Ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:08 schreef Ties02 het volgende:
Trouwens om 09:00u werkgroep vandaag, dat wordt leuk
Goed plan, ik vervang al die troep door Himalaya thee, maar voor de rest klinkt het plausibelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opstaan, koffie, red bull, college overleven en dan weer naar bed.
Wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goed plan, ik vervang al die troep door Himalaya thee, maar voor de rest klinkt het plausibel
Ik hoor dat jij de lasagnagod van FOK! bent? Heb je nog tips voor lasagna, want ik wil vanavond lasagna a la kano makenquote:
Hallo Kano,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij de lasagnagod van FOK! bent? Heb je nog tips voor lasagna, want ik wil vanavond lasagna a la kano maken
Ik ben wel klaar voor een volgende stap. Kan je mij hier in adviseren?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo Kano,
Dat klopt.Ik zou je willen aanraden om zo'n AH-verpakking te gebruiken, dat is voor de echte beginners.
Als je wilt, kun je geraspte kaas vervangen door mozzarella, is ook erg lekker (vind ik).
Ze gaan in ieder geval gepakt worden nu, dead or alive. Ik gok dead.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:01 schreef Tchock het volgende:
Die terroristen uit Parijs zijn in het nauw gedreven en hebben mensen gegijzeld. Al twee doden.
Suicide by cop klinkt ook wel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ze gaan in ieder geval gepakt worden nu, dead or alive. Ik gok dead.
Deel B gaat bij ons over IE recht, Faillissements (inclusief pand/hypo/retentie/reclame) en verzekeringsrecht. Tegenwoordig hebben ze pas het lumineuze idee om alles als 1 vak aan te bieden ipv apart zoals voorheen. Compleet restantvak qua onderwerp want ze nemen alle onderwerpen mee die niet in burgerlijk 1 (introvak), burgerlijk 2 (puur aansprakelijkheidsrecht + internationaal rechtsvergelijking) of burgerlijk 3 (procesrecht en beslag) aan bod komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij ons is Handelsrecht een notarieel vak over vervoersrecht, financiėle zekerheden, bankkredieten en faillissementsrecht. Totaal ander vak dus
Inderdaad. Ze hebben hun plicht gedaan, en hebben absoluut geen reden meer om te blijven leven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Suicide by cop klinkt ook wel waarschijnlijk
Ik denk wel dat ze willen of wilden ontsnappen. Anders hadden ze zich ook in Parijs kunnen doodvechten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hebben hun plicht gedaan, en hebben absoluut geen reden meer om te blijven leven.
Thanks!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Deel B gaat bij ons over IE recht, Faillissements (inclusief pand/hypo/retentie/reclame) en verzekeringsrecht. Tegenwoordig hebben ze pas het lumineuze idee om alles als 1 vak aan te bieden ipv apart zoals voorheen. Compleet restantvak qua onderwerp want ze nemen alle onderwerpen mee die niet in burgerlijk 1 (introvak), burgerlijk 2 (puur aansprakelijkheidsrecht + internationaal rechtsvergelijking) of burgerlijk 3 (procesrecht en beslag) aan bod komen.
Bartje succes vandaag. Beetje door de storm heen met de NS is nooit handig.
Bah, nu tast de politie de pers vrijheid ook al aan!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:59 schreef Valid het volgende:
Nu vraagt de politie de journalisten om geen eenheden meer te filmen.
Ik snapte al niet zo goed waarom ze probeerde te vluchten. Misschien waren ze van plan nog ergens anders een (zelfmoord)aanslag te plegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef Tchock het volgende:
Yves Albarello, UMP MP for Seine-et-Marne has told @itele: "the two fugitives declared they wanted to die as martyrs."
Gelukkig ben je niet de enige met zulke ideeėn. Als er een gijzeling beėindigd wordt, worden direct alle gijzelaars geļdentificeerd om te voorkomen dat er een gijzelnemer tussen zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef Joosie200 het volgende:
Kan ook zijn dat ze twee gijzelaars met masker op en armor + AK 47 in de hand laten voorkomen als gijzelnemers. Zodat de gijzelnemers als nog kunnen ontsnappen zodra de GIGN binnenvalt alsware het twee gijzelaars.
* Joosie200 kijkt teveel Amerikaanse series met dergelijke scenario's erin verwerkt
Je omschrijving voor br2 en br3 klopt niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Deel B gaat bij ons over IE recht, Faillissements (inclusief pand/hypo/retentie/reclame) en verzekeringsrecht. Tegenwoordig hebben ze pas het lumineuze idee om alles als 1 vak aan te bieden ipv apart zoals voorheen. Compleet restantvak qua onderwerp want ze nemen alle onderwerpen mee die niet in burgerlijk 1 (introvak), burgerlijk 2 (puur aansprakelijkheidsrecht + internationaal rechtsvergelijking) of burgerlijk 3 (procesrecht en beslag) aan bod komen.
Bartje succes vandaag. Beetje door de storm heen met de NS is nooit handig.
Slim, maar ik denk dat de special forces dergelijke scenario's ook kennen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef Joosie200 het volgende:
Kan ook zijn dat ze twee gijzelaars met masker op en armor + AK 47 in de hand laten voorkomen als gijzelnemers. Zodat de gijzelnemers als nog kunnen ontsnappen zodra de GIGN binnenvalt alsware het twee gijzelaars.
* Joosie200 kijkt teveel Amerikaanse series met dergelijke scenario's erin verwerkt
Maar dan ook echt totaal niet. Nul punten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je omschrijving voor br2 en br3 klopt niet.
Dank. We zullen het doorgeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef Joosie200 het volgende:
Liever levend natuurijk, al lijkt mij dat dat erg lastig zal worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef Boterbartje het volgende:
Tijd voor een inval van commando's, helemaal lekschieten die lui
Hopelijk kun je ze nog op tijd bereiken. Anders worden de gijzelaars per abuis door de politie doodgeschoten en rennen de gijzelnemers snel via de achterdeur ongezien het bos in.quote:
Gaat nogal lastig wanneer internet en het telefoonnetwerk plat liggen in de omgeving aldaarquote:
Dit. Man man manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef Valid het volgende:
[..]
Maar dan ook echt totaal niet. Nul punten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef Valid het volgende:
[..]
Maar dan ook echt totaal niet. Nul punten.
Ik was net wakker op dat momentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je omschrijving voor br2 en br3 klopt niet.
Hey bedankt hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef Etsu het volgende:
Procesrecht en beslag is bpr1, br2 is goederen en verbintenissenrecht en br3 is aansprakelijkheidsrecht en rechtsvergelijking voor de duidelijkheid.
En burgerlijk recht 1?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef Etsu het volgende:
Procesrecht en beslag is bpr1, br2 is goederen en verbintenissenrecht en br3 is aansprakelijkheidsrecht en rechtsvergelijking voor de duidelijkheid.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat waren samen twee colleges van de twaalf. Of zo.
quote:
Hapquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat waren samen twee colleges van de twaalf. Of zo.
Ik deed een Joosie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt ie Tchock: denk het niet Job
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef Valid het volgende:
Burgerlijk 2 vond ik een prachtig vak.Was wel veel stof.
Misschien wel het leukste vak uit de bachelor. Heerlijke docenten ook. HC's terugkijken en lachen om Verstijlen.quote:
Dan had je Goederenrecht CS nu ook geweldig gevondenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef Valid het volgende:
Burgerlijk 2 vond ik een prachtig vak.![]()
Was wel veel stof.
Oja, Verstijlen en z'n eeuwige stiltes in de colleges.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Misschien wel het leukste vak uit de bachelor. Heerlijke docenten ook. HC's terugkijken en lachen om Verstijlen.
Die tuinkabouter van bedrijfseconomie vond ik ook wel leuk ja, maar was wel meer het type middelbare schoolleraar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, Verstijlen en z'n eeuwige stiltes in de colleges.
Leukste vak tot nu toe vind ik Erfrecht en Bedrijfseconomie.
Beetje Etsu zijn niveau dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Die tuinkabouter van bedrijfseconomie vond ik ook wel leuk ja, maar was wel meer het type middelbare schoolleraar.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Valid het volgende:
[..]
Die tuinkabouter van bedrijfseconomie vond ik ook wel leuk ja, maar was wel meer het type middelbare schoolleraar.
Oh wist ik niet. Voor notarielen of fiscalisten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Heb dat vak bedrijfseconomie meegepakt.
Fiscalisten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Voor notarielen of fiscalisten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |