Ik ken je niet beter.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alhoewel ik principieel weiger medelijden met haar te hebben.
Geef antwoord dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Die vraag is mij dus nog nooit gesteld.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Loop maar leeg dan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is er grappig dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik moest lachen. nu voel ik me slecht
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Want het is een overwegend vredelievende religie?
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Wespensteek het volgende:
Ayaan vertelt geloof ik iets wat bepaalde mensen niet aanstaat en dat is reden haar te beledigen met een haar toegebrachte verminking. Sommige mensen zijn alle schaamte voorbij.
Als hij er compleet anders over gedacht had, zou hij Submission niet gemaakt hebben, lijkt me.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb pas die documentaire over de zoon van Theo van Gogh gezien en toen werd het me pas duidelijk dat Theo die film voor Ayaan als vriendendienst maakte en er zelf eigenlijk niet achter stond. Heel wrang, vond ik.
Een tattoo met een bepaalde slogan, foto op twitter en je bent de man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik moest lachen. nu voel ik me slecht
Steunt toch tegen het venster aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dat de filmer van de executie niet op zn minst begon te bibberen met zn hand trouwens, moet je ook wel koelbloedig voor zijn
dat heet satire...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Wespensteek het volgende:
Ayaan vertelt geloof ik iets wat bepaalde mensen niet aanstaat en dat is reden haar te beledigen met een haar toegebrachte verminking. Sommige mensen zijn alle schaamte voorbij.
Ja, het is tamelijk beschamend. Het zijn meestal de (jonge) mannen die dat doen, dus ik hoef me gelukkig niet al te zeer plaatsvervangend te schamen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:23 schreef Wespensteek het volgende:
Mja ik bedoel meer, het zijn de laatste momenten van die man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:25 schreef SuperFood het volgende:
[..]
de ironie en de waarheid en alles.
Denk dat het besef pas later komt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dat de filmer van de executie niet op zn minst begon te bibberen met zn hand trouwens, moet je ook wel koelbloedig voor zijn
Hij zat ook wel veilig denk ik, zo hoog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat het besef pas later komt.
Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat hij een stille hand heeft. Zoals veel chirurgen die ook hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat het besef pas later komt.
'verstijven van angst' ken jij niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Voordat ze half Afrika gingen leegrovenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zie op nieuwsuur dat de Fransen komen erachter dat moslims niet tegen kritiek komen.
Misschien hadden ze zich dat beter kunnen bedenken voordat ze er 6 miljoen naar binnen lieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |