Wanneer wordt jouw mini verwacht?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:33 schreef Lijnloos het volgende:
Oh draagmeet in amersfoort? Mocht dat doorgaan: count me in!
Ik ken Oberland niet, maar ik lees net dat het de hipste plek van Groningen is, dus dat verklaart.quote:
Ohja, L krijgt de 13e de tweede lading, goed punt.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken Oberland niet, maar ik lees net dat het de hipste plek van Groningen is, dus dat verklaart..
14 januari kan ik in principe wel, al moet ik 's avonds vrij vroeg ergens zijn. En I krijgt de 13e zijn eerste prikjes, dus als hij daar ziek van is ga ik niet met hem slepen..
Sowieso hopen dat ze er geen last van krijgen natuurlijk, maar ik kan anders ook op maandagen hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 08:52 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ohja, L krijgt de 13e de tweede lading, goed punt.
Mij maakt t niet veel uit,zit dichtbij, maar bepaald snel zijn wij s ochtends ook nog niet dus mijn voorkeur is lunchtijd/ begin van de middag.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik wou net gaan bellen, maar bedacht we dat we nog geen tijd hadden afgesproken! (toch?)
Wat is handig, vooral voor mensen die een stukje moeten reizen?
+1 meer omdat Lucas in de ochtend meer slaapt maar anders pas ik me gewoon aan hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mij maakt t niet veel uit,zit dichtbij, maar bepaald snel zijn wij s ochtends ook nog niet dus mijn voorkeur is lunchtijd/ begin van de middag.
In een fb groep geloof ik en later op marktplaats. Ik heb even meer info bij de verkoper opgevraagdquote:Op maandag 5 januari 2015 13:59 schreef Moppert het volgende:
Waar ben je die tegen gekomen?
Ik ken het printje als gewone stof niet als draagdoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |