Nobel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat ze haar snor laat staan uit medeleven.
Want het is een overwegend vredelievende religie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien moeten de meningen t.a.v. de islam eens hervormd worden.
We moeten een Bush hebben. We gaan ze opjagenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja voel ook niet perse veilig achter Aboutaleb
Ze was ooit zelf moslim.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoe kan zij dat beoordelen vanuit de ivoren toren?
Door de islam volgelingen inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien moeten de meningen t.a.v. de islam eens hervormd worden.
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Zou Ayaan eigenlijk nog dagelijks last hebben van haar besneden kut?²
En ja hoor. "Magazine".quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wedden dat heks Ayaan Engelse woorden gaat gebruiken.²
Nah doe maar nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
We moeten een Bush hebben. We gaan ze opjagenUitroken
Straffen
Lijkt inderdaad alsof ze onder dwang wat antwoorden opleestquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt wel alsof iemand een gun in haar rug prikt en ze dit onder dwang doet.
Ik heb nu last van haar besneden kut. Zonder die besneden kut was ze nu namelijk niet op mijn beeldbuis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Wat een hypocriet dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt ze dan ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad alsof ze onder dwang wat antwoorden opleest
Ik weet niet, zeg het maar...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
Ze heeft aan de lijve ondervonden dat de islam fascisten haar het zwijgen willen opleggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoe kan zij dat beoordelen vanuit de ivoren toren?
Ze is doodsbang voor haar leven...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is omdat vanwege haar ook ooit een journalist is vermoord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef SuperFood het volgende:
ayaan heb ik altijd onsympathiek gevonden. jammer dit.
neo nog wat zat ze bij tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:19 schreef superniger het volgende:
Ayaan met haar dichtgenaaide snee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |