Prima.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb weer moeten lachen om dit filmpje
Hardop gelachenquote:Op maandag 19 januari 2015 01:26 schreef Caland het volgende:
Dit is helemaal jóúw humor!quote:Op maandag 19 januari 2015 01:26 schreef Caland het volgende:
Echt?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
Afleveringen van VI terugkijken via RTLXL kost vanaf nu geld.
Nou..ik helemaal niet. Maar kijk wel even vanavond zo aan het begin of het wat wordt.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef Downwards het volgende:
Heb VI toch een stuk meer gemist dan ik had verwacht.
Kom jongens we trekken met fakkels en hooivorken richting het RTL gebouw.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
En maar afvragen waarom mensen toch dingen downloadenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
Achterlijk zeg. Ik weet dat je voor sommige programma's moet betalen als je via je tv kijkt, maar via internet weer niet, is ook best raar eigenlijk. Maar ik ga ervan uit dat je via internet bedoelt?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
Check link hierboven. Internet inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Achterlijk zeg. Ik weet dat je voor sommige programma's moet betalen als je via je tv kijkt, maar via internet weer niet, is ook best raar eigenlijk. Maar ik ga ervan uit dat je via internet bedoelt?
Meh. Wat flauw. Via de tv was het al volgens mij. Maar als ik wilde terugkijken deed ik het meestal met de MP4.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:31 schreef bascross het volgende:
[..]
Check link hierboven. Internet inderdaad.
Een euro voor de aflevering of 4 euro voor een maand complete toegang RTLXLquote:Op maandag 19 januari 2015 15:26 schreef bascross het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/voetbal-international-197775
BESTUUR TEGEN DE MUUR. 100% ANTI-RTLXL.
Dat is wel erg triestquote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef bascross het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |