Ik zeg weinig, niet nietsquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zionisten die niets met Israel van doen hebben? Wat betekent Zionist dan nog?
Je kunt niet van een verhaal eromheen spreken als er niets is om een verhaal omheen te breien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het gaat om het verhaal eromheen, the bigger picture.
Er is nu eenmaal nog niet genoeg bewijs maar onderdeel van een patroon
Ja, want zionisme = jodendom en antizionisme = jodenhaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
En wederom krijgen 'de zionistische uitvoerders' weer de schuld.![]()
Omdat (modern) antisemitisme nou eenmaal een BNW stokpaardje is.
Maar wat hebben ze er dan wel mee te maken?quote:
Nee, maar krampachtig overal zionisten de schuld van geven is een vergelijkbare kronkel. Bovendien is antizionisme net zo dom als anti-islamisme.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, want zionisme = jodendom en antizionisme = jodenhaat.
Die had ik al gelezen maar dacht ik plaats die hier maar niet want je weet toch dat Vrijland haast als ketter wordt gezien door het gros hier.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
Goed artikel van Martin Vrijland over de shooting.![]()
Aub eerst lezen voordat je opmerkingen plaatst als
[..]
http://www.martinvrijland(...)weer-ciamossad-hoax/
Potten en ketels.quote:Als er een ogenschijnlijk ingrijpende gebeurtenis plaatsvindt is het altijd belangrijk dat u zich niet laat meeslepen in de emotie van het moment.
Zoals de 2 (!) schutter als voorbeeld zijn voor duizenden (fundi's) tot miljoenen (moslims) Fransen dat is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, maar krampachtig overal zionisten de schuld van geven is een vergelijkbare kronkel.
Wat is er dom aan om tegen een op religieuze kenmerken gebaseerde xenofobe politiek (zowel zionisme als islamisme) te zijn?quote:Bovendien is antizionisme net zo dom als anti-islamisme.
Niet mijn probleem, juist des te meer rede om Vrijland te bespreken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die had ik al gelezen maar dacht ik plaats die hier maar niet want je weet toch dat Vrijland haast als ketter wordt gezien door het gros hier.
Het zijn nog steeds 'de Joden' die de schuld krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:14 schreef El_Matador het volgende:
Ja, want zionisme = jodendom en antizionisme = jodenhaat.
als je gewoon met de auto terugreist, je paspoort gebruikt tm turkije en daarna je id kaart in europa kom je makkelijk zonder opvallen weer terug maar goed, als dat al 'bewijs' isquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Izzy73 het volgende:
Voor iedereen die selectief zit te quoten uit Vrijland.
Dit is de essentie van het verhaal:
De meest essentiële vraag is wel de vraag hoe het kan dat ex-Syriëgangers zomaar weer Europa binnenkomen. Is er nergens een douanebeambte geweest op een vliegveld waarvan het computerschermpje is gaan flitsen bij het scannen van het paspoort? Is er nergens een camera geweest die een gezicht herkend heeft? De NSA weet precies waar iedere wereldburger zich begeeft. De onthullingen van Edward Snowden hebben dat wel aangetoond. En toch komen deze heren België binnen met hun AK-47’s en schieten er lustig op los. Yeah right! Bekijkt u ook onderstaand filmpje.
De zionistische uitvoerders van deze false flags willen graag dat u bang bent voor moslimextremisten. Dat is niet nodig. Het zijn allemaal false flags, bedacht om de autochtone bevolking tegen de islamitische bevolking op te zetten. Is het niet opmerkelijk dat gelijktijdig in Duitsland een protestbeweging getiteld ‘Pegida’ aan het ontstaan is waarbij mensen onder meer kritiek uiten op de islamisering van Europa? Begint u te doorzien hoe dit allemaal gevoed wordt? Ik zeg dat het een CIA/Mossad trucje is om Europa in een zelfgeschapen burgeroorlog te slepen door middel van slecht acteerwerk en huurlingen die burgers zullen gaan doden. Dit is nog maar het begin
Mag ik zeggen dat ik vind dat de veelal krakkemikkige onderbouwingen en ongefundeerde hysterie van Martin V. een smet zijn op serieuze waarheidsvinding?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die had ik al gelezen maar dacht ik plaats die hier maar niet want je weet toch dat Vrijland haast als ketter wordt gezien door het gros hier.
Nee, een religie met 1,5 miljard aanhangers brengt geen enkele extremist voort. Een unicum in de wereldgeschiedenis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Izzy73 het volgende:
De zionistische uitvoerders van deze false flags willen graag dat u bang bent voor moslimextremisten. Dat is niet nodig.
Die begrijp ik ook niet. Heel Frankrijk is op zoek naar twee Frans/Algerijnse moordenaars maar het zijn eigenlijk Zionisten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zionisten die niets met Israel van doen hebben? Wat betekent Zionist dan nog?
Als ik zo vrij mag zijn beweringen in jouw bericht die niet zijn gebaseerd op feiten of waaruit geen conclusie te trekken is óf waaraan een conclusie gehangen wordt die veel te ver gezocht is vet te drukken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef Izzy73 het volgende:
Voor iedereen die selectief zit te quoten uit Vrijland.
Dit is de essentie van het verhaal:
De meest essentiële vraag is wel de vraag hoe het kan dat ex-Syriëgangers zomaar weer Europa binnenkomen. Is er nergens een douanebeambte geweest op een vliegveld waarvan het computerschermpje is gaan flitsen bij het scannen van het paspoort? Is er nergens een camera geweest die een gezicht herkend heeft? De NSA weet precies waar iedere wereldburger zich begeeft. De onthullingen van Edward Snowden hebben dat wel aangetoond. En toch komen deze heren België binnen met hun AK-47’s en schieten er lustig op los. Yeah right! Bekijkt u ook onderstaand filmpje.
De zionistische uitvoerders van deze false flags willen graag dat u bang bent voor moslimextremisten. Dat is niet nodig. Het zijn allemaal false flags, bedacht om de autochtone bevolking tegen de islamitische bevolking op te zetten. Is het niet opmerkelijk dat gelijktijdig in Duitsland een protestbeweging getiteld ‘Pegida’ aan het ontstaan is waarbij mensen onder meer kritiek uiten op de islamisering van Europa? Begint u te doorzien hoe dit allemaal gevoed wordt? Ik zeg dat het een CIA/Mossad trucje is om Europa in een zelfgeschapen burgeroorlog te slepen door middel van slecht acteerwerk en huurlingen die burgers zullen gaan doden. Dit is nog maar het begin
NEE:quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds 'de Joden' die de schuld krijgen.Of heeft Zionisme in BNW ook een nieuwe betekenis gekregen?
Vroeger begon het ook niet met uw vriendelijke buurvrouw op de hoek, maar met de hebberige (Joodse) bankier die het volk klein hield. En als je verder terug de geschiedenis in kijkt is het eigenlijk allemaal begonnen met de Deicideeen fijne Christelijke traditie wel.
Doet de massa media iets anders dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn beweringen in jouw bericht die niet zijn gebaseerd op feiten of waaruit geen conclusie te trekken is óf waaraan een conclusie gehangen wordt die veel te ver gezocht is vet te drukken?
Ten eerste doe ik dat niet: ten tweede zijn er binnen zowel het zionisme als de Islam allerlei verschillende stromingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals de 2 (!) schutter als voorbeeld zijn voor duizenden (fundi's) tot miljoenen (moslims) Fransen dat is?
[..]
Wat is er dom aan om tegen een op religieuze kenmerken gebaseerde xenofobe politiek (zowel zionisme als islamisme) te zijn?
Vaak wel, maar na verschillende media naast elkaar gelegd te hebben niet. Het oog ziet wat het wil zien. Dat geld voor media, dat geld voor conspiracythinkers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Doet de massa media iets anders dan?
Dat komt omdat niet alle mensen die bij de MSM werken, niet compleet achterlijk zijn. En een stuk minder dan de Vrijlandjes van deze wereld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, juist des te meer rede om Vrijland te bespreken.
Hij stelt goede vragen die de mainstrem media niet doen.
Maar Vrijland was toch heel anders dan de massamedia? (Vergelijk vooral een journalist met een enorm conglomeraat.)quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Doet de massa media iets anders dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |