Goed plan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:11 schreef Jano9 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 8 januari 2015 15:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lunchpauze.
[/quote
Even een gauloise roken
Allemaal slachtoffer van een maatschappij waarin ze niet geaccepteerd worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:05 schreef Strani het volgende:
Ik kijk weer eens op Marokko.nl en krijg de indruk dat ik op een soort Marrokaanse versie van Stormfront zit. Achter de actieve extremisten zitten toch wel een hoop mensen die op z'n zachtst gezegd niet erg gek zijn op de Nederlandse samenleving.
Ik zag ook de term 'mij maakt het niet meer uit, we hebben niets meer te verliezen' voorbijkomen.
Er was van de week nota bene ophef over Nederlanders die aanslagen op moskee's in Zweden toejuichten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De reacties van Geenstijl laten ook zien dat er aardig wat Nederlanders zijn die er geen gezonde denkbeelden op nahouden. Echter zoals ik al zei: op Marokko.nl gaan ze verder. Daar juichen ze om aanslagen (9/11, Londen, Madrid, hier). Ik zie op Geenstijl of Fok! nooit iemand juichen als er Moslims worden opgeblazen.
Begrijpend lezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie helemaal niet.![]()
Wellicht dat hij dat verder heeft gezegd in het programma maar uit bovenstaande quote valt dat echt niet te concluderen.
Owh, je hebt gelijk. Dank!quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:11 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Dat is dus die van vanochtend
Omdat het een platform is voor jongeren en geen obscure underground website of website zoals Stormfront. Dus je verwacht normale mensen erop. De reacties zijn echter allesbehalve normaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe vormt dat daarvan bewijs?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:10 schreef Richestorags het volgende:
Ik zie op Geenstijl of Fok! nooit iemand juichen als er Moslims worden opgeblazen.
Grote hoeveelheid wat daar is aangemeld, kun je inderdaad wel scharen onder extremist.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Marokko.nl is dan ook een forum waar de AIVD vooral moet meelezen. Tevens is Marokko.nl een empirisch bewijs voor het feit dat de hoeveelheid "gematigde" Moslims in Nederland redelijk wordt overschat. Wat je daar op dagelijkse basis voorbij ziet komen is echt niet normaal.
quote:6 minuten geleden
De schietpartij waarbij donderdagochtend in Parijs een agente om het leven kwam, was volgens het Openbaar Ministerie toch een terreurdaad. Een speciale afdeling heeft het onderzoek overgenomen, meldden Franse media.
Het is toch allang bekend dat er veel Nederlanders zijn met fanatieke denkbeelden? Waar het mij om gaat is dat de andere kant structureel genegeerd wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen. Daar vind je precies dezelfde reacties als op Marokko.nl.
Geen onzin. Hij zegt dat als je dit soort cartoons tekent dat je dit kan verwachten. Dat is natuurlijk kolder, als dat zo is, waar stopt het dan?quote:
Der zijn anders hele niet-zo-gesellie-en-door-de-vingers-ziende reacties als het gaat om een moskee die wordt aangevallen of een collectief bombardement als er 3 moslimsterroristen zijn in een gebouw vol met civielen enzo. Ik zie daar eigenlijk weinig verschil in.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De reacties van Geenstijl laten ook zien dat er aardig wat Nederlanders zijn die er geen gezonde denkbeelden op nahouden. Echter zoals ik al zei: op Marokko.nl gaan ze verder. Daar juichen ze om aanslagen (9/11, Londen, Madrid, hier). Ik zie op Geenstijl of Fok! nooit iemand juichen als er Moslims worden opgeblazen.
Ik zie voor Tomtom een hoop ruimte op de Franse markt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ze zaten dus weer op de verkeerde plek ?
Wel, een aanslag zonder doden toejuichen is hoewel ziek nog steeds niet hetzelfde als aanslagen met doden toejuichen. Dan heb je echt een kronkel in je kop als je dat doet. Hoewel er tussen die lui ongetwijfeld ook gasten tussen zitten die het geen probleem zouden vinden als er ook mensen in die moskeeën waren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er was van de week nota bene ophef over Nederlanders die aanslagen op moskee's in Zweden toejuichten.
Mijn vertrouwen in het domme deel van de bevolking is niet bijster groot wat dat betreft.
mwah het is alweer een dag later, humor is goed om dingen te relativeren, betekent niet dat de dingen gebagatelliseerd wordenquote:
Genegeerd ook echt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is toch allang bekend dat er veel Nederlanders zijn met fanatieke denkbeelden? Waar het mij om gaat is dat de andere kant structureel genegeerd wordt.
Wat nou kolder? Het is toch ook gebeurd of niet dan? En het is niet de eerste keer. Dus nogal logisch dat je het kan verwachten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen onzin. Hij zegt dat als je dit soort cartoons tekent dat je dit kan verwachten. Dat is natuurlijk kolder, als dat zo is, waar stopt het dan?
Hear, hear.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
8 januari 2015 15:13
De bloedige aanslag op de redactie van Charlie Hebdo toont aan welk gevaar bewegingen als Islamitische Staat en al-Qaeda met zich meebrengen, stelt de Syrische regering donderdag. Volgens Damascus is de aanslag een gevolg van de "kortzichtige Europese politiek", die aanslagen in de westerse wereld en bloedvergieten in Syrië tot gevolg hebben.
http://mobile.scribbleliv(...)nt_Parijs?theme=2174
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |