quote:
Godsamme, dat is wel de overtreffende trap van lelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Ik heb het met mijn meesterlijke fotografeerskills voor elkaar gekregen om alles scherp te krijgen behalve mezelf. En voor de duidelijkheid, er zit geen baby onder m'n vest, alleen nog zwangerschapskilo's..
Maar het vest zelf is wel heelpraktisch
en
comfortabel
.
Is het een beetje warm? Mooi is het zeker niet neequote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Ik heb het met mijn meesterlijke fotografeerskills voor elkaar gekregen om alles scherp te krijgen behalve mezelf. En voor de duidelijkheid, er zit geen baby onder m'n vest, alleen nog zwangerschapskilo's..
en
comfortabel
.
oi, die mouwen zijn ook best aan de korte kant, of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
en
comfortabel
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die olifantjes zijn superschattig!
Mijn draagvest is er. Ik heb nog nooit zoiets lelijks gedragen..
waar betaal je het in vredesnaam vanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:41 schreef Moppert het volgende:
ik ben in mijn draagponcho ook verre van charmantik vind dit nog wel kunnen hoor DaD
Ik heb tula nummer 3 gekocht
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:41 schreef Moppert het volgende:
ik ben in mijn draagponcho ook verre van charmantik vind dit nog wel kunnen hoor DaD
Ik ga 'm onder mijn jas (trench coat) dragen, dan is 'ie wel toonbaar toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb m ook binnen. Vind m eigenlijk wel meevallenhet blijft een fleecevest, maar met baby eronder zal t best gaan. De ritsen aan de zijkant zijn wat overbodig, hij hoeft zelfs voor mij niet nóg breder
hahaha, echt waar?!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:41 schreef Moppert het volgende:
Ja joh! Het is mijn pasvorm niet helemaal (quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga 'm onder mijn jas (trench coat) dragen, dan is 'ie wel toonbaar toch?
Doeken verkopenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar betaal je het in vredesnaam van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |