Ze hebben een heule leuke speeltuin daarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:23 schreef mignonne het volgende:
Ja hela hola! Haske leuk den haagmaar ik ben wel misschien nog hoor
ff kijken of het uitkomt met mijn twee druivensteijnen enzo. Dus definately maybe
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze hebben een heule leuke speeltuin daar
We merken het welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]ik bedoel meer logistiek
Op zaterdag werkt B. En hij heeft die 17e iets dus dan moet k met de fiets daarheen. Is op zich wel te doen maar als het zeikt van de regen weet ik nog niet of ik dat wilde 24e viert mn schoonmoeder haar verjaardag. Denk ik. Of niet. Of wel
ik ga t horen.
nee joh gekskequote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
We merken het welEn anders wil ik jullie ook wel halen/brengen heur
Ik heb heul geen baby meerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee joh gekskewel heel lief van je
dan kom ik gewoon een andere keer weer een tour de la haye doen
op rondreis langs fokkers en fokbaby's
Ook hier langs? Nee?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee joh gekskewel heel lief van je
dan kom ik gewoon een andere keer weer een tour de la haye doen
op rondreis langs fokkers en fokbaby's
tuurlijk wel! Ik heb ook nog steeds een babyquote:
jij zat toch niet in den haag?quote:
Bak jij nou maar een nieuwe baby, dan kan ik op kraambezoek komenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
tuurlijk wel! Ik heb ook nog steeds een baby
zolang ik nog steeds op de baby-afdeling kan shoppen voor haar is ze iig mn baby![]()
mwuahahhaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Bak jij nou maar een nieuwe baby, dan kan ik op kraambezoek komen. Ongegeneerd Frozen kijken.
.
Nummer kwam al voorbij op m'n Spotify list in de supermarktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwuahahhaeen Frozen sing-a-long meet jaaaaaaaa
![]()
Lekker meeblerenlet it gooooooooo
Ik zou je evt op kunnen pikken denk ik maar weet niet of t met kiddo's erbij in de voiture past.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:29 schreef mignonne het volgende:
[..]ik bedoel meer logistiek
Op zaterdag werkt B. En hij heeft die 17e iets dus dan moet k met de fiets daarheen. Is op zich wel te doen maar als het zeikt van de regen weet ik nog niet of ik dat wilde 24e viert mn schoonmoeder haar verjaardag. Denk ik. Of niet. Of wel
ik ga t horen.
da past nie als jij ook een cosi bij je hebtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou je evt op kunnen pikken denk ik maar weet niet of t met kiddo's erbij in de voiture past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |