abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148500395
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Valid het volgende:

[..]

Fiscalisten natuurlijk.
Pretvak
pi_148500403
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 12:01 schreef Etsu het volgende:

[..]

Pretvak
Klopt. Anders had ik het ook niet gedaan natuurlijk.
pi_148500470
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Valid het volgende:

[..]

Die tuinkabouter van bedrijfseconomie vond ik ook wel leuk ja, maar was wel meer het type middelbare schoolleraar.
:D Klopt helemaal :P
mag het weten
pi_148500887
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

Tr gemaakt

Paxcon zal spoedig online komen om onze fittie te bemiddelen
Die jongen heeft wel wat beters te doen denk ik
pi_148500928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 12:13 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Die jongen heeft wel wat beters te doen denk ik
Gedraag je dan een keer :{

gisteren was mijn schuld, dit keer is t jouw schuld :)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:05:08 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148502851
Etsu, had je nog lasagne tips? Anders vrees ik dat het misschien fout gaat tijdens het koken :'(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148502943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef Valid het volgende:
Burgerlijk 2 vond ik een prachtig vak. _O_
Was wel veel stof.
Was een erg leuk vak idd.
pi_148503031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Etsu, had je nog lasagne tips? Anders vrees ik dat het misschien fout gaat tijdens het koken :'(
Ik heb tot nu toe maar twee keer lasagne klaargemaakt voor mijn gasten, dus ik ben nog aan het experimenteren. Een keer vegetarisch (vond ik niet echt superlekker, maar mijn gasten wel :+ ) en een keer gewoon zo'n verpakking van de AH. :')

Dus ik denk dat je zelf wat moet uitproberen en als het je goed bevalt, kunnen we elkaar helpen in de nabije toekomst. :)

Vergeet niet dat fouten maken menselijk is en je alleen maar van leert. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 13:14:00 ]
pi_148503212
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Buikspek, pompoen en courgette.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:17:43 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148503328
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe maar twee keer lasagne klaargemaakt voor mijn gasten, dus ik ben nog aan het experimenteren. Een keer vegetarisch (vond ik niet echt superlekker, maar mijn gasten wel :+ ) en een keer gewoon zo'n verpakking van de AH. :')

Dus ik denk dat je zelf wat moet uitproberen en als het je goed bevalt, kunnen we elkaar helpen in de nabije toekomst. :)

Vergeet niet dat fouten maken menselijk is en je alleen maar van leert. :)
Zeker waar. Ik ga mijn best doen :)
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Buikspek, pompoen en courgette.
Dat klinkt mij nog wat te experimenteel in de oren, maar bedankt voor het denken.
pi_148503364
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Dat klinkt mij nog wat te experimenteel in de oren, maar bedankt voor het denken.
Wel een foto-topic maken he Kano?
pi_148503430
Colleges afgelopen trouwens. Nu tijd voor tentamens. :'(
pi_148503460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Bij zo'n verpakking van de AH moet je een zak groenten ofzo hebben, maar misschien is het nog lekkerder als je verse groenten pakt en in stukjes snijdt. Ik noem maar wat hoor. :)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:23:40 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148503531
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Bij zo'n verpakking van de AH moet je een zak groenten ofzo hebben, maar misschien is het nog lekkerder als je verse groenten pakt en in stukjes snijdt. Ik noem maar wat hoor. :)
Ik was eigenlijk van plan om naar de Deka of vomar te gaan, ik hoop dat het goedgaat!

Spanning alom :)
pi_148503563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk van plan om naar de Deka of vomar te gaan, ik hoop dat het goedgaat!

Spanning alom :)
Ik hoop het ook. :) Voor hoeveel mensen ga je koken?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:25:17 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148503599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik hoop het ook. :) Voor hoeveel mensen ga je koken?
1 :'(
Maar ik kook vaak voor 3/4 dagen zodat ik daarna uit de vriezer kan eten ^O^
pi_148503618
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom noem je mij nou gek??
pi_148503647
Heren, ik heb een vraagje met betrekking tot de 1e / 2e materiele vraag van de rechter bij strafrecht.
Stel Jantje pleegt een misdrijf maar doet dit eigenlijk zonder dat hij dit zelf doorheeft. Hij is dus een "willoos werktuig". Er is dus sprake van doen plegen.

- Als er in de delict omschrijving de elementen wederrechtelijk en schuld een bestanddeel zijn.
Wordt hij dan vrijgesproken volgens vraag 1? Er kan dan toch niet worden bewezen dat er schuld is.

- Stel in de delict omschrijving staan wederrechtelijk en schuld niet genoemd. Ze worden dus verondersteld. Volgt hier dan uit dat het 1e antwoord op de 1e materiele vraag positief luidt met als gevolg dat hij bij vraag 2 wordt ontslagen van alle rechtsgevolgen?

Ik hoop dat ik het duidelijk heb verwoord, alvast bedankt :)
pi_148503709
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:26 schreef Accursius het volgende:
Heren, ik heb een vraagje met betrekking tot de 1e / 2e materiele vraag van de rechter bij strafrecht.
Stel Jantje pleegt een misdrijf maar doet dit eigenlijk zonder dat hij dit zelf doorheeft. Hij is dus een "willoos werktuig". Er is dus sprake van doen plegen.

- Als er in de delict omschrijving de elementen wederrechtelijk en schuld een bestanddeel zijn.
Wordt hij dan vrijgesproken volgens vraag 1? Er kan dan toch niet worden bewezen dat er schuld is.

- Stel in de delict omschrijving staan wederrechtelijk en schuld niet genoemd. Ze worden dus verondersteld. Volgt hier dan uit dat het 1e antwoord op de 1e materiele vraag positief luidt met als gevolg dat hij bij vraag 2 wordt ontslagen van alle rechtsgevolgen?

Gezien mijn verleden durf ik hier geen antwoord op te geven
pi_148503729
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Klinkt goed. Al zou ik niet kiezen voor een opgewarmde lasagne, maar voor een verse lasagne.

Ga je daarna een topic openen met de instructies? Ik hoop dat ik er wat van kan leren. :)
pi_148503788
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:26 schreef Accursius het volgende:

Als het in de tenlastelegging komt (= bestanddeel i.p.v. element), moet het bewezen worden en als het niet bewijsbaar is, volgt vrijspraak. Als het wel bewijsbaar is, dan volgt ontslag van alle rechtsvervolgingen want betreft geen strafbaarheid (door rechtvaardigingsgrond/schulduitsluitingsgrond (deze worden dus besproken in de 2/3de materiële vraag!). Als een bestanddeel niet in de tenlastelegging staat, dan is het ontslag van alle rechtsvervolgingen want het betreft geen strafbaarheid.

Zo zat het volgens mij. Maar Ties weet er vast meer over.
pi_148503802
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gezien mijn verleden durf ik hier geen antwoord op te geven
Hahaha, moet zeggen dat er wel veel haken en ogen zijn hoor. Vooral aan dat strafprocesrecht.
pi_148503822
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:30 schreef Accursius het volgende:

[..]

Hahaha, moet zeggen dat er wel veel haken en ogen zijn hoor. Vooral aan dat strafprocesrecht.
precies. Kutvak
pi_148503844
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als het in de tenlastelegging komt (= bestanddeel i.p.v. element), moet het bewezen worden en als het niet bewijsbaar is, volgt vrijspraak. Als het wel bewijsbaar is, dan volgt ontslag van alle rechtsvervolgingen want betreft geen strafbaarheid (door rechtvaardigingsgrond/schulduitsluitingsgrond (deze worden dus besproken in de 2/3de materiële vraag!). Als een bestanddeel niet in de tenlastelegging staat, dan is het ontslag van alle rechtsvervolgingen want het betreft geen strafbaarheid.

Zo zat het volgens mij. Maar Ties weet er vast meer over.
Ja exact, alleen twijfel ik dus of er bij doen plegen sprake is van een schulduitsluitingsgrond of rechtvaardigingsgrond. Als het bijvoorbeeld het eerste is dan zou dit de schuld wegnemen en stuk lopen bij vraag 1. (Indien schuld bestanddeel is)
pi_148503906
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef Accursius het volgende:

[..]

Ja exact, alleen twijfel ik dus of er bij doen plegen sprake is van een schulduitsluitingsgrond of rechtvaardigingsgrond. Als het bijvoorbeeld het eerste is dan zou dit de schuld wegnemen en stuk lopen bij vraag 1. (Indien schuld bestanddeel is)
Willoos werktuig, schuld.... ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')