Je wint dan dat je er 1 mag kopen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:33 schreef Dyre het volgende:
Wow, tof!! (ik weet niet eens wat een draw for purchase is)
De 17e kan ik niet... Dus de 24e stemmen allemaal graag
Misschien is ze groot fan van de trein?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef Kimpossible het volgende:
Omg jommes die meet. Really? Allemaal? Jullie leukerds?
Ik vervloek de zeeuwsche grond en de autohaat van mijn dochter. Really.
Kak.
Ik ben in januari en februari nog thuis, en bij Flinders lijkt me prima!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind april overigens nog wel heul ver weg (dan wordt mn baby 2 OMG), dus misschien proberen om in de komende maand nog te meeten? Ik ben nu nog thuis, en Juf en DaD hebben nog verlof toch? Dus daar zie ik mogelijkheden
Keertje bij Flinders ofzo? Of bij mij thuis, mag ook
Ah, dat is ook echt balen inderdaad. En met veel stoppauzes onderweg?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef Kimpossible het volgende:
Omg jommes die meet. Really? Allemaal? Jullie leukerds?
Ik vervloek de zeeuwsche grond en de autohaat van mijn dochter. Really.
Kak.
Ik vind de trein best een beetje prijzigquote:Op zondag 4 januari 2015 10:22 schreef Dot. het volgende:
[..]
Misschien is ze groot fan van de trein?
Snap ik, en ik vind het ook jammer...Groningen/Voorbij Utrecht zou ik ook niet redden met M denk ik... Vind Hilversum/schoonouders al ver.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook wel heel jammer hoor, dat die meet met zó veel leuke mensen helemaal in Den Haag is!
470 km rijden op een dag gaat me alleen toch wel echt te ver (ha).
Jaaa amersfoort is vanuit hier ook wel een beetje te bereizen!quote:Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef JufMariska het volgende:
Eerst in 2 groepjes, en nazomer ergens een keer in Amersfoort?
Amersfoort is voor mij ook nog wel te doen! Hou me aanbevolenquote:Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef JufMariska het volgende:
Eerst in 2 groepjes, en nazomer ergens een keer in Amersfoort?
Klinkt wel prima. Makkelijk parkeren is ook wel handig lijkt mequote:Op zondag 4 januari 2015 14:10 schreef JufMariska het volgende:
Ze richten zich wel op ouders met kinderen, dus behoorlijk kidsproof. Concerthuis in de stad kan ook, daar is een speelhoekje, maar da's wel wat lastiger met parkeren.
Hold that thoughtquote:Op zondag 4 januari 2015 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik weet wel in Amersfoort een geschikte plek, maar daar hebben we nu niks aan he.
Iedereen al gestemd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:26 schreef GotC het volgende:
Ok beter:
Poll: Datum meet?
• 17 januari
• 24 januari
• Maakt niet uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Prima!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Heeft iedereen gestemd? 16 stuks tot nu toe, er staan er 18? in het rijtje. Ik heb ook ineens een dubbelganger haha.
Zullen we de 17e zeggen dan, bij Pex? Ik wil best reserveren!
Ik heb er zin in! Lijkt me leuk om jullie én jullie baby's te ontmoeten
Ik kende Oberland nog nietquote:Op zondag 4 januari 2015 14:10 schreef JufMariska het volgende:
Ze richten zich wel op ouders met kinderen, dus behoorlijk kidsproof. Concerthuis in de stad kan ook, daar is een speelhoekje, maar da's wel wat lastiger met parkeren. Of het Paleis, zit parkeergarage naast en voor wat wandelen lopen we zo 't plantsoen in, of Oberland, ook tof, bij de zelfde oarkeergarage en wel een stuk ruimer en rustiger dan Flinders.
Wanneer wordt jouw mini verwacht?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:33 schreef Lijnloos het volgende:
Oh draagmeet in amersfoort? Mocht dat doorgaan: count me in!
Ik ken Oberland niet, maar ik lees net dat het de hipste plek van Groningen is, dus dat verklaart.quote:
Ohja, L krijgt de 13e de tweede lading, goed punt.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken Oberland niet, maar ik lees net dat het de hipste plek van Groningen is, dus dat verklaart..
14 januari kan ik in principe wel, al moet ik 's avonds vrij vroeg ergens zijn. En I krijgt de 13e zijn eerste prikjes, dus als hij daar ziek van is ga ik niet met hem slepen..
Sowieso hopen dat ze er geen last van krijgen natuurlijk, maar ik kan anders ook op maandagen hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 08:52 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ohja, L krijgt de 13e de tweede lading, goed punt.
Mij maakt t niet veel uit,zit dichtbij, maar bepaald snel zijn wij s ochtends ook nog niet dus mijn voorkeur is lunchtijd/ begin van de middag.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik wou net gaan bellen, maar bedacht we dat we nog geen tijd hadden afgesproken! (toch?)
Wat is handig, vooral voor mensen die een stukje moeten reizen?
+1 meer omdat Lucas in de ochtend meer slaapt maar anders pas ik me gewoon aan hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mij maakt t niet veel uit,zit dichtbij, maar bepaald snel zijn wij s ochtends ook nog niet dus mijn voorkeur is lunchtijd/ begin van de middag.
In een fb groep geloof ik en later op marktplaats. Ik heb even meer info bij de verkoper opgevraagdquote:Op maandag 5 januari 2015 13:59 schreef Moppert het volgende:
Waar ben je die tegen gekomen?
Ik ken het printje als gewone stof niet als draagdoek.
Voor mij meestal rond 15 uur maar dat krijg je als je pas rond 10/11 uur ontbijtquote:Op maandag 5 januari 2015 20:23 schreef DJMomo het volgende:
Wat is lunchtijd bij jullie precies!? #dtv
Ah. Rond 12. Lézen momo.
haha, ik zal ook moeten haasten.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voor mij meestal rond 15 uur maar dat krijg je als je pas rond 10/11 uur ontbijt
Maar… leuk leuk leukben benieuwd naar alle gezichten achter de icons en nicks. Ik ga vast iedereen bij zijn nickname noemen
Ik vind 12 uur prima hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef Roomsnoes het volgende:
12 uur te vroeg? kan best zijn dat ik iets vernoorsd ben hoor, die lunchen om 11 uur![]()
13 uur beter? U roept maar
JAWELquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef Phaidra het volgende:
Het is ook niet erg als er een aantal om 12.30 aankomt lijkt me? No need to hurry.
Jij staat met een zweep bij de deur?quote:
Nee ik niet… Lucasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jij staat met een zweep bij de deur?
@Fazz: ik heb het idee dat alles binnen den haag een half uur rijden is, minstens... Dat stadsverkeer hier tot ruim buiten het centrum ga ik niet aan wennen denk ik...
Ik vind 12u prima!
Dan zie ik jullie rond een uur of 4quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef Phaidra het volgende:
Het is ook niet erg als er een aantal om 12.30 aankomt lijkt me? No need to hurry.
Ik wel! Wil nog steeds een dragerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dan zie ik jullie rond een uur of 4![]()
Met mijn autohater hou ik wel een marge aan, maar ik mik gewoon op 12.00 uurIs er trouwens iemand geïnteresseerd in de Bondolino? Anders laat ik hem thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |