Rutte raakt mij totaal niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit zijn wel extreem lastige speeches natuurlijk. Elke zin kan fout geinterpreteerd worden, of te slap, te cliché, etc etc.
Net even een paar teveel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, we moeten ze ook niet belangrijker maken dan ze zijn. Ze zijn met zo ontzettend weinig hier in het Westen.²
zon 8 jaar geleden jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heeft Lange Frans al een rap gemaakt?
gelukkig wel. probleem is een beetje hoe die paar die er zijn als zuur de vrijheid van meningsuiting aantastenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, we moeten ze ook niet belangrijker maken dan ze zijn. Ze zijn met zo ontzettend weinig hier in het Westen.²
Mij ook niet. Hij komt over als een accountant die emotie acteert.quote:
Mja als er nou wat meer mensen zo zouden nadenken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel, maar het wordt imo onderbelicht.
Is dat te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wedden dat heks Ayaan Engelse woorden gaat gebruiken.²
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heeft Lange Frans al een rap gemaakt?
Had denk ik beter andere woorden kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef SuperFood het volgende:
[..]
rutte raakt zijn moeder toch. wat moet hij dan nog met jou
Ze heeft nog steeds de face van Drogba.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |