Wanneer wordt jouw mini verwacht?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:33 schreef Lijnloos het volgende:
Oh draagmeet in amersfoort? Mocht dat doorgaan: count me in!
Ik ken Oberland niet, maar ik lees net dat het de hipste plek van Groningen is, dus dat verklaart.quote:
Ohja, L krijgt de 13e de tweede lading, goed punt.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken Oberland niet, maar ik lees net dat het de hipste plek van Groningen is, dus dat verklaart..
14 januari kan ik in principe wel, al moet ik 's avonds vrij vroeg ergens zijn. En I krijgt de 13e zijn eerste prikjes, dus als hij daar ziek van is ga ik niet met hem slepen..
Sowieso hopen dat ze er geen last van krijgen natuurlijk, maar ik kan anders ook op maandagen hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 08:52 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ohja, L krijgt de 13e de tweede lading, goed punt.
Mij maakt t niet veel uit,zit dichtbij, maar bepaald snel zijn wij s ochtends ook nog niet dus mijn voorkeur is lunchtijd/ begin van de middag.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik wou net gaan bellen, maar bedacht we dat we nog geen tijd hadden afgesproken! (toch?)
Wat is handig, vooral voor mensen die een stukje moeten reizen?
+1 meer omdat Lucas in de ochtend meer slaapt maar anders pas ik me gewoon aan hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mij maakt t niet veel uit,zit dichtbij, maar bepaald snel zijn wij s ochtends ook nog niet dus mijn voorkeur is lunchtijd/ begin van de middag.
In een fb groep geloof ik en later op marktplaats. Ik heb even meer info bij de verkoper opgevraagdquote:Op maandag 5 januari 2015 13:59 schreef Moppert het volgende:
Waar ben je die tegen gekomen?
Ik ken het printje als gewone stof niet als draagdoek.
Voor mij meestal rond 15 uur maar dat krijg je als je pas rond 10/11 uur ontbijtquote:Op maandag 5 januari 2015 20:23 schreef DJMomo het volgende:
Wat is lunchtijd bij jullie precies!? #dtv
Ah. Rond 12. Lézen momo.
haha, ik zal ook moeten haasten.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voor mij meestal rond 15 uur maar dat krijg je als je pas rond 10/11 uur ontbijt
Maar… leuk leuk leukben benieuwd naar alle gezichten achter de icons en nicks. Ik ga vast iedereen bij zijn nickname noemen
Ik vind 12 uur prima hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef Roomsnoes het volgende:
12 uur te vroeg? kan best zijn dat ik iets vernoorsd ben hoor, die lunchen om 11 uur![]()
13 uur beter? U roept maar
JAWELquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef Phaidra het volgende:
Het is ook niet erg als er een aantal om 12.30 aankomt lijkt me? No need to hurry.
Jij staat met een zweep bij de deur?quote:
Nee ik niet… Lucasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jij staat met een zweep bij de deur?
@Fazz: ik heb het idee dat alles binnen den haag een half uur rijden is, minstens... Dat stadsverkeer hier tot ruim buiten het centrum ga ik niet aan wennen denk ik...
Ik vind 12u prima!
Dan zie ik jullie rond een uur of 4quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef Phaidra het volgende:
Het is ook niet erg als er een aantal om 12.30 aankomt lijkt me? No need to hurry.
Ik wel! Wil nog steeds een dragerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dan zie ik jullie rond een uur of 4![]()
Met mijn autohater hou ik wel een marge aan, maar ik mik gewoon op 12.00 uurIs er trouwens iemand geïnteresseerd in de Bondolino? Anders laat ik hem thuis.
Oeh die wil ik wel proberenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:46 schreef GotC het volgende:
Oh ja! Onze zwarte Manduca new line mag ook weg. Ik neem 'm sowieso mee naar de meet, maar iemand mag 'm dus zo overkopen daar
Top! Stuk sterker dan gewevenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, prima! Is wel even lastig om m goed strak te krijgen, maar dan zit het heerlijk!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whii, ik heb net advies gegeven over draagdoeken! Nu maar hopen dat ik geen complete onzin heb verkondigd..
Dat klopt! Ik vond het toen al heel fijn om eens te ervaren hoe dat voelt, een baby van 3,5 kilo op je buik (ze hebben een oefenpop). Toen de baby er eenmaal was, heb ik bij de eerste keer knopen nog wel een YT-filmpje aangezet, maar meer even ter opfrissing en voor het 'oh ja, zo moest dat inderdaad'. Toch fijn om de handelingen al eens ervaren te hebben vóór je daadwerkelijk met een baby in handen staat, vond ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:55 schreef Cholula het volgende:
DaD jij hebt bij musjes draaginstructie gehad tijdens de zwangerschap toch? Is dat een aanrader of is YouTube kijken en nadoen net zo nuttig?
Ff kieke of ik dat geregeld krijg. (Oudste overblijven, auto confisqueren of busrit uitzoeken)quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Draagmeet in Groningen, maandag 19 januari, 11 uur, Oberland Of gewoon gezellig koffie drinken met leuke mama's en dito kindjes
Wie?
DaD
LB?
JufMariska?
Hilmo, Vlindur, Morretje, pessie, iedereen die ik nu vergeet?
Zit ie wel diep genoeg? Tot hoe hoog komt het rugpand? Hejje een foto?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:15 schreef L-E het volgende:
Iemand hier een Boba? Ik krijg de jongste niet lekker op mijn rug, hij hangt echt te veel naar achter, maar ook het aansnoeren van alle riempjes heeft geen effect. Tips?
D'r schijnt wel verschil te zitten tussen de verschillende printjes van yaro qua bounce en dikte.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef JufMariska het volgende:
Ja, tof! Staat genoteerd. En tnx voor de LF/Yaro-ervaringen DaD en Mabawa!
Ja iddquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef GotC het volgende:
Dat is idd wel lastiger. Niet alle kinderen kunnen al in een kinderstoel en niet alle kinderen eten idd mee
. Die van mij iig wel. Pannenkoeken
Daadkracht!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Draagmeet in Groningen, maandag 19 januari, 11 uur, Oberland Of gewoon gezellig koffie drinken met leuke mama's en dito kindjes
Wie?
DaD
LB?
JufMariska?
Hilmo, Vlindur, Morretje, pessie, iedereen die ik nu vergeet?
Ik heb een turtles!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
D'r schijnt wel verschil te zitten tussen de verschillende printjes van yaro qua bounce en dikte.
Ik heb een butterflies en dutch tiles, die lijken wel op elkaar. Turtles was anders las ik, en la vita is ook anders volgens mij.
Ik ben 181 bij 83 kilo en heb ook een buikjequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef twist02 het volgende:
Ga ik meteen nog een beroep doen op jullie expertise
Ik ben zelf 1.68m en heb kledingmaat 36/38. Volgens mij moet een maat 6 voor mij dus prima zijn (toch?).
Maar als vriend inderdaad ook wil dragen met de doek, moeten we dan toch voor 7 gaan?
Vriend is niet heel lang (1.80m) en ook niet overdreven dik of breed/gespierd ofzo, maar ook niet mager/afgetraind.
(weegt rond de 80-85 kilo geloof ik, dus is eigenlijk wel iets te zwaar voor z'n lengte en heeft wel een beetje een buikje)
Mijn eerste draagdoek heb ik gekocht bij musjes, samen met VL instructies gehad. Gelijk met F. (6 weken) geoefend want de oefenpop was er toen niet. Met een duurdere doek thuis gekomen, maar nog steeds erg blij mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:55 schreef Cholula het volgende:
DaD jij hebt bij musjes draaginstructie gehad tijdens de zwangerschap toch? Is dat een aanrader of is YouTube kijken en nadoen net zo nuttig?
Op maandag moet ik werkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |