Jaaa amersfoort is vanuit hier ook wel een beetje te bereizen!quote:Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef JufMariska het volgende:
Eerst in 2 groepjes, en nazomer ergens een keer in Amersfoort?
Amersfoort is voor mij ook nog wel te doen! Hou me aanbevolenquote:Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef JufMariska het volgende:
Eerst in 2 groepjes, en nazomer ergens een keer in Amersfoort?
Klinkt wel prima. Makkelijk parkeren is ook wel handig lijkt mequote:Op zondag 4 januari 2015 14:10 schreef JufMariska het volgende:
Ze richten zich wel op ouders met kinderen, dus behoorlijk kidsproof. Concerthuis in de stad kan ook, daar is een speelhoekje, maar da's wel wat lastiger met parkeren.
Hold that thoughtquote:Op zondag 4 januari 2015 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik weet wel in Amersfoort een geschikte plek, maar daar hebben we nu niks aan he.
Iedereen al gestemd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:26 schreef GotC het volgende:
Ok beter:
Poll: Datum meet?
• 17 januari
• 24 januari
• Maakt niet uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Prima!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Heeft iedereen gestemd? 16 stuks tot nu toe, er staan er 18? in het rijtje. Ik heb ook ineens een dubbelganger haha.
Zullen we de 17e zeggen dan, bij Pex? Ik wil best reserveren!
Ik heb er zin in! Lijkt me leuk om jullie én jullie baby's te ontmoeten
Ik kende Oberland nog nietquote:Op zondag 4 januari 2015 14:10 schreef JufMariska het volgende:
Ze richten zich wel op ouders met kinderen, dus behoorlijk kidsproof. Concerthuis in de stad kan ook, daar is een speelhoekje, maar da's wel wat lastiger met parkeren. Of het Paleis, zit parkeergarage naast en voor wat wandelen lopen we zo 't plantsoen in, of Oberland, ook tof, bij de zelfde oarkeergarage en wel een stuk ruimer en rustiger dan Flinders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |