Ja iddquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef GotC het volgende:
Dat is idd wel lastiger. Niet alle kinderen kunnen al in een kinderstoel en niet alle kinderen eten idd mee
. Die van mij iig wel. Pannenkoeken
Daadkracht!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Draagmeet in Groningen, maandag 19 januari, 11 uur, Oberland Of gewoon gezellig koffie drinken met leuke mama's en dito kindjes
Wie?
DaD
LB?
JufMariska?
Hilmo, Vlindur, Morretje, pessie, iedereen die ik nu vergeet?
Ik heb een turtles!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
D'r schijnt wel verschil te zitten tussen de verschillende printjes van yaro qua bounce en dikte.
Ik heb een butterflies en dutch tiles, die lijken wel op elkaar. Turtles was anders las ik, en la vita is ook anders volgens mij.
Ik ben 181 bij 83 kilo en heb ook een buikjequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef twist02 het volgende:
Ga ik meteen nog een beroep doen op jullie expertise
Ik ben zelf 1.68m en heb kledingmaat 36/38. Volgens mij moet een maat 6 voor mij dus prima zijn (toch?).
Maar als vriend inderdaad ook wil dragen met de doek, moeten we dan toch voor 7 gaan?
Vriend is niet heel lang (1.80m) en ook niet overdreven dik of breed/gespierd ofzo, maar ook niet mager/afgetraind.
(weegt rond de 80-85 kilo geloof ik, dus is eigenlijk wel iets te zwaar voor z'n lengte en heeft wel een beetje een buikje)
Mijn eerste draagdoek heb ik gekocht bij musjes, samen met VL instructies gehad. Gelijk met F. (6 weken) geoefend want de oefenpop was er toen niet. Met een duurdere doek thuis gekomen, maar nog steeds erg blij mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:55 schreef Cholula het volgende:
DaD jij hebt bij musjes draaginstructie gehad tijdens de zwangerschap toch? Is dat een aanrader of is YouTube kijken en nadoen net zo nuttig?
Op maandag moet ik werkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Draagmeet in Groningen, maandag 19 januari, 11 uur, Oberland Of gewoon gezellig koffie drinken met leuke mama's en dito kindjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |