om een strafrecht tentamen te halen
quote:Schietpartij in Joodse supermarkt Parijs
PARIJS -
Er zou een schietpartij zijn geweest in een supermarkt in Parijs. De schietpartij zou plaatsgevonden hebben rond 13 uur in het 12e arondissement Vincennes. De schutter is gewapend met een kalasjnikov, dat meldt de Franse televisiezender Itele.
De schutter is dezelfde man die gisterochtend in Montrouge op twee agenten heeft geschoten, van wie een dodelijk is getroffen.
Kennis van terreurbroers
De schutter zou een kennis zijn van de terreurbroers die een bloedbad aanrichtten bij Charlie Hebdo. Ze zouden elkaar kennen van de groep ‘Buttes-Chaumont’. Deze groep, die onder leiding stond van Farid Benyettou, stuurde jihadisten naar Irak. „Er is een verband tussen deze man en de broers Kouachi. Het zijn mannen die elkaar kenden, het is een compleet netwerk dat gelijktijdig opereerde”, stelde de zender France 2 vrijdag.
quote:Het Franse ministerie bevestigt nu dat er meerdere personen worden gegijzeld in de joodse supermarkt in Parijs
Nonsens, eenlingen die incidenten vormen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:46 schreef Yreal het volgende:
Zal echt het laatste nog niet zijn. Iedereen die zoiets wil doen zal nu ook wel opstaan. Bovendien, als ze een clubje zijn, zullen ze wel met meer dan 3 zijn denk ik dan.
Rtl7 is een stuk beter imoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me zo storen aan die geïmproviseerde rechtstreekse uitzendingen van de NOSZit iemand maar tijd te vullen voor allerlei open deuren te benoemen en samen te vatten wat ze net gezegd heeft
Krijgen wat ze verdienen die smerige varkens.quote:
Juist ja, precies wat ze wilden en geen gerechtigdheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Krijgen wat ze verdienen die smerige varkens.
Vind ik niet. Ze moesten juist krijgen wat ze niet wilden: een eerlijk proces waarin zij zich moesten verantwoorden tegenover de samenleving voor hun daden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Krijgen wat ze verdienen die smerige varkens.
geen berechting, geen informatie, hun martelaarsdood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |