Jammer! Had je graag eens gezien! (Inclusief kleinequote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:35 schreef BlueEyes het volgende:
Weekend van de 17e is mijn werkweekend zie ik net, dus helaas voor mij!
Dan heb je het ook wel over een draak van een doekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
het was pfau granat, met linnen. pff, ding leek meer te wegen dan mijn cashmere/merino ap, van tig keer meer gewicht per m2.
Hij leek me zo mooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:14 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over een draak van een doek
Ik heb een stuk of 8 pfau's gehad en tientallen didy's en echt ze zijn onhandelbaar de linnen pfau'squote:
Haha daar hadden wij ook onze shootquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:32 schreef Roomsnoes het volgende:
24e kan ik tot 12u maar. Maar meeste stemmen gelden natuurlijk
Dat pex is vlakbij waar ik een enuge echte ela-shoot had. Heel mooi om te wandelen iig!
En er wat toen voldoende parkeergelegenheid (gratis) maar dat was een doordeweekse dag.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
Draagmeet
Datum: 17 of 24 januari
Kwakz0r
Roomsnoes (17, 18, 23, 24 (tot 12u) januari)
Dot. (17, 18, 24)
Mabawa
Skittles
L-E (mits vervoer)
Roomsnoes
Mignonne (mits in Den Haag )
Dyre
SQ
klaprooss
GotC
Razztwizzle
Fazzoletti
BlueEyes
Kursor misschien
Sunshine1982 (max 1u vanaf Rotterdam)
Phaidra misschien
moppert (24)
Soesa misschien
Draagmeet n.t.b. datum regio Noord:
JufMaris
DaD
Razztwizzle
BlueEyes
Hilmo (mits Friesland, misschien)
Vlindur. Met eigen baby pas na april En mag bij mij thuis! (Drachten)
Ik zit ook mobiel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:47 schreef DJMomo het volgende:
Ik mag niet mee?![]()
Ben mobiel, kan mezelf dus niet toevoegen.
Ik kan doordeweeks iig alleen donderdagquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:50 schreef BlueEyes het volgende:
Hoe erg is vrijdag de 23e een no go trouwens?
Ze hebben een heule leuke speeltuin daarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:23 schreef mignonne het volgende:
Ja hela hola! Haske leuk den haagmaar ik ben wel misschien nog hoor
ff kijken of het uitkomt met mijn twee druivensteijnen enzo. Dus definately maybe
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze hebben een heule leuke speeltuin daar
We merken het welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]ik bedoel meer logistiek
Op zaterdag werkt B. En hij heeft die 17e iets dus dan moet k met de fiets daarheen. Is op zich wel te doen maar als het zeikt van de regen weet ik nog niet of ik dat wilde 24e viert mn schoonmoeder haar verjaardag. Denk ik. Of niet. Of wel
ik ga t horen.
nee joh gekskequote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
We merken het welEn anders wil ik jullie ook wel halen/brengen heur
Ik heb heul geen baby meerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee joh gekskewel heel lief van je
dan kom ik gewoon een andere keer weer een tour de la haye doen
op rondreis langs fokkers en fokbaby's
Ook hier langs? Nee?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee joh gekskewel heel lief van je
dan kom ik gewoon een andere keer weer een tour de la haye doen
op rondreis langs fokkers en fokbaby's
tuurlijk wel! Ik heb ook nog steeds een babyquote:
jij zat toch niet in den haag?quote:
Bak jij nou maar een nieuwe baby, dan kan ik op kraambezoek komenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
tuurlijk wel! Ik heb ook nog steeds een baby
zolang ik nog steeds op de baby-afdeling kan shoppen voor haar is ze iig mn baby![]()
mwuahahhaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Bak jij nou maar een nieuwe baby, dan kan ik op kraambezoek komen. Ongegeneerd Frozen kijken.
.
Nummer kwam al voorbij op m'n Spotify list in de supermarktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwuahahhaeen Frozen sing-a-long meet jaaaaaaaa
![]()
Lekker meeblerenlet it gooooooooo
Ik zou je evt op kunnen pikken denk ik maar weet niet of t met kiddo's erbij in de voiture past.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]ik bedoel meer logistiek
Op zaterdag werkt B. En hij heeft die 17e iets dus dan moet k met de fiets daarheen. Is op zich wel te doen maar als het zeikt van de regen weet ik nog niet of ik dat wilde 24e viert mn schoonmoeder haar verjaardag. Denk ik. Of niet. Of wel
ik ga t horen.
da past nie als jij ook een cosi bij je hebtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou je evt op kunnen pikken denk ik maar weet niet of t met kiddo's erbij in de voiture past.
nee jij niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:42 schreef Chanty het volgende:
En ik sluit graag aan bij de meet Als dat mag
Te laatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee jij niet.![]()
Natuurlijk wel, duh!
Ik heb met al die feestdagen niet meer geoefend maar ga het morgen weer eens proberenquote:
Ik woon onder de rook Schiphol.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:02 schreef L-E het volgende:
Iemand omgeving Purmerend die mij en Sticker mee kan/wil nemen die kant op?
Ik heb alleen een Natibaby en een Boba, maar ik kom vooral uit eigenbelangik wil rugdragen met mijn dreumes
Ik vind april overigens nog wel heul ver weg (dan wordt mn baby 2 OMGquote:Draagmeet n.t.b. datum regio Noord:
JufMaris
DaD
Razztwizzle
BlueEyes
Hilmo (mits Friesland, misschien)
Vlindur. Met eigen baby pas na april En mag bij mij thuis! (Drachten)
LadyBlack
Je wint dan dat je er 1 mag kopen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:33 schreef Dyre het volgende:
Wow, tof!! (ik weet niet eens wat een draw for purchase is)
De 17e kan ik niet... Dus de 24e stemmen allemaal graag
Misschien is ze groot fan van de trein?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef Kimpossible het volgende:
Omg jommes die meet. Really? Allemaal? Jullie leukerds?
Ik vervloek de zeeuwsche grond en de autohaat van mijn dochter. Really.
Kak.
Ik ben in januari en februari nog thuis, en bij Flinders lijkt me prima!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind april overigens nog wel heul ver weg (dan wordt mn baby 2 OMG), dus misschien proberen om in de komende maand nog te meeten? Ik ben nu nog thuis, en Juf en DaD hebben nog verlof toch? Dus daar zie ik mogelijkheden
Keertje bij Flinders ofzo? Of bij mij thuis, mag ook
Ah, dat is ook echt balen inderdaad. En met veel stoppauzes onderweg?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef Kimpossible het volgende:
Omg jommes die meet. Really? Allemaal? Jullie leukerds?
Ik vervloek de zeeuwsche grond en de autohaat van mijn dochter. Really.
Kak.
Ik vind de trein best een beetje prijzigquote:Op zondag 4 januari 2015 10:22 schreef Dot. het volgende:
[..]
Misschien is ze groot fan van de trein?
Snap ik, en ik vind het ook jammer...Groningen/Voorbij Utrecht zou ik ook niet redden met M denk ik... Vind Hilversum/schoonouders al ver.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook wel heel jammer hoor, dat die meet met zó veel leuke mensen helemaal in Den Haag is!
470 km rijden op een dag gaat me alleen toch wel echt te ver (ha).
Jaaa amersfoort is vanuit hier ook wel een beetje te bereizen!quote:Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef JufMariska het volgende:
Eerst in 2 groepjes, en nazomer ergens een keer in Amersfoort?
Amersfoort is voor mij ook nog wel te doen! Hou me aanbevolenquote:Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef JufMariska het volgende:
Eerst in 2 groepjes, en nazomer ergens een keer in Amersfoort?
Klinkt wel prima. Makkelijk parkeren is ook wel handig lijkt mequote:Op zondag 4 januari 2015 14:10 schreef JufMariska het volgende:
Ze richten zich wel op ouders met kinderen, dus behoorlijk kidsproof. Concerthuis in de stad kan ook, daar is een speelhoekje, maar da's wel wat lastiger met parkeren.
Hold that thoughtquote:Op zondag 4 januari 2015 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik weet wel in Amersfoort een geschikte plek, maar daar hebben we nu niks aan he.
Iedereen al gestemd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:26 schreef GotC het volgende:
Ok beter:
Poll: Datum meet?
• 17 januari
• 24 januari
• Maakt niet uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Prima!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Heeft iedereen gestemd? 16 stuks tot nu toe, er staan er 18? in het rijtje. Ik heb ook ineens een dubbelganger haha.
Zullen we de 17e zeggen dan, bij Pex? Ik wil best reserveren!
Ik heb er zin in! Lijkt me leuk om jullie én jullie baby's te ontmoeten
Ik kende Oberland nog nietquote:Op zondag 4 januari 2015 14:10 schreef JufMariska het volgende:
Ze richten zich wel op ouders met kinderen, dus behoorlijk kidsproof. Concerthuis in de stad kan ook, daar is een speelhoekje, maar da's wel wat lastiger met parkeren. Of het Paleis, zit parkeergarage naast en voor wat wandelen lopen we zo 't plantsoen in, of Oberland, ook tof, bij de zelfde oarkeergarage en wel een stuk ruimer en rustiger dan Flinders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |