Prima.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb weer moeten lachen om dit filmpje
Hardop gelachenquote:Op maandag 19 januari 2015 01:26 schreef Caland het volgende:
Dit is helemaal jóúw humor!quote:Op maandag 19 januari 2015 01:26 schreef Caland het volgende:
Echt?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
Afleveringen van VI terugkijken via RTLXL kost vanaf nu geld.
Nou..ik helemaal niet. Maar kijk wel even vanavond zo aan het begin of het wat wordt.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef Downwards het volgende:
Heb VI toch een stuk meer gemist dan ik had verwacht.
Kom jongens we trekken met fakkels en hooivorken richting het RTL gebouw.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
En maar afvragen waarom mensen toch dingen downloadenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
Achterlijk zeg. Ik weet dat je voor sommige programma's moet betalen als je via je tv kijkt, maar via internet weer niet, is ook best raar eigenlijk. Maar ik ga ervan uit dat je via internet bedoelt?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
Check link hierboven. Internet inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Achterlijk zeg. Ik weet dat je voor sommige programma's moet betalen als je via je tv kijkt, maar via internet weer niet, is ook best raar eigenlijk. Maar ik ga ervan uit dat je via internet bedoelt?
Meh. Wat flauw. Via de tv was het al volgens mij. Maar als ik wilde terugkijken deed ik het meestal met de MP4.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:31 schreef bascross het volgende:
[..]
Check link hierboven. Internet inderdaad.
Een euro voor de aflevering of 4 euro voor een maand complete toegang RTLXLquote:Op maandag 19 januari 2015 15:26 schreef bascross het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/voetbal-international-197775
BESTUUR TEGEN DE MUUR. 100% ANTI-RTLXL.
Dat is wel erg triestquote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
Nee, is altijd gratis geweest.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:46 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij was het altijd al zo dat je moest betalen om VI terug te kijken. Alleen in de eerste 24 uur direct na de uitzending kun je de aflevering gratis zien.
Of gewoon op de Sigaarblog zoals iedereen dat doet.
Wereldprogramma als je dat zo ziet in al die gifjesquote:Op maandag 19 januari 2015 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is godverdomme toch niet normaal.
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is godverdomme toch niet normaal.
Dit?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar MP4's blijven hier toch gewoon verschijnen?
Uit betrouwbare bron vernomen dat SigaarSnor wel wat mensen kent achter de schermen. Aangezien wij de harde kern van VI zijn kunnen ze best een uitzondering voor ons maken.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar MP4's blijven hier toch gewoon verschijnen?
Al kijk ik natuurlijk vaak gewoon live, maar voor die ene keer dat ik het mis zou een MP4 ideaal zijnquote:Op maandag 19 januari 2015 16:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat SigaarSnor wel wat mensen kent achter de schermen. Aangezien wij de harde kern van VI zijn kunnen ze best een uitzondering voor ons maken.
Aangezien ik me langzamerhand wel ''het kloppend hart'' achter SigaarSnor mag noemen, kan ik het volgende melden.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat SigaarSnor wel wat mensen kent achter de schermen. Aangezien wij de harde kern van VI zijn kunnen ze best een uitzondering voor ons maken.
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:49 schreef Oliver23 het volgende:
1) MP4 link blijft beschikbaar, echter slechts voor de duur van maximaal een week.
Lekker Olivier. Gelukkig kan je op de MP4 gewoon rechtermuis > save as. Ik stel voor een archiefje ergens centraal (maar niet té centraal...) op te bouwen.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:49 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Aangezien ik me langzamerhand wel ''het kloppend hart'' achter SigaarSnor mag noemen, kan ik het volgende melden.
1) MP4 link blijft beschikbaar, echter slechts voor de duur van maximaal een week.
2) Fragmenten blijven wel gewoon op het Youtube kanaaltje VoetbalOliver verschijnen.
Door dit gebeuren denk ik erover na, om naast de reguliere hoogtepuntjes misschien ook samenvattinkjes van de uitzendingen ga maken. Mits er hiervoor animo is natuurlijk
Tot Slot ... ...
De mensen achter RTL XL![]()
[..]
Aangezien ik me langzamerhand wel ''het kloppend hart'' achter SigaarSnor mag noemen, kan ik het volgende melden.
2) Fragmenten blijven wel gewoon op het Youtube kanaaltje VoetbalOliver verschijnen.
Door dit gebeuren denk ik erover na, om naast de reguliere hoogtepuntjes misschien ook samenvattinkjes van de uitzendingen ga maken. Mits er hiervoor animo is natuurlijk
Tot Slot ... ...
Heldquote:Op maandag 19 januari 2015 17:49 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tot Slot ... ...
[..]
Tot Slot ... ...
[..]
Tot Slot ... ...
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lange wachten is eindelijk weer over. Het programma waar iedereen op wachtte. De nobuddies worden weer aan de kant gezet want hiér gebeurt het. Hier zien we oprechte, niet gespeelde televisie
VI
Zou leuk zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:49 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tot Slot ... ...
Held ben jequote:Op maandag 19 januari 2015 17:49 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tot Slot ... ...
Opvallend dat jij dit weet over Ambrosius.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius en ik zitten al klaar. (zonder broek)
Echte vrienden delen dit soort informatie gewoon met elkaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opvallend dat jij dit weet over Ambrosius.
Apart, ik heb ingewijden die vertellen dat er een minder sfeervolle band tussen jullie bestaat.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte vrienden delen dit soort informatie gewoon met elkaar.
En Sophietje wel weer eens aan een rustig avondjequote:Op maandag 19 januari 2015 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Na een maand ben ik wel weer toe aan een portie Hansie Hansie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |