SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager
(bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Kwam gisteren na een rondje Google uit op Little Frog, omdat die omschreven werden als goede doeken voor beginners, betaalbaar zijn en positief beoordeeld worden (van wat ik zo snel kon zien). En in het vorige topic opperde iemand het merk Yaro, dus daar ga ik ook nog even naar kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:39 schreef Moppert het volgende:
Welke doekjes ben je aan het overwegen?
Ik vond Amazonas ook fijn als eerste doek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:07 schreef twist02 het volgende:
[..]
Kwam gisteren na een rondje Google uit op Little Frog, omdat die omschreven werden als goede doeken voor beginners, betaalbaar zijn en positief beoordeeld worden (van wat ik zo snel kon zien). En in het vorige topic opperde iemand het merk Yaro, dus daar ga ik ook nog even naar kijken
Ja denk ik wel!quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef L-E het volgende:
Dus dat de heupband ook hoger op mijn middel moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die calin bleu van jou eindelijk eens vermaak wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef Morretje het volgende:
Ik verdroeg heel lang niks om m'n middel, dus idd altijd Tibetaans, DH en variaties. En geen dragers.
Maar wat Omen zegt, jij en je elfje <3,en je jurk.
Met een meitai valt er ook wel alternatief af te knopen lijkt me?
Overigens zou ik wel eens een drager met alleen schouderbanden willen proberen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:51 schreef Moppert het volgende:
All of the items from order #12345 have now been shipped:
1x Tula Love EU Exclusive - Tula T O D D L E R Carrier - TOP TRUNK
![]()
![]()
Nu nog 5-10 werkdagen wachten, Ik wil hem zo graag hebben voor hij jarig is
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:17 schreef GotC het volgende:
Komen:
Roomsnoes +1 baby
Franny + 1 baby
GotC + 1 dreumes
Dot + 1 baby
+1.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:23 schreef Moppert het volgende:
Wat komen er veel mensennu vind ik het super jammer dat ik niet kan
ja, mn jarige vriendin laten barsten, maar dat voelt niet echt goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Vind ik ook jammer! Is er echt geen mogelijkheid?
zeg lekker blond stuk van me. Zet eens braaf je adres in je loot.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:57 schreef Loj het volgende:
Ik had ook heel graag willen komen (kan nog wel wat advies gebruiken), Maarja dreumes viert z'n verjaardag.
En om nou zelf afwezig te zijn op z'n verjaardag
Hoe weet jij dat ik blond benquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef GoodOldFashionedLoverLoj_ het volgende:
[..]
zeg lekker blond stuk van me. Zet eens braaf je adres in je loot.
Welke? Die van in de sauna?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:49 schreef GoodOldFashionedLoverLoj_ het volgende:
[..]
je foto hangt boven mijn bed
Mijn moeder had m voor me gemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:03 schreef L-E het volgende:
LB, die fotoHad je die mt zelf gemaakt? Het ziet er wel comfortabel uit zo, beter dan een kliksluiting (zoals mijn Boba)
Pff nee ik kan echt niet. Ik moet om 13.15 in Rhoon zijn en als ik vanuit DH moet komen moet ik om 12 uur wegquote:
Ik kan m nergens meer vinden op de sitequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Kijk nou wat ik bij de Bonprix zie!
Gotta love Duitsland, die zijn echt zo goed met dragen en voeden!Want ze hebben ook een aardige collectie voedingsbh's
Check! Besteld in blauw!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)tblauw-903764/#image
Ik zat ook al te kijken!
http://www.bonprix.nl/pro(...)eisteengrijs-942519/ je hebt ook deze nog!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.bonprix.nl/pro(...)tblauw-903764/#image
Ik zat ook al te kijken!
Ik moest zo huilen om dat verhaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Poekie1993 het volgende:
http://ikwildragen.nl/guido-draagt-zijn-moeder-door-de-duinen/
Dit bericht kwam voorbij op facebook, wat kan dragen dan toch mooi zijn!
Mag ik erbij als misschien? Ik draag alleen niet, maar ik kom voor de gezelligheid.quote:
Jajaquote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Amsel het volgende:
We postten net tegelijk _NIKKI_, anders had ik je er meteen bij gezet natuurlijk
Dat lukt je wel want jij kunt je in 2-en splitsenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Mag ik erbij als misschien? Ik draag alleen niet, maar ik kom voor de gezelligheid.![]()
Ik heb alleen 's middags ook een high tea dus ik moet even kijken of het allemaal in de planning past.
I wishquote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat lukt je wel want jij kunt je in 2-en splitsen
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:57 schreef Franny_G het volgende:
Oh Nikki, je moet komen! Lijkt me zo leuk om jou en de tweeling te zien.
Foto!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die olifantjes zijn superschattig!
Mijn draagvest is er. Ik heb nog nooit zoiets lelijks gedragen..
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:
Godsamme, dat is wel de overtreffende trap van lelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Ik heb het met mijn meesterlijke fotografeerskills voor elkaar gekregen om alles scherp te krijgen behalve mezelf. En voor de duidelijkheid, er zit geen baby onder m'n vest, alleen nog zwangerschapskilo's..
Maar het vest zelf is wel heelpraktisch
en
comfortabel
.
Is het een beetje warm? Mooi is het zeker niet neequote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Ik heb het met mijn meesterlijke fotografeerskills voor elkaar gekregen om alles scherp te krijgen behalve mezelf. En voor de duidelijkheid, er zit geen baby onder m'n vest, alleen nog zwangerschapskilo's..
en
comfortabel
.
oi, die mouwen zijn ook best aan de korte kant, of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
en
comfortabel
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
waar betaal je het in vredesnaam vanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:41 schreef Moppert het volgende:
ik ben in mijn draagponcho ook verre van charmantik vind dit nog wel kunnen hoor DaD
Ik heb tula nummer 3 gekocht
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:41 schreef Moppert het volgende:
ik ben in mijn draagponcho ook verre van charmantik vind dit nog wel kunnen hoor DaD
Ik ga 'm onder mijn jas (trench coat) dragen, dan is 'ie wel toonbaar toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb m ook binnen. Vind m eigenlijk wel meevallenhet blijft een fleecevest, maar met baby eronder zal t best gaan. De ritsen aan de zijkant zijn wat overbodig, hij hoeft zelfs voor mij niet nóg breder
hahaha, echt waar?!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:41 schreef Moppert het volgende:
Ja joh! Het is mijn pasvorm niet helemaal (quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga 'm onder mijn jas (trench coat) dragen, dan is 'ie wel toonbaar toch?
Doeken verkopenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar betaal je het in vredesnaam van
Ja de clickquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Nouhou, die wil ik zo graag uitproberen
Ik kan nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:59 schreef GotC het volgende:
[..]! Kom dannnn!
En ik heb helaas geen RS op dit moment ()
Je bent welkom bij ons thuis hoor om de toddler te proberen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Nouhou, die wil ik zo graag uitproberen
Die kun je toch gewoon aan een tafelpoot binden met al die doeken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:53 schreef GotC het volgende:
Ik neem 2x maat 7(wol/zijde/katoen en katoen) mee, 1x maat 6 (hennep/katoen), Manduca en Tula Toddler mee
Waarschijnlijk ren ik de hele meet achter mini aan.
Ik dacht meer aan zoiets?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon aan een tafelpoot binden met al die doeken?
ik was van plan mijn RS mee te nemen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:56 schreef Roomsnoes het volgende:
Is er iemand die een rs mee kan nemen? Ik zit zo in dubio of ik een doek wil ombouwen of niet. Even testen is handig
Verder neem ik allen een oscha mee, mt 5 denk. Kan ik meer kopen in NL en Londen
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets?
[ afbeelding ]
Damnquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets?
[ afbeelding ]
Vanaf wanneer gebruik je de toddler? Volgens de website kun je de baby gebruiken tot 20 kg, maar voor de toddler staan er geen specificatiesquote:
Er staat vanaf ongeveer 18 maanden/11 kg/maat 86 voor.. Maar T. zit nu in maat 86, weegt ruim 11 kg, 15 mnd oud en hij zit er eigenlijk nog niet mooi erinquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:11 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gebruik je de toddler? Volgens de website kun je de baby gebruiken tot 20 kg, maar voor de toddler staan er geen specificaties
Waarom niet? enlighten me pleasequote:Op woensdag 14 januari 2015 14:27 schreef Moppert het volgende:
Ja in werking gezien en gebruikt. Ik vind het persoonlijk echt niets.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:14 schreef Moppert het volgende:
vanaf maat 92sommige kinderen passen hem eerder maar hij is echt heeeel groot.
Dat gaat voor ons dan voorlopig nog veels te groot zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Er staat vanaf ongeveer 18 maanden/11 kg/maat 86 voor.. Maar T. zit nu in maat 86, weegt ruim 11 kg, 15 mnd oud en hij zit er eigenlijk nog niet mooi erinDe baby kan je eigenlijk veel langer gebruiken, je hebt ook verbreders
Gewoon een baby kopen (quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat voor ons dan voorlopig nog veels te groot zijnF zit nu in 68-74 dus een baby zou dan een betere optie zijn. Ik vind ze zo
Oh, zal ik mijn cadeautje meenemen zodat je me laat zien hoe het werkt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Mabawa. het volgende:
Zo te zien hoef ik niets mee te sjouwen zaterdag. Het meeste wordt al genoemdIk wilde maat 7 doek meenemen, hop tye en manduca en evt torsodoekje.
Ik heb wel een RS btw. Volgens mij iets van Toto wraps ofzo? Kan er zelf niet mee overweg maar als er behoefte aan is wil ik die best meenemen.
Prima! Ik ben geen pro uiteraard maar ik wil best laten zien hoe wij het doenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, zal ik mijn cadeautje meenemen zodat je me laat zien hoe het werkt?
Volgens een Afrikaanse tante van mijn vriend heb ik er een te kleine kont voorquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Prima! Ik ben geen pro uiteraard maar ik wil best laten zien hoe wij het doen
Nee joh onzin, kind zit niet op je kontquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:05 schreef Dot. het volgende:
[..]
Volgens een Afrikaanse tante van mijn vriend heb ik er een te kleine kont voorIk heb het maar als compliment opgevat
Katoen (combed Egyptian)! Er komt nog een 50% hennep variant.quote:
Grrrquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:17 schreef GotC het volgende:
Lol nou die zijn ook achterlijk populairEn de website klapte er continu uit. Probleem van superpopulaire doeken.
Maarrrr mijn eerste Okinami is onderweg![]()
Staat er toch ookquote:
Ik zag hem op fb, mooie bijzondere kleuren! Oscha katoen is idd heel fijn en zachtquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Katoen (combed Egyptian)! Er komt nog een 50% hennep variant.
Maar ik ben sinds Roses Dusk dolll op Oscha katoen. Veel fijner dan de meeste blends.
Ik neem Roses Dusk meequote:Op donderdag 15 januari 2015 14:31 schreef DJMomo het volgende:
je maakt me nieuwsgierig, neem je er een mee naar de meet, gotc?
Ik ook en ik weet zeker dat Lucas het ook spannend vindtquote:
ik hoop dat Jaap een beetje gezellig is. Vast wel als ik eten voor hem meeneemquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ook en ik weet zeker dat Lucas het ook spannend vindt
Hier nog eentje...en ik heb niet echt bijzondere doeken ofzo en doe met baby maar een soort knoop (rugdragen wel met oudste gedaan). Best een noob eigenlijk die een beetje een kunstje kan.quote:
Ik kom ook niet verder dan FWCC en FCC hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:20 schreef Kursor het volgende:
[..]
Hier nog eentje...en ik heb niet echt bijzondere doeken ofzo en doe met baby maar een soort knoop (rugdragen wel met oudste gedaan). Best een noob eigenlijk die een beetje een kunstje kan.
+1!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:34 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan FWCC en FCC hoorIk hoop zaterdag wat doeken te proberen, de mijne is heel stug (gebruik hem denk niet genoeg
) en dragers te testen.
En verder vind ik het ook spannend
Volgens mij DaD, JufMariska en ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:46 schreef Morretje het volgende:
Hoeveel dames gaan er in Groningen meeten eigenlijk? Ik ben nog in conclaaf met mezelf
Ik ooooook!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:14 schreef Moppert het volgende:
ja ik ben helemaal voor een februari meet!
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ooooook!
Iedereen nog bedankt voor de tips mbt rugdragen met de Boba: ik heb vandaag de onderste band dus onder mijn borsten gedaan (ook een stuk fijner dan in mijn verdwijnende taille atm) en hij zat echt perfect! Ik heb m zonder hulp op mn rug gekregen, en itt tot vorige keren vond hij het nu helemaal leuk. Zat steeds op mn achterhoofd te tikken en 'HAJJOOOO!' te roepen
WW verkoopt doeken idd grotendeels via draw en een klein deel via Etsy. Zou gewoon kijken of je ee 1 van iemand over kan kopenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie op FB vaak doeken van Woven Wings voorbij komen en ik vind ze echt schitterend. Maar is nu serieus de enige manier om aan zo'n doek te komen een draw winnen?.
Ze zijn ook heul mooi! en fijn en en en erg smal :p!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie op FB vaak doeken van Woven Wings voorbij komen en ik vind ze echt schitterend. Maar is nu serieus de enige manier om aan zo'n doek te komen een draw winnen?.
haha aaahquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ooooook!
Iedereen nog bedankt voor de tips mbt rugdragen met de Boba: ik heb vandaag de onderste band dus onder mijn borsten gedaan (ook een stuk fijner dan in mijn verdwijnende taille atm) en hij zat echt perfect! Ik heb m zonder hulp op mn rug gekregen, en itt tot vorige keren vond hij het nu helemaal leuk. Zat steeds op mn achterhoofd te tikken en 'HAJJOOOO!' te roepen
Draw of klikken bij een release via Etsy. Maar volgens mij heb je met een draw nog meer kansquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Done! De beheerder moet nog een akkoord geven, maar dan kan je los!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet van Exclusieve draagdoekenmarkt! Kun je me daarvoor uitnodigen?
Ik zou zeggen: niks online tenzij toestemming van de mensen op de foto? Zelf heb ik er geen moeite mee, maar zou nooit zomaar foto's van anderen online zetten eigenlijk. Als er foto's zijn kunnen ze evt onderling wel gedeeld worden via een online album oid?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:57 schreef Amsel het volgende:
Ja IMA, ik vond het in de praktijk allemaal veel makkelijker dan ik van tevoren had verwacht!
Euh en over morgen nog.. Wat is de foto-policy? Ik hoef namelijk niet zo nodig met m'n kop op internet, en baby ook niet, maar ik weet niet wat tegenwoordig de gewoonte is wat dat betreft
+1quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:23 schreef Roomsnoes het volgende:
Lastig in deze tijden, vind ik. Foto's maken en delen is leuk, maar ik wil geen portretachtige foto's online.
Als we ergens op een foto staan vind ik het niet erg, maar geen close-ups of portretten ofzo.
Maar ik vind kwak haar idee wel goed eigenlijk! Want evt foto's delen is natuurlijk wel leuk!
ontlurkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:46 schreef Phaidra het volgende:
We kunnen altijd een besloten fb-pagina aanmaken om foto's te delen. Dan blijft het beperkt tot de daadwerkelijke aanwezigen. Zo is het met eerdere meets ook gedaan en dat beviel goed. Als jullie dat leuk vinden, wil ik wel een pagina aanmaken? Ik heb alleen niet zoveel van de deelnemers op fb, dus dan graag een PM/DM zodat ik weet wie ik toe moet voegen.
dat kan. K geef t alleen aan ivm gewijzigde policy. Bij Photobucket mogen ze bij mijn weten je foto's niet gebruiken zonder toestemming.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Hmnjah.
En wij zijn ook redelijk terughoudend met foto's het www opgooien, maar ik heb niet de illusie dat fb met foto's uit een peivégroep met kirrende moeders en baby's in sjaals aan de haal gaat.
Ik heb er alle begrip voor als mensen niets online willen. Maar facebook of photobucket zit mi weinig verschil in.
Die policy van fb is al jaren zo. Enige wijziging nu is hoe t opgeschreven staat. Nl in meerdere korte documenten ipv een lange.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan. K geef t alleen aan ivm gewijzigde policy. Bij Photobucket mogen ze bij mijn weten je foto's niet gebruiken zonder toestemming.
Dit dus, ik ben wel geitenwollensokquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:56 schreef Franny_G het volgende:
Ja, je krijgt best wat reacties. Van superpositief 'Oh wat heerlijk zo lekker tegen je aan' etc. tot wat verbaasde reacties (kind tegen moeder" 'kijk, dat babytje zit gewoon in een sjaal!') tot negatief ('zielig', kan ze wel goed ademen?' etc.).
In wat voor hokje mensen mij willen stoppen, boeit mij persoonlijk verder niet.
HAhahahahaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:00 schreef Moppert het volgende:
twist![]()
en
.
[..]
Dit dus, ik ben wel geitenwollensok![]()
Gisteren 1,5 uur de stad in geweest. 4 mannen en 3 vrouwen die opmerkingen maakten in de trend van: "Och wat fijn, lekker dicht bij mama!" "Moet je die kleine zien!" "Oh wat schattig!" en "Dat is handig! Zo heb je je handen lekker vrij."quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:45 schreef twist02 het volgende:
Wat ik me afvraag: krijg je nou veel reacties als je met zo'n mini in de doek loopt (door de stad/supermarkt ofzo)?
Ik vind het er altijd zo knus uitzien, maar kan me voorstellen dat vele mensen het ook vreemd vinden of je meteen in zo'n geiten-wollen-sokken-hokje stoppen ofzo
Moet heel eerlijk bekennen dat mijn eerste reactie toen mijn zus met een draagdoek aankwam ook was: "Daar heb je toch een kinderwagen voor?"![]()
En die hebben we straks ookmaar wordt toch wel steeds enthousiaster over het idee van dragen (nu nog hopen dat het ook echt bevalt straks)
+1 ik heb er zelf ook geen moeite mee, maar een aparte pagina is ook prima en mensen die niks online willen daar kunnen we foto's vast ook naartoe mailen/ appen/ postduivenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: niks online tenzij toestemming van de mensen op de foto? Zelf heb ik er geen moeite mee, maar zou nooit zomaar foto's van anderen online zetten eigenlijk. Als er foto's zijn kunnen ze evt onderling wel gedeeld worden via een online album oid?
Tenzij een BB!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef Burdie het volgende:
Als je tijdens het dragen een mededrager tegenkomt, ben je ineens zijn/haar beste vriendin.
Oja, maar die mensen zijn sowieso vaak een beetje ignorantquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tenzij een BB!
Ik heb het trouwens nog niet meegemaakt dat andere dragers me aanspreken of zo.
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef Burdie het volgende:
Als je tijdens het dragen een mededrager tegenkomt, ben je ineens zijn/haar beste vriendin.
Omgquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Moppert het volgende:
Ik wel hoor![]()
Er is zelfs een speciale kreet die ze roepen als iemand je spot met tula.
Caw Caw![]()
Describes the actual sighting of a Tula out in public. When they see a Tula in public some people will actually call out “Tula in the wild”. And when spotted some will reply with a “caw-caw!”
Ik wel, werd meteen uitgenodigd voor een geitenwollensokkenbabybeursquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:15 schreef Chanty het volgende:
Ik heb het trouwens nog niet meegemaakt dat andere dragers me aanspreken of zo.
Welke?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Amsel het volgende:
Ik wel, werd meteen uitgenodigd voor een geitenwollensokkenbabybeurs
Dat was echt absurdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb nog niet veel gedragen, maar Moppert had me gewaarschuwd toen we naar een pretpark gingen, ik mini in een Tula had, dat ik moest oppassen voor de vrouwen.
Was best apart om te zien hoeveel aandacht je dan krijgt, ze had in ieder geval niet gelogen.
Had ik een rustig plekje opgezocht omdat mini bijna in slaap dommelde, kwam er een vrouw met haar kind. Kind werd opgetild en die moest even goed kijken hoe alles zat. Kind moest stil doen van haar moeder, maar de hoeveelheid aandacht was echt bizar
Dat gebeurt ook zonder doek. Als iemand me groet groet ik gewoon terug.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef Franny_G het volgende:
Ik was ook een keer best beledigd toen ik ergens was met I in de doek en enthousiast ging lachen naar een moeder die ook een kind in een doek had en mij en mijn enthousiaste lach gewoon negeerde.
Daarom hield ik continue oogcontact met Moppertquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:35 schreef Franny_G het volgende:
Man met baby in doek/draagzak is sowieso gevaarlijk want voor je het weet gaan de vrouwen er met je man vandoor.
Moet ik maar eens tegen mijn man zeggen misschien probeert hij het dragen dan ook eensquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb nog niet veel gedragen, maar Moppert had me gewaarschuwd toen we naar een pretpark gingen, ik mini in een Tula had, dat ik moest oppassen voor de vrouwen.
Was best apart om te zien hoeveel aandacht je dan krijgt, ze had in ieder geval niet gelogen.
Had ik een rustig plekje opgezocht omdat mini bijna in slaap dommelde, kwam er een vrouw met haar kind. Kind werd opgetild en die moest even goed kijken hoe alles zat. Kind moest stil doen van haar moeder, maar de hoeveelheid aandacht was echt bizar
Waarom doet hij het niet danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Moet ik maar eens tegen mijn man zeggen misschien probeert hij het dragen dan ook eens
Hij vindt het maar gedoe met knopen en de draagzak moet ik hem nog steeds een keer omhangen. Maar helpt ook niet mee dat ik Lucas liever zelf draagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje kijk ik later even; zit nu op het werk
Edit: heb vriend ook al gewaarschuwd dat-ie straks de vrouwen van zich af moet slaan als-ie ook gaat dragen![]()
en dat ik het anders wel doe![]()
quote:
Haha, inderdaad!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:54 schreef Burdie het volgende:
Twist, lekker belangrijk wat anderen van je vinden toch?als moeder krijg je straks toch overal opmerkingen en kritiek op
.
ik vind dat best verwonderlijk, ik kon het na twee keer een youtube filmpje kijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:26 schreef DJMomo het volgende:
Hier ook alleen maar leuke reactie egk op t dragen. Ik draag Jaap vaak als sjaak naar school gebracht wordt. Vind wagen zwaar onhandig in die mensenbrij. En als je dan bij klas staat te wachten heb je wel veel commentaar ja. Ook met kind in doek of rs bij de kassa van AH bijvoorbeeld. Ik vind t alleen maar leuk!
Vaak ook commentaar van "ook geprobeerd, maar doek was zó ingewikkeld. Lukte me niet". Jammer vind ik dat dan. Een goed consult en ze hadden jaren vooruit gekund.
Ik heb ook zo'n manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:45 schreef Amsel het volgende:
Mijn man draagt niet, maar kijkt wel altijd heel afkeurend naar mensen met een BabyBjorn![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:45 schreef Amsel het volgende:
Mijn man draagt niet, maar kijkt wel altijd heel afkeurend naar mensen met een BabyBjorn![]()
quote:
Ik heb vijf keer heen en weer gescrolld om te bepalen of dat echt dezelfde man isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:39 schreef Moppert het volgende:
En voor de mensen die het niet zo hebben op baarden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:45 schreef Amsel het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:28 schreef Paxlie het volgende:
zo beter te zien?Wat je aan haar erbij hebt ben je in kilo's kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat een verschil joh!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:56 schreef Kyara het volgende:
Nou zit ik misschien ietwat teveel op dubbeldraaggroepen en zo, maar op die 3e foto lijkt het net alsof Pax door Moppert gedragen wordt....
Nou zit ik misschien ietwat teveel op dubbeldraaggroepen en zo, maar op die 3e foto lijkt het net alsof Pax door Moppert gedragen wordt....
Nou idd. Fwcc is echt zo appeltje eitje. Kijk, dat je aan rugdragen niet begint alas. Ook wel gehoord trouwens, dat ze dat zelf eng vonden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dat best verwonderlijk, ik kon het na twee keer een youtube filmpje kijken
Kom je uit regio 010? Ik zou je op kunnen pikken. Ga alleen wel weer op tijd weg uiterlijk 14.30, weet niet hoelang de rest blijft hangenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef DJMomo het volgende:
oh boeh, ik heb me opeens een rugpijn. Gavverdekkie. zo warme douche en vroeg t mandje in. Hoop dat het morgen niet veel erger is. Moet immers heel pakket draagdroeken meezeulen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |