Nee man. Ik vind het zelfs zielig. Alhoewel ik principieel weiger medelijden met haar te hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
Ayaan komt niet echt lekker uit haar worden.
Homo's zijn toch gevoelige types? Rutte komt zo allesbehalve over..quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk eerder omdat hij homoseksueel is.
Bedoel meer dat hij daarom Yasmin niet raakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Homo's zijn toch gevoelige types? Rutte komt zo allesbehalve over..
Nja voel ook niet perse veilig achter Aboutalebquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is niet de leider waar de natie zich veilig achter verschuilt. Maar ja, Balkenende zou helemaal kolderiek zijn geweest in deze situatie.
Misschien moeten de meningen t.a.v. de islam eens hervormd worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens, hervormen die islam.
Een soort reformatie.
Hoe kan zij dat beoordelen vanuit de ivoren toren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De islam is geweld. Heeft ze helemaal gelijk in.
Nobel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat ze haar snor laat staan uit medeleven.
Want het is een overwegend vredelievende religie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien moeten de meningen t.a.v. de islam eens hervormd worden.
We moeten een Bush hebben. We gaan ze opjagenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja voel ook niet perse veilig achter Aboutaleb
Ze was ooit zelf moslim.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoe kan zij dat beoordelen vanuit de ivoren toren?
Door de islam volgelingen inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Zou Ayaan eigenlijk nog dagelijks last hebben van haar besneden kut?²
En ja hoor. "Magazine".quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wedden dat heks Ayaan Engelse woorden gaat gebruiken.²
Nah doe maar nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
We moeten een Bush hebben. We gaan ze opjagenUitroken
Straffen
Lijkt inderdaad alsof ze onder dwang wat antwoorden opleestquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt wel alsof iemand een gun in haar rug prikt en ze dit onder dwang doet.
Ik heb nu last van haar besneden kut. Zonder die besneden kut was ze nu namelijk niet op mijn beeldbuis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Wat een hypocriet dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt ze dan ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad alsof ze onder dwang wat antwoorden opleest
Ik weet niet, zeg het maar...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Ze heeft aan de lijve ondervonden dat de islam fascisten haar het zwijgen willen opleggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoe kan zij dat beoordelen vanuit de ivoren toren?
Ze is doodsbang voor haar leven...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is omdat vanwege haar ook ooit een journalist is vermoord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef SuperFood het volgende:
ayaan heb ik altijd onsympathiek gevonden. jammer dit.
neo nog wat zat ze bij tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef superniger het volgende:
Ayaan met haar dichtgenaaide snee.
Waarom luisteren we in godsnaam naar deze vrouw?quote:Ayaan Hirsi Ali werd in 1995 genaturaliseerd tot Nederlandse. In het tv-programma Zembla van 11 mei 2006[3] kwam aan de orde dat haar het Nederlanderschap ontnomen zou kunnen worden, omdat ze bij haar asielaanvraag een valse naam en geboortedatum had opgegeven en had gelogen over haar land van herkomst. Het verlies van het Nederlanderschap zou kunnen betekenen dat zij ook geen Tweede Kamerlid meer zou zijn. Uit een uitspraak van de Hoge Raad volgde dat als onjuiste persoonsgegevens zijn verstrekt bij het naturalisatieverzoek, de Nederlandse nationaliteit geacht wordt niet tot stand te zijn gekomen.[11] Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie besloot daags later een onderzoek in te stellen.[12]
Op 15 mei 2006 werd bekend dat Hirsi Ali per 1 september 2006 uit de Tweede Kamer vertrok en ging werken voor een Amerikaanse neo-conservatieve denktank, het American Enterprise Institute for Public Policy Research.[13]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali#Levensloop
Denk dat ze psychisch beschadigd is doordat ze op jonge leeftijd een bepaald knobbeltje op een bepaalde plek is kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef SuperFood het volgende:
ayaan heb ik altijd onsympathiek gevonden. jammer dit.
Ja Hans, dat was de "grap".quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze heeft aan de lijve ondervonden dat de islam fascisten haar het zwijgen willen opleggen.
Waarom hebben we het over Ayaans kut?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb nu last van haar besneden kut. Zonder die besneden kut was ze nu namelijk niet op mijn beeldbuis.
Ja. Ik vind het stront. Mag dat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
Het was niet haar eerste taal, dus ik vind het best heel goed nu zo al lang weg isquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ze is het Nederlands enorm verleerd.
Gewoon de standaard meuk "we mogen niet zwichten" "we mogen ze niet laten winnen" etc.quote:
Wat heeft dat nu met die dichtgenaaide spleet te maken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ze is doodsbang voor haar leven...
Beter dan op je plasbuis, al dan niet besneden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb nu last van haar besneden kut. Zonder die besneden kut was ze nu namelijk niet op mijn beeldbuis.
Oke. Niks nieuws dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de standaard meuk "we mogen niet zwichten" "we mogen ze niet laten winnen" etc.
Vanwege haar kut, naar het schijnt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef NotYou het volgende:
Ayaan.![]()
![]()
![]()
[..]
Waarom luisteren we in godsnaam naar deze vrouw?
Ja, daar word ik zo moe van onderhand.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de standaard meuk "we mogen niet zwichten" "we mogen ze niet laten winnen" etc.
Van gelukszoeker die zich op frauduleuze wijze het land binnenwerkte, naar VVD-kamerlid, naar werken bij 'n Amerikaanse neocon-denktank, kan het nog fouter? Zo ja, hoe?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk dat ze psychisch beschadigd is doordat ze op jonge leeftijd een bepaald knobbeltje op een bepaalde plek is kwijtgeraakt.
Dat niet zo zeer, ze heeft slechts een veiligere locatie gezocht na serieuze bedreigingen door moslims. Wat dat betreft heb ik meer respect voor de cartoonisten en redacteurs van Charlie Hedbo. Zij hebben de wraak van de islam getrotseerd en het bekocht met de dood. Veel meer toewijding aan de vrijheid dan onze eigen media en huigelachteige politici. En ik mocht die linkse kuthippies niet eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee die heeft ondergedoken de afgelopen jaren
Hoe is de status van jouw kut?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom hebben we het over Ayaans kut?
Ik heb pas die documentaire over de zoon van Theo van Gogh gezien en toen werd het me pas duidelijk dat Theo die film voor Ayaan als vriendendienst maakte en er zelf eigenlijk niet achter stond. Heel wrang, vond ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is omdat vanwege haar ook ooit een journalist is vermoord.
Ook toen al werd vrijheid van meningsuiting niet gerespecteerd.
Inderdaad, 12 x Theo.
Een geradicaliseerde moslim, maar dan de andere kant op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Van gelukszoeker die zich op frauduleuze wijze het land binnenwerkte, naar VVD-kamerlid, naar Amerikaanse neocon-denktank, kan het nog fouter? Zo ja, hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |