Denk eerder omdat hij homoseksueel is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat komt doordat die man een wandelende robot is met zijn eeuwige grijns.
Ach, herinner me dat toen er een lijnvlucht in de bossen nabij Parijs crashte het twaalf uur duurde voor het gevonden werd, door journalisten...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dit in Belgie was had ik het wel normaal gevonden. Maar twee gasten knallen op klaarlichte dag met volautomatische geweren hartje Parijs iemand af en zijn al anderhalve dag niet te vinden. Je kan er wel een soort van respect voor opbrengen.
Het komt wel erg dichtbij nu.quote:
Idd jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds de face van Drogba.²
Het is niet de leider waar de natie zich veilig achter verschuilt. Maar ja, Balkenende zou helemaal kolderiek zijn geweest in deze situatie.quote:
Didier heeft wel een stuk bescheidenere oren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
fap fap fap?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man. Ik vind het zelfs zielig. Alhoewel ik principieel weiger medelijden met haar te hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
Ayaan komt niet echt lekker uit haar worden.
Homo's zijn toch gevoelige types? Rutte komt zo allesbehalve over..quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk eerder omdat hij homoseksueel is.
Bedoel meer dat hij daarom Yasmin niet raakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Homo's zijn toch gevoelige types? Rutte komt zo allesbehalve over..
Nja voel ook niet perse veilig achter Aboutalebquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is niet de leider waar de natie zich veilig achter verschuilt. Maar ja, Balkenende zou helemaal kolderiek zijn geweest in deze situatie.
Misschien moeten de meningen t.a.v. de islam eens hervormd worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens, hervormen die islam.
Een soort reformatie.
Hoe kan zij dat beoordelen vanuit de ivoren toren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De islam is geweld. Heeft ze helemaal gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |