quote:
Godsamme, dat is wel de overtreffende trap van lelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Ik heb het met mijn meesterlijke fotografeerskills voor elkaar gekregen om alles scherp te krijgen behalve mezelf. En voor de duidelijkheid, er zit geen baby onder m'n vest, alleen nog zwangerschapskilo's..
Maar het vest zelf is wel heelpraktisch
en
comfortabel
.
Is het een beetje warm? Mooi is het zeker niet neequote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Ik heb het met mijn meesterlijke fotografeerskills voor elkaar gekregen om alles scherp te krijgen behalve mezelf. En voor de duidelijkheid, er zit geen baby onder m'n vest, alleen nog zwangerschapskilo's..
en
comfortabel
.
oi, die mouwen zijn ook best aan de korte kant, of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
en
comfortabel
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die olifantjes zijn superschattig!
Mijn draagvest is er. Ik heb nog nooit zoiets lelijks gedragen..
waar betaal je het in vredesnaam vanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:41 schreef Moppert het volgende:
ik ben in mijn draagponcho ook verre van charmantik vind dit nog wel kunnen hoor DaD
Ik heb tula nummer 3 gekocht
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:41 schreef Moppert het volgende:
ik ben in mijn draagponcho ook verre van charmantik vind dit nog wel kunnen hoor DaD
Ik ga 'm onder mijn jas (trench coat) dragen, dan is 'ie wel toonbaar toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb m ook binnen. Vind m eigenlijk wel meevallenhet blijft een fleecevest, maar met baby eronder zal t best gaan. De ritsen aan de zijkant zijn wat overbodig, hij hoeft zelfs voor mij niet nóg breder
hahaha, echt waar?!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:41 schreef Moppert het volgende:
Ja joh! Het is mijn pasvorm niet helemaal (quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga 'm onder mijn jas (trench coat) dragen, dan is 'ie wel toonbaar toch?
Doeken verkopenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar betaal je het in vredesnaam van
Ja de clickquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Nouhou, die wil ik zo graag uitproberen
Ik kan nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:59 schreef GotC het volgende:
[..]! Kom dannnn!
En ik heb helaas geen RS op dit moment ()
Je bent welkom bij ons thuis hoor om de toddler te proberen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Nouhou, die wil ik zo graag uitproberen
Die kun je toch gewoon aan een tafelpoot binden met al die doeken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:53 schreef GotC het volgende:
Ik neem 2x maat 7(wol/zijde/katoen en katoen) mee, 1x maat 6 (hennep/katoen), Manduca en Tula Toddler mee
Waarschijnlijk ren ik de hele meet achter mini aan.
Ik dacht meer aan zoiets?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon aan een tafelpoot binden met al die doeken?
ik was van plan mijn RS mee te nemen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:56 schreef Roomsnoes het volgende:
Is er iemand die een rs mee kan nemen? Ik zit zo in dubio of ik een doek wil ombouwen of niet. Even testen is handig
Verder neem ik allen een oscha mee, mt 5 denk. Kan ik meer kopen in NL en Londen
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets?
[ afbeelding ]
Damnquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets?
[ afbeelding ]
Vanaf wanneer gebruik je de toddler? Volgens de website kun je de baby gebruiken tot 20 kg, maar voor de toddler staan er geen specificatiesquote:
Er staat vanaf ongeveer 18 maanden/11 kg/maat 86 voor.. Maar T. zit nu in maat 86, weegt ruim 11 kg, 15 mnd oud en hij zit er eigenlijk nog niet mooi erinquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:11 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gebruik je de toddler? Volgens de website kun je de baby gebruiken tot 20 kg, maar voor de toddler staan er geen specificaties
Waarom niet? enlighten me pleasequote:Op woensdag 14 januari 2015 14:27 schreef Moppert het volgende:
Ja in werking gezien en gebruikt. Ik vind het persoonlijk echt niets.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:14 schreef Moppert het volgende:
vanaf maat 92sommige kinderen passen hem eerder maar hij is echt heeeel groot.
Dat gaat voor ons dan voorlopig nog veels te groot zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Er staat vanaf ongeveer 18 maanden/11 kg/maat 86 voor.. Maar T. zit nu in maat 86, weegt ruim 11 kg, 15 mnd oud en hij zit er eigenlijk nog niet mooi erinDe baby kan je eigenlijk veel langer gebruiken, je hebt ook verbreders
Gewoon een baby kopen (quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat voor ons dan voorlopig nog veels te groot zijnF zit nu in 68-74 dus een baby zou dan een betere optie zijn. Ik vind ze zo
Oh, zal ik mijn cadeautje meenemen zodat je me laat zien hoe het werkt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Mabawa. het volgende:
Zo te zien hoef ik niets mee te sjouwen zaterdag. Het meeste wordt al genoemdIk wilde maat 7 doek meenemen, hop tye en manduca en evt torsodoekje.
Ik heb wel een RS btw. Volgens mij iets van Toto wraps ofzo? Kan er zelf niet mee overweg maar als er behoefte aan is wil ik die best meenemen.
Prima! Ik ben geen pro uiteraard maar ik wil best laten zien hoe wij het doenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, zal ik mijn cadeautje meenemen zodat je me laat zien hoe het werkt?
Volgens een Afrikaanse tante van mijn vriend heb ik er een te kleine kont voorquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Prima! Ik ben geen pro uiteraard maar ik wil best laten zien hoe wij het doen
Nee joh onzin, kind zit niet op je kontquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:05 schreef Dot. het volgende:
[..]
Volgens een Afrikaanse tante van mijn vriend heb ik er een te kleine kont voorIk heb het maar als compliment opgevat
Katoen (combed Egyptian)! Er komt nog een 50% hennep variant.quote:
Grrrquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:17 schreef GotC het volgende:
Lol nou die zijn ook achterlijk populairEn de website klapte er continu uit. Probleem van superpopulaire doeken.
Maarrrr mijn eerste Okinami is onderweg![]()
Staat er toch ookquote:
Ik zag hem op fb, mooie bijzondere kleuren! Oscha katoen is idd heel fijn en zachtquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Katoen (combed Egyptian)! Er komt nog een 50% hennep variant.
Maar ik ben sinds Roses Dusk dolll op Oscha katoen. Veel fijner dan de meeste blends.
Ik neem Roses Dusk meequote:Op donderdag 15 januari 2015 14:31 schreef DJMomo het volgende:
je maakt me nieuwsgierig, neem je er een mee naar de meet, gotc?
Ik ook en ik weet zeker dat Lucas het ook spannend vindtquote:
ik hoop dat Jaap een beetje gezellig is. Vast wel als ik eten voor hem meeneemquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ook en ik weet zeker dat Lucas het ook spannend vindt
Hier nog eentje...en ik heb niet echt bijzondere doeken ofzo en doe met baby maar een soort knoop (rugdragen wel met oudste gedaan). Best een noob eigenlijk die een beetje een kunstje kan.quote:
Ik kom ook niet verder dan FWCC en FCC hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:20 schreef Kursor het volgende:
[..]
Hier nog eentje...en ik heb niet echt bijzondere doeken ofzo en doe met baby maar een soort knoop (rugdragen wel met oudste gedaan). Best een noob eigenlijk die een beetje een kunstje kan.
+1!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:34 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan FWCC en FCC hoorIk hoop zaterdag wat doeken te proberen, de mijne is heel stug (gebruik hem denk niet genoeg
) en dragers te testen.
En verder vind ik het ook spannend
Volgens mij DaD, JufMariska en ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:46 schreef Morretje het volgende:
Hoeveel dames gaan er in Groningen meeten eigenlijk? Ik ben nog in conclaaf met mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |