Succesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jongens ik ga zo gewoon weer lekker hardlopen. Ik hoop dat het droog blijft
Goed bezigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes
Ik heb net weer mijn dagelijkse half uurtje hoepelen gedaan.
Have fun!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jongens ik ga zo gewoon weer lekker hardlopen. Ik hoop dat het droog blijft
Dankje!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hier meeposten
Welkom
Mooi. Ik zag nog een ander afvaltopic lopen, dus ik vind het een beetje verwarrend allemaal. Maar hoi!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datDenk dat de meeste die daar zaten nu ook hier zitten
Dankjewel, dat droog worden geloof ik niet meer zo in. dan maar har ddoorlopenquote:
Oeh, falafelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Kwark met bisbessen en lijnaad, sla met gebakken champignons, asperges en roookvlees, broodje falafel met heel veel sla en bokbier. Das mijn lijstje voor vandaag.
Ja ik. Maar ik werk dan ook op de pathologie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn oma was niet zo smerig als die van Fripsel maar je moest altijd wel heel goed opletten. Voor je het wist at je brood dat beschimmeld was. Oma was 90 toen ze nog op zichzelf woonde en zag, rook en proefde nog maar beperkt. Half bedorven aardbeien op een naar schimmel smakende witte boterham is een van de laatste dingen die ze voor me heeft klaargemaakt. Daarna nam ik het maar van haar over.
Omdat ze dement was, bleef ze maar dingen kopen en bewaren terwijl ze gewoon Tafeltje Dekje kreeg en dus weinig nodig had. Ze bewaarde overal restjes van. Nasi in een oud supermarktbakje van de kipfilet bijvoorbeeld. Ze snapte het concept vriezertje boven, koelkast beneden niet. Daardoor bleef ze maar aan de knop van de koelvriezer draaien zodat de koelkast soms bijna uit stond.
Het laatste jaar dat ze thuis woonde had ze om de haverklap wekenlang durende diaree, schimmelinfecties, blaasontsteking, etc. In hindsight denken we dat dat onder andere kwam doordat ze te veel bedorven dingen at. En zichzelf ook niet goed schoonhield. Ze was ook incontinent en kon door ouderdom de wc vaak niet meer halen. Daar is gelukkig allerlei Tena materiaal voor. Maar omdat ze het zelf niet rook meende ze dat dat nog wel goed te recyclen was. Of gewoon dat het niet vies was. Ze ging heel zuinig doen met dat materiaal. Op een gegeven moment ontdekte ik 5 van die incontinentielakentjes in haar bed, allemaal geel en bruin. Daartussen lagen allemaal lakens en oude handdoeken.
Iemand nog honger?
Ik ook. Honger dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik. Maar ik werk dan ook op de pathologie.
Ik eet vanavond pizza. Gewoon, omdat het kan en mag vandaag.quote:
Jij kunt wel wat hebben jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik. Maar ik werk dan ook op de pathologie.
Ik val alleen flauw als ik het geluid hoor van een botzaag/hameren in bot zonder dat ik dat zelf doe:@ als in, operatie's op tv e.d. met zulke geluiden trek ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij kunt wel wat hebben ja![]()
Ik heb ook niet zo snel ergens last van. Ik kan prima eten als ik iemans zie braken bijvoorbeeld.
Ik kriig alleen kokhalsneigingen s ik een hond in iemands gezicht zie likken![]()
![]()
Ik begin qua tv operaties wat dapperder te worden. Alleen openliggende hersens en ogen trek ik nog echt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik val alleen flauw als ik het geluid hoor van een botzaag/hameren in bot zonder dat ik dat zelf doe:@ als in, operatie's op tv e.d. met zulke geluiden trek ik niet.
Verder heb ik best wel wat gezien dat mijn maag en eetlust niet snel meer onder de indruk is
Ik heb gisteren gevraagd of een vriendin misschien de neus van haar dochter even af wilde doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:25 schreef Zeester het volgende:
Ik trek snot dus écht niet. En heb het idee dat ik veel gevoeliger ben voor schimmelluchtjes dan anderen, volgens mij is dat mijn secret superpower. Dan zeg ik 'het ruikt hier schimmelig zeg', en dan 5 meter verderop en vlakbij de bron zegt degene met wie ik ben 'ja, inderdaad schimmelluchtje'.
Ik doe 'm gewoon op brood met een beetje honingmosterd en zoutquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet m nu puur maar volgende week doe ik bij mijn middageitjes een plakje zalm
Ik was een keer aan t oppassen, en oppaskind was met een kind met een snottebel aan het spelen in de zandbak. Ik had geen zakdoekjes mee, dus toen heb ik aan een random moeder gevraagd of ze een zakdoekje had, en vervolgens de neus van het vreemde kind schoongemaakt (half kokhalzend). Zo erg vind ik een snottebel moeten aanzienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gevraagd of een vriendin misschien de neus van haar dochter even af wilde doen![]()
Ik heb ook een sonische neus, ik ruik dingen veel eerder en erger dan anderen. Ik heb jammergenoeg ook snel last van luchtjes, anders had ik misschien wel geld kunnen verdienen met mijn neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |